oow jahquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:21 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Nog wat kunnen vinden op zolder?
Dacht ik al.quote:
ik heb ze hier liggenquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:11 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Dacht ik al.![]()
Kan je die aanbiedingstekst ook wel verwijderen toch?
Of verkoop je wel vaker spul dat je helemaal niet hebt?
56,65quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:28 schreef -PolluX- het volgende:
Hoe duur?
quote:
Tegen zoveel domheid kan ik niet op..quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb ze hier liggen
en ik maak geen grapjes
quote:DEZE WEEK IN DE AANBIEDING ... SUPER AANBIEDING
Meki kerststol met zachte roomboter-amandelspijs VAN 5,99 VOOR 2,49 Euro
Nog meer Aanbiedingen .... Bij Meki Shop
Meki Sinaasappels 0,69 Per Kilo
Fanta fles 1,5L van 0,98 nu voor 0,87
Lays Chips alle 5 Varianten van 0,86 nu voor 0,70
Campina 1 liter Melk van 1,10 nu voor 0,49
Meki Vuurwerk
100 Astronauten van 4,50 nu voor 4,00
100 Grondbloemen van 5,00 nu voor 4,25
100 Babypijltjes van 6,50 nu voor 5,00
Meki Shop altijd het laagste prijs
Wicky 6 pakjes 1,09
Lu Crackers Naturel 1,29
Graseieren 6 stuks 1,49
Meki Energydrank 0,99
Wat betreft die Fanta fles en Lays chips, ze zijn goedkoper bij C1000.quote:
Ik snap er ook geen zak van, hoe kom je nou weer aan een vergunning om vuurwerk te verkopenquote:Op zondag 19 december 2004 23:56 schreef Youssef het volgende:
Meki, je bent vaag
Waar haal je je aanbiedingen vandaan, zijn er ook echt mensen die bestellen, heb je last van grootheidswaanzin? Zie je zelf in hoe je bent, heb je echt een shop, heb je echt zoveel bezoekers zoals je beweer etc. etc.
Meki Graseierenquote:Op maandag 20 december 2004 00:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak van, hoe kom je nou weer aan een vergunning om vuurwerk te verkopenVolgens mij lul je maar wat met die hele shop, maar als het anders is zou ik graag inderdaad wat pics zien van je 'huismerk'
Van de aanbiedingen van AH , of van Dirk of van mensen die erg goedkoop aan mij doorverkopenquote:Op zondag 19 december 2004 23:56 schreef Youssef het volgende:
Meki, je bent vaag
Waar haal je je aanbiedingen vandaan, zijn er ook echt mensen die bestellen, heb je last van grootheidswaanzin? Zie je zelf in hoe je bent, heb je echt een shop, heb je echt zoveel bezoekers zoals je beweer etc. etc.
Hmm, apart. Ik wens je veel geluk wanneer het eens fout gaat, wanneer iemand niet betaald, wanneer iemand beweerd dat ie iets niet heeft gekregen dat je wel hebt verstuurd etc. etc.quote:Op maandag 20 december 2004 09:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Van de aanbiedingen van AH , of van Dirk of van mensen die erg goedkoop aan mij doorverkopen
zoals Innercity kaartjes binnen een dag uiitverkocht . Bezoekers heb ik nu wel . Bestellers heb ik ook![]()
Aha laat ze maar komenquote:Op maandag 20 december 2004 17:43 schreef Youssef het volgende:
Overigens voorpagina Telegra(a)f![]()
[afbeelding]
"Speurrobot bij Belastingdienst" Nog meer succes
quote:Op maandag 20 december 2004 23:02 schreef HeyFreak het volgende:
Jullie kunnen hem wel allemaal uitlachen, maar ik zag laatst een auto staan... Nou, ik heb er gelijk een foto van gemaakt!
[afbeelding]
Gaat goed meki!
Neeh geen Garantiequote:Op maandag 20 december 2004 23:12 schreef Petomaan het volgende:
Geef je ook garantie Meki?
Mag ik een kerststol bij je bestellen? Hoe stuur je hem op en heb je hem zelf gebakken?quote:Op maandag 20 december 2004 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh geen Garantie
Bij dure dingen wel
Van de verse bakkerquote:Op maandag 20 december 2004 23:18 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Mag ik een kerststol bij je bestellen? Hoe stuur je hem op en heb je hem zelf gebakken?
Nou waar woon je dan? Adres? Waar woont je huis?quote:Op maandag 20 december 2004 23:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Van de verse bakker
hij is lekker . aha je kan hem zelf ophalen bij Meki
![]()
dan ben je goedkoper uit
niet via openbaarquote:Op maandag 20 december 2004 23:22 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Nou waar woon je dan? Adres? Waar woont je huis?
Wie zegt me dat je me niet gaat oplichten? Zoals al die kereltjes bij Peter R. de Vries?quote:Op maandag 20 december 2004 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
niet via openbaar
Mail me anders ( Meki2pac@hotmail.com )
Vertrouwen heb je nodigquote:Op maandag 20 december 2004 23:26 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Wie zegt me dat je me niet gaat oplichten? Zoals al die kereltjes bij Peter R. de Vries?
Ik bedoel, straks koop ik een kerststol bij je en dan open ik thuis de doos en dan zit er een baksteen in ofzo ...
quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:29 schreef fayakill het volgende:
Ze zouden Meki eens in een Zakje moeten stoppen, tot dat hij niet meer Ademt
Op doodverwensingen staat een banquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:29 schreef fayakill het volgende:
wil je me dood hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:29 schreef fayakill het volgende:
Als je zelf keer je eigen schrikbarende domheid doorhebt, dan zou je dat graag willen. Serieus.quote:
dus jij noemt Meki shop domquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Als je zelf keer je eigen schrikbarende domheid doorhebt, dan zou je dat graag willen. Serieus.
Die is altijt so goedkop, ik zeg je tog??quote:Op woensdag 22 december 2004 13:50 schreef Petomaan het volgende:
"Meki Shop altijd het laagste prijs"
![]()
Ja.quote:
neeh heb geen zin om veel te typquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:49 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Ja.![]()
Kom nou maar op met die foto's van je huismerk artikelen.
Of zijn ze wéér allemaal plotsklaps uitverkocht?
OK, ik heb word/wordt al vaak op de verkeerde manier gebruikt zien worden en normaal zeur ik echt nooit over spelfouten, maar DIT is echt te erg voor woordenquote:
Binnenkortquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:49 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Ja.![]()
Kom nou maar op met die foto's van je huismerk artikelen.
Of zijn ze wéér allemaal plotsklaps uitverkocht?
Jah Natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:40 schreef SynXteR het volgende:
Meki kan ik bij jou illegaal Meki vuurwerk bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |