Bekquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:17 schreef The_Langolier het volgende:
dubbel
quote:Aangezien ik het altjid een beetje sneu vindt, zo'n eigengemaakt verjaardagstopic doen we het gewoon zo, als je het er niet mee eens bent moet je het maar even laten weten. .
Ik wil deze ook wel weer dicht gooien hoor, maar eigengemaakte verjaardagstopics vind ik een beetje lulligquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:17 schreef The_Langolier het volgende:
dubbel
idd. helemaal waar. is ook zo enzo. ik was ff te snel enzo excuses e.d.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wil deze ook wel weer dicht gooien hoor, maar eigengemaakte verjaardagstopics vind ik een beetje lullig.
Graag gedaan, gefelici dudequote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:18 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Thnx Jogy
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
17 en dan al fundamentalist
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:21 schreef yvonne het volgende:
Bagger jogy
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef MikeyMo het volgende:
Ben je nu al oud genoeg om af te reizen naar een ver land om daar mee te strijden ind e Jihad?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:44 schreef Conflict het volgende:
Gefeliciteerd
waarschijnlijk is ie daar nu te oud voor. Is vanuit marketingtechnisch oogpunt minder interessant.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef MikeyMo het volgende:
Ben je nu al oud genoeg om af te reizen naar een ver land om daar mee te strijden ind e Jihad?
zo moeilijk is m'n vraag topch niet lijkt mequote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Iig oud genoeg om ook een keer over patries heen te gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef MikeyMo het volgende:
technisch gezien is dat kind van jou al oud genoeg om over patries heen te gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Iig oud genoeg om ook een keer over patries heen te gaan.
waarom zou ik daarheen gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef MikeyMo het volgende:
Heb jij uberhaupt wel eens biologie gehad?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
technisch gezien is dat kind van jou al oud genoeg om over patries heen te gaan
Thnx Beaker1quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:54 schreef Beaker1 het volgende:Gefeliciteerd
![]()
jehova's vieren ook geen verjaardag,quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij moslims vieren geen verjaardag, dat weet Meki ook. Desondanks wens ik hem veel geluk hier op en aarde en in het hiernamaals, puur omdat het een wederzijdse broeder is
aah kom op Bansheeboyquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Wij moslims vieren geen verjaardag, dat weet Meki ook. Desondanks wens ik hem veel geluk hier op en aarde en in het hiernamaals, puur omdat het een wederzijdse broeder is
Kei lief!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Thnx
Heb een digitale camera gekregen van me ouders![]()
zie je , je bent gewoon een ongelovige vewesterde hond!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:59 schreef Meki het volgende:
[..]
aah kom op Bansheeboy
zelfs me ouders vieren hun verjaardagen
Meki toch, je weet toch dat ik de regels niet maak hoe jammer ik het ook vindquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:59 schreef Meki het volgende:
[..]
aah kom op Bansheeboy
Dat is geen argument, ik ken moslim-mensen wiens ouders alcohol nuttigen en sigaretten roken, dus ...quote:zelfs me ouders vieren hun verjaardagen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zie je , je bent gewoon een ongelovige vewesterde hond!
Moge allah zijn ontevredenheid over jou uiten in het hiernamaals!
maar dan moet ie eerst trouwenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:05 schreef robh het volgende:
Meki, vent, een verjaardagswip is wat je verdient!
Meki, ff wat anders, is Meki je echte naam ? Of is het een afkorting ofzo ? EN je bent toch Marokkaans ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Hond![]()
Meki is een schuilnaam , me echte naam geef ik nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meki, ff wat anders, is Meki je echte naam ? Of is het een afkorting ofzo ? EN je bent toch Marokkaans ?
Alvast bedankt voor je antwoorden
ben jij trouwens goed in kransenpanna?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki is een schuilnaam , me echte naam geef ik niet
Marokkaans ja dat ben ik hoezo ?
en dat is ....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ben jij trouwens goed in kransenpanna?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat is je goed recht !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki is een schuilnaam , me echte naam geef ik niet
Ik ben ook Marokkaans, ik was gewoon geïnteresseerd, onze denkbeelden komen nl. erg overeen. Waarom schrijf je ook geen essay's ?quote:Marokkaans ja dat ben ik hoezo ?
De Islamitische Spelen, bedenk hier de sportenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:11 schreef Meki het volgende:
[..]
en dat is ....
wat is essaysquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is je goed recht !
[..]
Ik ben ook Marokkaans, ik was gewoon geïnteresseerd, onze denkbeelden komen nl. erg overeen. Waarom schrijf je ook geen essay's ?
Check: De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !
LOL @ MikeyMoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |