quote:Op maandag 6 december 2004 15:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik snap er geen reet van, maar als jouw voornaam Acne is dan wens ik je heel veel sterkte.
Je hebt een online shop?quote:Op maandag 6 december 2004 15:24 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
dit is een e mail die ik heb gehad en daar staat de bestelling maar ik vertrouw het niet![]()
jah maar ik keek zijn ip nummer na en die stond ook bij Meki Ban Topicquote:
dat is niet de enigequote:
quote:Op maandag 6 december 2004 15:26 schreef Zwansen het volgende:
Blogger Fatoema erg ziek
Meki weblog Blogger Fatoema is erg ziek ze lijdt aan verkoudheid . Fatoema mist Meki weblog dat zei ze tegen Meki .
" Ik ben echt ziek Meki , Ik kan niet komen loggen " .
Meki zet er vraagtekens bij hoe kan je nou ziek zijn als je verkouden bent aldus Meki .
Wordt vervolgd
quote:Op maandag 6 december 2004 15:26 schreef Zwansen het volgende:
Blogger Fatoema erg ziek
Meki weblog Blogger Fatoema is erg ziek ze lijdt aan verkoudheid . Fatoema mist Meki weblog dat zei ze tegen Meki .
" Ik ben echt ziek Meki , Ik kan niet komen loggen " .
Meki zet er vraagtekens bij hoe kan je nou ziek zijn als je verkouden bent aldus Meki .
Wordt vervolgd
Kan je nagaan, je moet wel erg diep triest zijn om zelfs voor marokanen een schande te zijn, en nou optieftenquote:Op maandag 6 december 2004 16:15 schreef fayakill het volgende:
ah meki domme kutmongool je bent een schande voor mocros
wat hij zegtquote:Op maandag 6 december 2004 15:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik snap er geen reet van, maar als jouw voornaam Acne is dan wens ik je heel veel sterkte.
quote:Op maandag 6 december 2004 15:22 schreef Croupouque het volgende:
Neeh zelf de belastingdienst nietquote:Op maandag 6 december 2004 17:48 schreef Bupatih het volgende:
Weet de Kamer van Koophandel wel dat je eigen e-winkeltje hebt?![]()
Wat RELAXED!quote:
Ik geloof er geen pukkel vanquote:Op maandag 6 december 2004 15:22 schreef Croupouque het volgende:
neeh zelf ophalequote:Op dinsdag 7 december 2004 09:04 schreef gr8w8 het volgende:
Doe je ook aan thuisbezorgen?
nu niet meerquote:Op maandag 13 december 2004 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
bij de appie was het vorige week 5,99
Meki Huismerkquote:Meki Huismerk Energydrank van 0,89 voor 0,39
Coca-Cola Regular,Light van 0,91 voor 0,79
Marokkaanse Cous Cous van 1,14 voor 0,79
Meki Huismerk Aardappelen KILO van 0,19 voor 0,05
Roomboter Speculaas van 1,99 voor 0,99
doe eens foto plaatsenquote:
als je op zijn link drukt zie je:quote:Op maandag 13 december 2004 09:35 schreef T1andonly het volgende:hoe snel bezorg je eigenlijk in een afvallige provincie als Limburg (weet je toch wel te liggen
)
quote:OP = OP
Bestellinggebied alleen in Amsterdam ,
aha Limburg geen Amsterdam dus zelf ophalen of ik kan hem wel voor je opsturenquote:Op maandag 13 december 2004 09:35 schreef T1andonly het volgende:hoe snel bezorg je eigenlijk in een afvallige provincie als Limburg (weet je toch wel te liggen
)
ik stuur het je welquote:
jahquote:Op maandag 13 december 2004 09:39 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind dat berichie op je site over fatoema wel weer briljant btw
Jah Daarom is het in Amsterdam goedkoperquote:Op maandag 13 december 2004 09:40 schreef T1andonly het volgende:dan kan ik beter naar de winkel gaan, die verzendkosten maakt het best duur
dan kan hij beter ff naar de super om de hoek lopen nietwaarquote:Op maandag 13 december 2004 09:38 schreef Meki het volgende:
[..]
aha Limburg geen Amsterdam dus zelf ophalen of ik kan hem wel voor je opsturen
KRAT AMSTEL 6,49
statiegeld 3,00
Verzendkosten 9,90
totaal : 19,40![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 09:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan kan hij beter ff naar de super om de hoek lopen nietwaar
Dat was ene maand geleden maar nu heb ik geen zin om dat te veranderenquote:Op maandag 13 december 2004 10:37 schreef Kentaro het volgende:
Meki, ik lees op jou site dat Arafat niet dood is. Hoe zit dit precies?
Meki welquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:59 schreef pberends het volgende:
Meki is goed geintegreerd, hij bezorgt bier.
Hij's al een keer op Nova geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Meki wel
ik ben ook helemaal niet bang dat we Meki binnen kort op het journaal tegenkomen onder de naam Meki B.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Meki wel
ik ben ook helemaal niet bang dat we Meki binnen kort op het journaal tegenkomen onder de naam Meki B.
is da te zuipe?quote:Op maandag 13 december 2004 10:32 schreef Meki het volgende:
Meki Huismerk Energydrank van 0,89 voor 0,39
als het rustig is bij Meki shopquote:
neeh volgende week is kerst en Meki heeft weer goede aanbiedingenquote:Op woensdag 15 december 2004 23:17 schreef shredder het volgende:
Zeg Meki, had je soms Pringles in de reklame?
Yeah, sure.quote:Op woensdag 15 december 2004 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
als het rustig is bij Meki shop
druk enzo
Omdat je nog veel moet lerenquote:Op donderdag 16 december 2004 06:06 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Yeah, sure.
Meki, waarom geloof ik je niet?
quote:Een krat Amstel Bier ( 24 flessen ) voor 6,50 Euro Exl. statiegeld , dus de statiegeld moet er nog bijkomen
Nee Meki, bewijs het maar eens.quote:
Komop zeg je gaat toch niet serieus op Meki's zogenaamde huismerk inquote:Op donderdag 16 december 2004 18:16 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Nee Meki, bewijs het maar eens.
Een foto is zó gemaakt, kost je nog geen minuut tijd.
Je bent langer bezig met het lezen van mijn reply..
..dus geen kutsmoesjes van "te weinig tijd".
Ik durf er 100 euro op te leggen dat je [i]niet[/i[ je eigen huismerk/productielijn hebt.
Wacht. Maak daar maar 1000 euro van.
Dus Meki, kan jij een minuutje vrijmaken om 1000 euro te verdienen?
Komop met dat bewijs.
Jawel, ik wil wel eens zien hoe hij zich hier uitpraatquote:Op donderdag 16 december 2004 18:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Komop zeg je gaat toch niet serieus op Meki's zogenaamde huismerk in![]()
Binnen 2 dagen heb ik de fotoquote:Op donderdag 16 december 2004 18:16 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Ik durf er 100 euro op te leggen dat je niet je eigen huismerk/productielijn hebt.
Komop met dat bewijs.
hmz, eigen label erop geplakt?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Binnen 2 dagen heb ik de foto
wacht maar en hier met de 1000 euro
quote:Op donderdag 16 december 2004 18:16 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Ik durf er 100 euro op te leggen dat je niet je eigen huismerk/productielijn hebt.
Komop met dat bewijs.
aha ik zoek wel op me zolderquote:Op donderdag 16 december 2004 23:07 schreef cerror het volgende:
Meki, heb je nog videorecorders?
Liefst eentje waarvan het kabeltje is afgesneden en waar een naamtag op staat van M. Visser ofzo
Die heb je vast wel
ondertussen maak ie zware winst met zijn shopquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:08 schreef ikkemem het volgende:
Meki =dooooooooooooooooooooom zo dooooooooooooooooooooooom![]()
Ik snap er geen zak van ook, was ze nou aan het dansen in de supermarkt?quote:Op donderdag 16 december 2004 18:27 schreef mineo39-76 het volgende:
Opdesotemieterop met Fatoema
Meki is erg woedend op Fatoema
Meki de baas van Meki weblog is woedend omdat Fatoema Nep-ziek is . Fatoema was gewoon in AH boodschappen te doen en ze kocht veel snoep en ze ging dansen ook .
quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:17 schreef MikeyMo het volgende:
m'n hele week is al kut, Meki laat me weer lachen
grappig, dat vinden veel mensen nou precies van jou met je irritante gedrag. En dit zijn nou die lange tenen waar Verdonk het over heeft, internet mocrotjequote:Op donderdag 16 december 2004 22:48 schreef Youssef het volgende:
Meki, de kneus die zich onsterfelijk heeft gemaakt op het internet. Ik weet niet OF je ooit volwassen wordt, maar ik wens je veel succes met een midlife crisis als je terugkijkt op deze periode van je leven. Nog veel plezier met het verkopen van kratten bier trouwens.
Welke lange tenen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:18 schreef fayakill het volgende:
[..]
grappig, dat vinden veel mensen nou precies van jou met je irritante gedrag. En dit zijn nou die lange tenen waar Verdonk het over heeft, internet mocrotje![]()
Als mijn Kapitaal goed isquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:30 schreef Petomaan het volgende:
"Meki Shop opereert nu alleen via de internet , binnenkort opent Meki shop een winkel in Osdorpplein en Dam dus nu bestellen via Meki Mail meki2pac@hotmail.com of bel Meki Klantenservice op 06-14906866"
Wanneer gaat de eerste Meki winkel nu open?
oow jahquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:21 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Nog wat kunnen vinden op zolder?
Dacht ik al.quote:
ik heb ze hier liggenquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:11 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Dacht ik al.![]()
Kan je die aanbiedingstekst ook wel verwijderen toch?
Of verkoop je wel vaker spul dat je helemaal niet hebt?
56,65quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:28 schreef -PolluX- het volgende:
Hoe duur?
quote:
Tegen zoveel domheid kan ik niet op..quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb ze hier liggen
en ik maak geen grapjes
quote:DEZE WEEK IN DE AANBIEDING ... SUPER AANBIEDING
Meki kerststol met zachte roomboter-amandelspijs VAN 5,99 VOOR 2,49 Euro
Nog meer Aanbiedingen .... Bij Meki Shop
Meki Sinaasappels 0,69 Per Kilo
Fanta fles 1,5L van 0,98 nu voor 0,87
Lays Chips alle 5 Varianten van 0,86 nu voor 0,70
Campina 1 liter Melk van 1,10 nu voor 0,49
Meki Vuurwerk
100 Astronauten van 4,50 nu voor 4,00
100 Grondbloemen van 5,00 nu voor 4,25
100 Babypijltjes van 6,50 nu voor 5,00
Meki Shop altijd het laagste prijs
Wicky 6 pakjes 1,09
Lu Crackers Naturel 1,29
Graseieren 6 stuks 1,49
Meki Energydrank 0,99
Wat betreft die Fanta fles en Lays chips, ze zijn goedkoper bij C1000.quote:
Ik snap er ook geen zak van, hoe kom je nou weer aan een vergunning om vuurwerk te verkopenquote:Op zondag 19 december 2004 23:56 schreef Youssef het volgende:
Meki, je bent vaag
Waar haal je je aanbiedingen vandaan, zijn er ook echt mensen die bestellen, heb je last van grootheidswaanzin? Zie je zelf in hoe je bent, heb je echt een shop, heb je echt zoveel bezoekers zoals je beweer etc. etc.
Meki Graseierenquote:Op maandag 20 december 2004 00:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak van, hoe kom je nou weer aan een vergunning om vuurwerk te verkopenVolgens mij lul je maar wat met die hele shop, maar als het anders is zou ik graag inderdaad wat pics zien van je 'huismerk'
Van de aanbiedingen van AH , of van Dirk of van mensen die erg goedkoop aan mij doorverkopenquote:Op zondag 19 december 2004 23:56 schreef Youssef het volgende:
Meki, je bent vaag
Waar haal je je aanbiedingen vandaan, zijn er ook echt mensen die bestellen, heb je last van grootheidswaanzin? Zie je zelf in hoe je bent, heb je echt een shop, heb je echt zoveel bezoekers zoals je beweer etc. etc.
Hmm, apart. Ik wens je veel geluk wanneer het eens fout gaat, wanneer iemand niet betaald, wanneer iemand beweerd dat ie iets niet heeft gekregen dat je wel hebt verstuurd etc. etc.quote:Op maandag 20 december 2004 09:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Van de aanbiedingen van AH , of van Dirk of van mensen die erg goedkoop aan mij doorverkopen
zoals Innercity kaartjes binnen een dag uiitverkocht . Bezoekers heb ik nu wel . Bestellers heb ik ook![]()
Aha laat ze maar komenquote:Op maandag 20 december 2004 17:43 schreef Youssef het volgende:
Overigens voorpagina Telegra(a)f![]()
[afbeelding]
"Speurrobot bij Belastingdienst" Nog meer succes
quote:Op maandag 20 december 2004 23:02 schreef HeyFreak het volgende:
Jullie kunnen hem wel allemaal uitlachen, maar ik zag laatst een auto staan... Nou, ik heb er gelijk een foto van gemaakt!
[afbeelding]
Gaat goed meki!
Neeh geen Garantiequote:Op maandag 20 december 2004 23:12 schreef Petomaan het volgende:
Geef je ook garantie Meki?
Mag ik een kerststol bij je bestellen? Hoe stuur je hem op en heb je hem zelf gebakken?quote:Op maandag 20 december 2004 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh geen Garantie
Bij dure dingen wel
Van de verse bakkerquote:Op maandag 20 december 2004 23:18 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Mag ik een kerststol bij je bestellen? Hoe stuur je hem op en heb je hem zelf gebakken?
Nou waar woon je dan? Adres? Waar woont je huis?quote:Op maandag 20 december 2004 23:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Van de verse bakker
hij is lekker . aha je kan hem zelf ophalen bij Meki
![]()
dan ben je goedkoper uit
niet via openbaarquote:Op maandag 20 december 2004 23:22 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Nou waar woon je dan? Adres? Waar woont je huis?
Wie zegt me dat je me niet gaat oplichten? Zoals al die kereltjes bij Peter R. de Vries?quote:Op maandag 20 december 2004 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
niet via openbaar
Mail me anders ( Meki2pac@hotmail.com )
Vertrouwen heb je nodigquote:Op maandag 20 december 2004 23:26 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Wie zegt me dat je me niet gaat oplichten? Zoals al die kereltjes bij Peter R. de Vries?
Ik bedoel, straks koop ik een kerststol bij je en dan open ik thuis de doos en dan zit er een baksteen in ofzo ...
quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:29 schreef fayakill het volgende:
Ze zouden Meki eens in een Zakje moeten stoppen, tot dat hij niet meer Ademt
Op doodverwensingen staat een banquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:29 schreef fayakill het volgende:
wil je me dood hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:29 schreef fayakill het volgende:
Als je zelf keer je eigen schrikbarende domheid doorhebt, dan zou je dat graag willen. Serieus.quote:
dus jij noemt Meki shop domquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Als je zelf keer je eigen schrikbarende domheid doorhebt, dan zou je dat graag willen. Serieus.
Die is altijt so goedkop, ik zeg je tog??quote:Op woensdag 22 december 2004 13:50 schreef Petomaan het volgende:
"Meki Shop altijd het laagste prijs"
![]()
Ja.quote:
neeh heb geen zin om veel te typquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:49 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Ja.![]()
Kom nou maar op met die foto's van je huismerk artikelen.
Of zijn ze wéér allemaal plotsklaps uitverkocht?
OK, ik heb word/wordt al vaak op de verkeerde manier gebruikt zien worden en normaal zeur ik echt nooit over spelfouten, maar DIT is echt te erg voor woordenquote:
Binnenkortquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:49 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Ja.![]()
Kom nou maar op met die foto's van je huismerk artikelen.
Of zijn ze wéér allemaal plotsklaps uitverkocht?
Jah Natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:40 schreef SynXteR het volgende:
Meki kan ik bij jou illegaal Meki vuurwerk bestellen?
100 Astronauten van 4,50 nu voor 4,00quote:
quote:GoedeAvond Op deze tweede Kerstdag
Weektopper -->> MERCIER CHAMPAGNE van 31,99 E. nu voor 19,99 E. ( Ruim 40 % Goedkoper bij Meki Shop )
Nog meer Toppers van deze Week Bij Oudejaarsdag
Meki Oliebollen 8 stuks verpakt van 5,99 nu voor 3,99
Van Gilse Poedersuiker 1,49
Koopman Mix voor Meki Oliebollen 1,49
Meki Wijn Rood 5,99 1 Liter
Geenstijl Doritos van 1,01 nu voor 0,91
Red Bull set 12 stuks van 15,99 voor 9,99
zuchtquote:Op zondag 26 december 2004 23:13 schreef EternalSolstice het volgende:
meki is een kutmongool die niet eens normaal nederlands kan, laat staan in staat is zinnen te formuleren.
Zie je wel, een normale Nederlandse zin.quote:
LOLquote:Mercier Champagne 19,99 , Meki Rode Wijn 5,99 , Geenstijl Doritos 0,91 in de Aanbieding
Meki Shop de Goedkoopste Supermarkt
- Meki is een echte Nederlander en goed geintegreerd.quote:Op zondag 26 december 2004 23:31 schreef Youssef het volgende:
Meki, waarom verkoop je alcoholische dranken?
Meki, praat je in het echt ook zo?
Meki, wat doe je in het dagelijks leven?
en moderatorquote:Op zondag 26 december 2004 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
- Meki is een echte Nederlander en goed geintegreerd.
- Meki s-s-s-stotterd er ook nog bij.
- Meki is in het dagelijks leven naast supermarktmedewerker ook nog scholier en bovendien President van Nederland.
Ik drink geen Alcohol , ik verkoop ze via iemandquote:Op zondag 26 december 2004 23:31 schreef Youssef het volgende:
Meki, waarom verkoop je alcoholische dranken?
Meki, praat je in het echt ook zo?
Meki, wat doe je in het dagelijks leven?
ik samenwerken met AHquote:Op maandag 27 december 2004 21:14 schreef Radjesh het volgende:
Kraak Meki niet zo af
Van Gilse poedersuiker
Bus 250 gram
0.63
kilo 2.52
Koopmans mix voor oliebollen
Pak 500 gram
0.99
kilo 1.98
Red Bull
Set 12 blikjes à 0.25 liter
12.49 8.99
liter 3.00
Lijkt een beetje op de aanbiedingen van de ah![]()
Meki wat was de week omzet van jou AH waar je werkt in de week van kerst?quote:Op maandag 27 december 2004 21:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik drink geen Alcohol , ik verkoop ze via iemand
Neeh Natuurlijk niet
Werken en school en Internetten en Lol maken
480.000 Euroquote:Op maandag 27 december 2004 21:29 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Meki wat was de week omzet van jou AH waar je werkt in de week van kerst?![]()
AH XLquote:Op maandag 27 december 2004 21:38 schreef Radjesh het volgende:
[..]
wij zaten aan 506.000 euro
record omzet voor ons![]()
die van ons ookquote:
Ik ben groentemanquote:Op maandag 27 december 2004 21:43 schreef Meki het volgende:
[..]
die van ons ook
deze week verwachten we ook een goede Omzet te boeken
wat doe jij Houdbaar ??
Jusit bij ons ookquote:Op maandag 27 december 2004 22:09 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Ik ben groenteman![]()
Vandaag in de ochtend was het echt TE rustig :S en vet veel karren met gesneden groenten :S
Niet in Amsterdam, maar in Almerequote:Op maandag 27 december 2004 22:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Jusit bij ons ook
In de ochtend - om 07.00 tot 17.00 moest ik werkenBij Houdbaar
welke AH in A´dam
aha ikke in Amsterdamquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:11 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Niet in Amsterdam, maar in Almere
Thnx Croupouge voor de moie logoquote:Het jaar begint al goed bij ons. Want de Meki Hamsterweken zijn er weer. De eerste hamsters zijn al gesignaleerd. Met tassen vol voordeel komen zij Meki Shop uitstormen.
Klapper van de week bij Meki Shop -->> Batterij-oplader van 19,95 voor 7,95
[ Incl. Inclusief 4 oplaadbare AA batterijen , Met indicator status opladen ]
En Nog veel meer kijk hier voor deze spotgoedkope Aanbiedingen [ NON-FOOD ]
Dinerkaarsen van 3,49 voor 2,00
Schuursponsen 20 stuks van 3,49 voor 2,00
Lotus finesse toiletpapier 24 Stuks van 9,95 voor 3,95
Pepsi, Sisi of 7Up 4 stuks voor 2,99
Fruittella summer fruits voor 1,09
Normale Prijzen Frisdranken #1
COCA-COLA Regular - 1,09
COCA-COLA Light - 1,14
FANTA 1,14
Meki cola 0,59
Meki Sinas 0,61
Meki Lemon 0,69
Heineken Krat 8,99
Heineken 6-pack 4,49
Amstel Bier 9,29
Amstel 6-pack 4,79
Grolsch 9,69
Grosch 6-pack 4,89
FENANDES A.V 1,29
Pepsi / Sisi / 7up 1,29
er staat nergens Copyricht op de Hamstersquote:Op zondag 2 januari 2005 17:12 schreef Croupouque het volgende:
Wahaha, heeft 'ie gewoon mijn logo gebruikt!
Ik weet niet of Albert Heijn en het reclamebureau daar zo blij mee zullen zijn, Meki.
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:15 schreef Meki het volgende:
[..]
er staat nergens Copyricht op de Hamsters![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:52 schreef mineo39-76 het volgende:
Meki, verkoop je ook (onder de toonbank wellicht) Maghreb homo porno
Ik heb laatst een geile film gezien waarin Marokkaanse jongens het met elkaar deden...
Komt nog eerst Meki Reisbureauquote:Op maandag 3 januari 2005 17:44 schreef Blik het volgende:
ik wil Meki-To-Go shops bij de NS-stations
Die vraag heb je nog niet beantwoord, ik ben echt benieuwdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:06 schreef Daalemmer het volgende:
Hoe produceer je je huismerkproducten eigenlijk? Heb je je eigen Mekifabriek?
quote:
Ja! Leg dat maar eens uit!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:49 schreef Meki het volgende:
Thnx
Heb een digitale camera gekregen van me ouders
oow datquote:
Die vraag heb je nog niet beantwoord, ik ben echt benieuwdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:06 schreef Daalemmer het volgende:
Hoe produceer je je huismerkproducten eigenlijk? Heb je je eigen Mekifabriek?
een kleine fabriek heb ik welquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:38 schreef Daalemmer het volgende:
OK, en dan dit nog:
[..]
Die vraag heb je nog niet beantwoord, ik ben echt benieuwd.
En vraag 2, hoezo ben je de beste volgens Telegraf, zoals in je sig staat? Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
je zou het toch bijna gelovenquote:Meki werkt samen hier met AH . de prijzen zijn wat hoger dan in AH omdat de winst naar Giro 555
Hoi Meki, ik zie dat je er weer bent. Tof dat je op geenstijl staat, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:51 schreef Meki het volgende:
[..]
een kleine fabriek heb ik wel
Telegraf stuurde een mail naar me en vond Meki shop goed
Die heb ik weggehaaldquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:28 schreef Daalemmer het volgende:
[..]
Hoi Meki, ik zie dat je er weer bent. Tof dat je op geenstijl staat, gefeliciteerd.
Maar ik ben wel benieuwd naar die mail van Telegraf.
Jou vaderquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Omdat je m'n vader op zijn zenuwen werkt met je verpauperde beunwinkel, daarom.
Ja!quote:
Is je vader z'n eigen schuld, moet ie maar naar Amsterdam verhuizen, dan bezorgt Meki het nog thuis ook. En de winst gaat naar 555.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja!
Die zoekt altijd via internet de goedkoopste boodschappen op waarna hij zijn boodschappenlijstje samenstelt. Weet je hoe klote het voor hem is als hij steeds zo'n gebakken lucht kut toko als de Meki Shop tegenkomt als hij Googlet op 'goeiekope boodschapkes'?
Gewoon nokken met die business.
Neeh ik ga doorquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja!
Die zoekt altijd via internet de goedkoopste boodschappen op waarna hij zijn boodschappenlijstje samenstelt. Weet je hoe klote het voor hem is als hij steeds zo'n gebakken lucht kut toko als de Meki Shop tegenkomt als hij Googlet op 'goeiekope boodschapkes'?
Gewoon nokken met die business.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh ik ga door
Juist want bij Meki Shop is het goedkoper jou vader weet het moetnu jij noh
hmz... Geboren en getogen hier in Nederlandquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Och jee, nog zo'n niet-Westerse allochtoon.
voor Braun ben je nog steeds allochtoonquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:10 schreef Radjesh het volgende:
[..]
hmz... Geboren en getogen hier in Nederland![]()
Maar ik heb ook iets allochtoons![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:12 schreef Meki het volgende:
[..]
voor Braun ben je nog steeds allochtoon![]()
Jij woont hier in Nederland samen met mijquote:
Gedraag je er dan ook naar, neger.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij woont hier in Nederland samen met mij
dan zij we officieel Nederlanders![]()
doe ik ookquote:
quote:Welkom Bij Meki Shop ... Deze week is het feest ... Want de Hamsterweken zijn weer aan de gang .. Juist em Alle Hamsters uit Nederland hebben Meki Shop Geplunderd Maar Meki Shop had zoveel voorraad dat ze Allemaal over de kassa gingen ...
Nou zullen we gaan beginnen met de Toppeerrrrrrrrrr Van de Week
-->> Meki Cola Regular 1 L. fles van 0,59 voor 0,40 Eurocent .. Let Op Coca-cola kost al 1,09
Meki Shop Aanbiedingen
Dubbelfrisss - 12 pakken voor 5 Euro
Meki Roomboter-appeltaart van 3,89 voor 3,00
Meki Superaardappelen 1 Kilo van 0,39 voor 0,20
Meki Huiswijn Rood & wit 2 stuks naar keuze van 7,89 voor 5,00
Nescafé 2 stuks naar Keuze van 5,49 voor 4,00
Meki Rundergehakt HALAL 1 Kilo van 5,00 voor 2,99
Coca-cola 6-pack van 2,59 voor 1,99
Non-food Aanbiedingen
Meki Servetten wit 200 stuks van 2,99 voor 1,99
Dell Computer beeldscherm van 499,00 voor 79,00
Logitech Computer Muis van 45 euro voor 19,95
De tweede Hamsterweek begint van a.s maandag 9-1 tot zondag 16-1
Bestellen kan makkelijker dan je denkt het beste en de snelste is de email
Mail Meki 24 uur per dag naar Meki2pac@hotmail.com of geef je bestelling via de telefoon door
06-14906866
Tevens Zoekt Meki nog Meki Shop dealers in Zuid-Holland en in Utrecht . En voor in het buitenland Marokko & Spanje Bel tijdens Kantooruren naar Meki Personeelszaken naar 06-14906866
Meki Shop , Moeilijker kunnen we het niet maken Makkelijker wel
Komt nogquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:05 schreef marhil het volgende:
ik vind meki wel grappig, wel jammer dat ie na het copieren van de website (http://www.meki-online.4t.com/whats_new.html) niet alles heeft weggehaald
Begin 2005 was beter dan in begin 2004quote:
Ga eens ff rondfietsenquote:Op maandag 10 januari 2005 22:37 schreef BrauN het volgende:
Meki, is die teringfirma nu nog niet over de kop? Balen zeg.
Nee, ik wil graag twee containerschepen vol Meki cola bestellen. Voor 2,50 euro en een knuffelbeer.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga eens ff rondfietsen
of rot op van deze topic![]()
Nee Buiten Amsterdam zelf opkomen halenquote:Op maandag 10 januari 2005 22:52 schreef MrX1982 het volgende:
Bezorg je tegenwoordig ook buiten Amsterdam?
nee niet aan jouquote:Op maandag 10 januari 2005 22:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag twee containerschepen vol Meki cola bestellen. Voor 2,50 euro en een knuffelbeer.
Kom je het morgen brengen? Pauper ondernemer.
quote:
Slechte servicequote:Op maandag 10 januari 2005 22:59 schreef Meki het volgende:
Nee Buiten Amsterdam zelf opkomen halen
nee niet aan mensen met baardquote:Op maandag 10 januari 2005 23:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mag ik dan misschien vijvendertig woonboten vol Meki huiswijn, om keihard op te stampen?
Ik bied 50 cent.
Belachelijke vent...![]()
ben ik al ermee bezigquote:Op maandag 10 januari 2005 23:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Slechte service
Verbeter dat eens ff snel
Kijk dat is nog eens klantvriendelijkquote:Op maandag 10 januari 2005 23:12 schreef Meki het volgende:
ben ik al ermee bezig
quote:Op maandag 10 januari 2005 23:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens klantvriendelijk
Je complete klantenkring bestaat uit mensen met een baard.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
nee niet aan mensen met baard
Oprotten ga je mammie pesten ofzo of je vader meehelpen met zoeken naar goedkope superstores![]()
Ow ja, vandaar dat ie alcohol verkooptquote:Op maandag 10 januari 2005 23:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je complete klantenkring bestaat uit mensen met een baard.
Niet zo racistisch, knul.
gevalletje vrachtwagen zekerquote:
nee in samenwerking met dellquote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:44 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
gevalletje vrachtwagen zeker![]()
naast de belastingdienst is de politie en justitie vast ook wel geinteresseerd in Meki.
als jij wordt gebandquote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:04 schreef EternalSolstice het volgende:
wanneer wordt deze mongool eens gebanned?
juist heel erg goed van Dirkhquote:
dat zijn alleen kaalkopjesquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:49 schreef cultheld het volgende:
Het blijft toch mooi, de reacties van sommige mensen in dit soort topics
jah zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:05 schreef Petomaan het volgende:
MID? Je gaat me toch niet vertellen dat je een eigen Meki Inlichtingen Dienst hebt?
of ik koop ze daar vandaanquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:11 schreef Darklight het volgende:
Meki werkt toch bij AH?
Volgens mij steelt hij gewoon bij de AH, en verkoopt hij die spullen in zn shop
heb je geen werkquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Moggûh.
Was er nog leuke muziek uit de moskee toren vanochtend? Special D?
oow heb je examenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:15 schreef BrauN het volgende:
[..]
Neen. Student. Tentamenweek. Veel vrij. Moet leren. Lukt niet.
oow dat heb ik ook over paar wekenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Neen! Universiteit... tentamens... ieder jaar. Je kent dat wel...
waarom reageer je hier niet op meki ?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:25 schreef Freeflyer het volgende:
is die tent nou nog niet failliet ?
en aan btw afdracht etc. deed hij toch ook niet... tijd om de fiscus es langs te sturen
omdat dat een domme vraag isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
waarom reageer je hier niet op meki ?
lees je wel, er is ook een tweede deel opgeschreven...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:25 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat dat een domme vraag is
Natuurlijk is Meki Shop niet failliet![]()
BTW doe ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:29 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
lees je wel, er is ook een tweede deel opgeschreven...
sta je wel in geschreven bij de kamer van koophandel dan ?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
BTW doe ik niet
i.p.v BTW sponser ik Goede doelen
zoals Giro 555![]()
ga iemand anders intervieuwenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:32 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
sta je wel in geschreven bij de kamer van koophandel dan ?
zo nee, dan is het gewoon een illegale toko en wordt het tijd dat de fiscus eens langskomt.
particuliere verkoop is altijd toegestaan, dat is een heel ander verhaal. overigens wordt marktplaats al in de gaten gehouden door de fiscus, de eerste naheffingen zijn zelfs al verzonden, daar hoef ik me dus niet druk om te makenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:33 schreef Meki het volgende:
[..]
ga iemand anders intervieuwen
ga je dan ook naar Marktplaats en speurders en Fok V&A![]()
Oow ik denk jij werken bij Fiscus hequote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:48 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
particuliere verkoop is altijd toegestaan, dat is een heel ander verhaal. overigens wordt marktplaats al in de gaten gehouden door de fiscus, de eerste naheffingen zijn zelfs al verzonden, daar hoef ik me dus niet druk om te maken
in jouw geval gaat het om de manier waarop je je bezig houdt met verkopen en om de hoeveelheid die je van elk artikel hebt. als het steeds gaat om 1 stuks dan is er niets aan de hand alhoewel de fiscus het wel vreemd gaat vinden als ze steeds dezelfde persoon met enige regelmaat particulier een product zien verkopen.
conclusie voor nu is dat je dus illegaal bezig bent, moet je zelf weten natuurlijk maar loop dan ook niet te miepen als je gepakt wordt.
ik zeg niks over vooroordelen maar je bevestigd ze wel
had ik de inkomstenbelasting al genoemdquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow ik denk jij werken bij Fiscus he![]()
oow jah ik Verkoop niet zo veel en de winst kloopt zoiets van een 10 tot 50 euro per weekmaar het stijgt wel en ik heb alle Maatregelen genomen tegen de fiscus en tegen jou
Jij spion van fiscus he![]()
Wat is er Meki?quote:
Meki kan niet zo goed tegen de waarheid...quote:
Freeflyer dreigt naar de belastingdienst te gaan voor " Illegalie " Meki Shopquote:
Is jouw shop illegaal?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Freeflyer dreigt naar de belastingdienst te gaan voor " Illegalie " Meki Shop![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Freeflyer dreigt naar de belastingdienst te gaan voor " Illegalie " Meki Shop![]()
jep Meki Shop is hetzelfde als Fok V&A en Speurders en Marktplaatsquote:
whahahahaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:29 schreef Meki het volgende:
[..]
jep Meki Shop is hetzelfde als Fok V&A en Speurders en Marktplaats![]()
koffie welquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:15 schreef Darklight het volgende:
Verkoop je ook "coffee" in je shop?
zeg flikker eens opquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:20 schreef EternalSolstice het volgende:
is die tyfussukkel nog niet gebanned?
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:29 schreef tommy4487 het volgende:
meki wat doe jeis niet zo slim he schrijf je gewoon in
waar koop jij de producten eigenlijk in als je niet staat geregd bij de KvK?
17 inch Beeldschermquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:24 schreef Daalemmer het volgende:
Wat voor Dellschermen zijn dat? Heb je een foto?
jah doe ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:38 schreef JDude het volgende:
By the way (ik zal de afkorting btw maar mijden), Meki, doe je ook aan emballage? Ik ben het een beetje zat om elke keer met die lege kratten naar de Spar te sjouwen!
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:42 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben al jaren vaste klant bij Meki Shop
Eerlijke waar voor een eerlijke prijs
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:42 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens wil ik wel die condooms die ik bij je heb gekocht ruilen hoor, ik heb ze juist gebruikt, maar loop nu alsnog achter een wandelwagen...
Vandaar die timer naast de deurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |