quote:
Slechte servicequote:Op maandag 10 januari 2005 22:59 schreef Meki het volgende:
Nee Buiten Amsterdam zelf opkomen halen
nee niet aan mensen met baardquote:Op maandag 10 januari 2005 23:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mag ik dan misschien vijvendertig woonboten vol Meki huiswijn, om keihard op te stampen?
Ik bied 50 cent.
Belachelijke vent...![]()
ben ik al ermee bezigquote:Op maandag 10 januari 2005 23:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Slechte service
Verbeter dat eens ff snel
Kijk dat is nog eens klantvriendelijkquote:Op maandag 10 januari 2005 23:12 schreef Meki het volgende:
ben ik al ermee bezig
quote:Op maandag 10 januari 2005 23:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens klantvriendelijk
Je complete klantenkring bestaat uit mensen met een baard.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
nee niet aan mensen met baard
Oprotten ga je mammie pesten ofzo of je vader meehelpen met zoeken naar goedkope superstores![]()
Ow ja, vandaar dat ie alcohol verkooptquote:Op maandag 10 januari 2005 23:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je complete klantenkring bestaat uit mensen met een baard.
Niet zo racistisch, knul.
gevalletje vrachtwagen zekerquote:
nee in samenwerking met dellquote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:44 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
gevalletje vrachtwagen zeker![]()
naast de belastingdienst is de politie en justitie vast ook wel geinteresseerd in Meki.
als jij wordt gebandquote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:04 schreef EternalSolstice het volgende:
wanneer wordt deze mongool eens gebanned?
juist heel erg goed van Dirkhquote:
dat zijn alleen kaalkopjesquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:49 schreef cultheld het volgende:
Het blijft toch mooi, de reacties van sommige mensen in dit soort topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |