Jou vaderquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Omdat je m'n vader op zijn zenuwen werkt met je verpauperde beunwinkel, daarom.
Ja!quote:
Is je vader z'n eigen schuld, moet ie maar naar Amsterdam verhuizen, dan bezorgt Meki het nog thuis ook. En de winst gaat naar 555.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja!
Die zoekt altijd via internet de goedkoopste boodschappen op waarna hij zijn boodschappenlijstje samenstelt. Weet je hoe klote het voor hem is als hij steeds zo'n gebakken lucht kut toko als de Meki Shop tegenkomt als hij Googlet op 'goeiekope boodschapkes'?
Gewoon nokken met die business.
Neeh ik ga doorquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja!
Die zoekt altijd via internet de goedkoopste boodschappen op waarna hij zijn boodschappenlijstje samenstelt. Weet je hoe klote het voor hem is als hij steeds zo'n gebakken lucht kut toko als de Meki Shop tegenkomt als hij Googlet op 'goeiekope boodschapkes'?
Gewoon nokken met die business.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh ik ga door
Juist want bij Meki Shop is het goedkoper jou vader weet het moetnu jij noh
hmz... Geboren en getogen hier in Nederlandquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Och jee, nog zo'n niet-Westerse allochtoon.
voor Braun ben je nog steeds allochtoonquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:10 schreef Radjesh het volgende:
[..]
hmz... Geboren en getogen hier in Nederland![]()
Maar ik heb ook iets allochtoons![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:12 schreef Meki het volgende:
[..]
voor Braun ben je nog steeds allochtoon![]()
Jij woont hier in Nederland samen met mijquote:
Gedraag je er dan ook naar, neger.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij woont hier in Nederland samen met mij
dan zij we officieel Nederlanders![]()
doe ik ookquote:
quote:Welkom Bij Meki Shop ... Deze week is het feest ... Want de Hamsterweken zijn weer aan de gang .. Juist em Alle Hamsters uit Nederland hebben Meki Shop Geplunderd Maar Meki Shop had zoveel voorraad dat ze Allemaal over de kassa gingen ...
Nou zullen we gaan beginnen met de Toppeerrrrrrrrrr Van de Week
-->> Meki Cola Regular 1 L. fles van 0,59 voor 0,40 Eurocent .. Let Op Coca-cola kost al 1,09
Meki Shop Aanbiedingen
Dubbelfrisss - 12 pakken voor 5 Euro
Meki Roomboter-appeltaart van 3,89 voor 3,00
Meki Superaardappelen 1 Kilo van 0,39 voor 0,20
Meki Huiswijn Rood & wit 2 stuks naar keuze van 7,89 voor 5,00
Nescafé 2 stuks naar Keuze van 5,49 voor 4,00
Meki Rundergehakt HALAL 1 Kilo van 5,00 voor 2,99
Coca-cola 6-pack van 2,59 voor 1,99
Non-food Aanbiedingen
Meki Servetten wit 200 stuks van 2,99 voor 1,99
Dell Computer beeldscherm van 499,00 voor 79,00
Logitech Computer Muis van 45 euro voor 19,95
De tweede Hamsterweek begint van a.s maandag 9-1 tot zondag 16-1
Bestellen kan makkelijker dan je denkt het beste en de snelste is de email
Mail Meki 24 uur per dag naar Meki2pac@hotmail.com of geef je bestelling via de telefoon door
06-14906866
Tevens Zoekt Meki nog Meki Shop dealers in Zuid-Holland en in Utrecht . En voor in het buitenland Marokko & Spanje Bel tijdens Kantooruren naar Meki Personeelszaken naar 06-14906866
Meki Shop , Moeilijker kunnen we het niet maken Makkelijker wel
Komt nogquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:05 schreef marhil het volgende:
ik vind meki wel grappig, wel jammer dat ie na het copieren van de website (http://www.meki-online.4t.com/whats_new.html) niet alles heeft weggehaald
Begin 2005 was beter dan in begin 2004quote:
Ga eens ff rondfietsenquote:Op maandag 10 januari 2005 22:37 schreef BrauN het volgende:
Meki, is die teringfirma nu nog niet over de kop? Balen zeg.
Nee, ik wil graag twee containerschepen vol Meki cola bestellen. Voor 2,50 euro en een knuffelbeer.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga eens ff rondfietsen
of rot op van deze topic![]()
Nee Buiten Amsterdam zelf opkomen halenquote:Op maandag 10 januari 2005 22:52 schreef MrX1982 het volgende:
Bezorg je tegenwoordig ook buiten Amsterdam?
nee niet aan jouquote:Op maandag 10 januari 2005 22:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag twee containerschepen vol Meki cola bestellen. Voor 2,50 euro en een knuffelbeer.
Kom je het morgen brengen? Pauper ondernemer.
quote:
Slechte servicequote:Op maandag 10 januari 2005 22:59 schreef Meki het volgende:
Nee Buiten Amsterdam zelf opkomen halen
nee niet aan mensen met baardquote:Op maandag 10 januari 2005 23:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mag ik dan misschien vijvendertig woonboten vol Meki huiswijn, om keihard op te stampen?
Ik bied 50 cent.
Belachelijke vent...![]()
ben ik al ermee bezigquote:Op maandag 10 januari 2005 23:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Slechte service
Verbeter dat eens ff snel
Kijk dat is nog eens klantvriendelijkquote:Op maandag 10 januari 2005 23:12 schreef Meki het volgende:
ben ik al ermee bezig
quote:Op maandag 10 januari 2005 23:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens klantvriendelijk
Je complete klantenkring bestaat uit mensen met een baard.quote:Op maandag 10 januari 2005 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
nee niet aan mensen met baard
Oprotten ga je mammie pesten ofzo of je vader meehelpen met zoeken naar goedkope superstores![]()
Ow ja, vandaar dat ie alcohol verkooptquote:Op maandag 10 januari 2005 23:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je complete klantenkring bestaat uit mensen met een baard.
Niet zo racistisch, knul.
gevalletje vrachtwagen zekerquote:
nee in samenwerking met dellquote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:44 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
gevalletje vrachtwagen zeker![]()
naast de belastingdienst is de politie en justitie vast ook wel geinteresseerd in Meki.
als jij wordt gebandquote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:04 schreef EternalSolstice het volgende:
wanneer wordt deze mongool eens gebanned?
juist heel erg goed van Dirkhquote:
dat zijn alleen kaalkopjesquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:49 schreef cultheld het volgende:
Het blijft toch mooi, de reacties van sommige mensen in dit soort topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |