nee in samenwerking met dellquote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:44 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
gevalletje vrachtwagen zeker![]()
naast de belastingdienst is de politie en justitie vast ook wel geinteresseerd in Meki.
als jij wordt gebandquote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:04 schreef EternalSolstice het volgende:
wanneer wordt deze mongool eens gebanned?
juist heel erg goed van Dirkhquote:
dat zijn alleen kaalkopjesquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:49 schreef cultheld het volgende:
Het blijft toch mooi, de reacties van sommige mensen in dit soort topics
jah zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:05 schreef Petomaan het volgende:
MID? Je gaat me toch niet vertellen dat je een eigen Meki Inlichtingen Dienst hebt?
of ik koop ze daar vandaanquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:11 schreef Darklight het volgende:
Meki werkt toch bij AH?
Volgens mij steelt hij gewoon bij de AH, en verkoopt hij die spullen in zn shop
heb je geen werkquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Moggûh.
Was er nog leuke muziek uit de moskee toren vanochtend? Special D?
oow heb je examenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:15 schreef BrauN het volgende:
[..]
Neen. Student. Tentamenweek. Veel vrij. Moet leren. Lukt niet.
oow dat heb ik ook over paar wekenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Neen! Universiteit... tentamens... ieder jaar. Je kent dat wel...
waarom reageer je hier niet op meki ?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:25 schreef Freeflyer het volgende:
is die tent nou nog niet failliet ?
en aan btw afdracht etc. deed hij toch ook niet... tijd om de fiscus es langs te sturen
omdat dat een domme vraag isquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
waarom reageer je hier niet op meki ?
lees je wel, er is ook een tweede deel opgeschreven...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:25 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat dat een domme vraag is
Natuurlijk is Meki Shop niet failliet![]()
BTW doe ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:29 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
lees je wel, er is ook een tweede deel opgeschreven...
sta je wel in geschreven bij de kamer van koophandel dan ?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
BTW doe ik niet
i.p.v BTW sponser ik Goede doelen
zoals Giro 555![]()
ga iemand anders intervieuwenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:32 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
sta je wel in geschreven bij de kamer van koophandel dan ?
zo nee, dan is het gewoon een illegale toko en wordt het tijd dat de fiscus eens langskomt.
particuliere verkoop is altijd toegestaan, dat is een heel ander verhaal. overigens wordt marktplaats al in de gaten gehouden door de fiscus, de eerste naheffingen zijn zelfs al verzonden, daar hoef ik me dus niet druk om te makenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:33 schreef Meki het volgende:
[..]
ga iemand anders intervieuwen
ga je dan ook naar Marktplaats en speurders en Fok V&A![]()
Oow ik denk jij werken bij Fiscus hequote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:48 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
particuliere verkoop is altijd toegestaan, dat is een heel ander verhaal. overigens wordt marktplaats al in de gaten gehouden door de fiscus, de eerste naheffingen zijn zelfs al verzonden, daar hoef ik me dus niet druk om te maken
in jouw geval gaat het om de manier waarop je je bezig houdt met verkopen en om de hoeveelheid die je van elk artikel hebt. als het steeds gaat om 1 stuks dan is er niets aan de hand alhoewel de fiscus het wel vreemd gaat vinden als ze steeds dezelfde persoon met enige regelmaat particulier een product zien verkopen.
conclusie voor nu is dat je dus illegaal bezig bent, moet je zelf weten natuurlijk maar loop dan ook niet te miepen als je gepakt wordt.
ik zeg niks over vooroordelen maar je bevestigd ze wel
had ik de inkomstenbelasting al genoemdquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow ik denk jij werken bij Fiscus he![]()
oow jah ik Verkoop niet zo veel en de winst kloopt zoiets van een 10 tot 50 euro per weekmaar het stijgt wel en ik heb alle Maatregelen genomen tegen de fiscus en tegen jou
Jij spion van fiscus he![]()
Wat is er Meki?quote:
Meki kan niet zo goed tegen de waarheid...quote:
Freeflyer dreigt naar de belastingdienst te gaan voor " Illegalie " Meki Shopquote:
Is jouw shop illegaal?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Freeflyer dreigt naar de belastingdienst te gaan voor " Illegalie " Meki Shop![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Freeflyer dreigt naar de belastingdienst te gaan voor " Illegalie " Meki Shop![]()
jep Meki Shop is hetzelfde als Fok V&A en Speurders en Marktplaatsquote:
whahahahaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:29 schreef Meki het volgende:
[..]
jep Meki Shop is hetzelfde als Fok V&A en Speurders en Marktplaats![]()
koffie welquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:15 schreef Darklight het volgende:
Verkoop je ook "coffee" in je shop?
zeg flikker eens opquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:20 schreef EternalSolstice het volgende:
is die tyfussukkel nog niet gebanned?
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:29 schreef tommy4487 het volgende:
meki wat doe jeis niet zo slim he schrijf je gewoon in
waar koop jij de producten eigenlijk in als je niet staat geregd bij de KvK?
17 inch Beeldschermquote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:24 schreef Daalemmer het volgende:
Wat voor Dellschermen zijn dat? Heb je een foto?
jah doe ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2005 01:38 schreef JDude het volgende:
By the way (ik zal de afkorting btw maar mijden), Meki, doe je ook aan emballage? Ik ben het een beetje zat om elke keer met die lege kratten naar de Spar te sjouwen!
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:42 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben al jaren vaste klant bij Meki Shop
Eerlijke waar voor een eerlijke prijs
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:42 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens wil ik wel die condooms die ik bij je heb gekocht ruilen hoor, ik heb ze juist gebruikt, maar loop nu alsnog achter een wandelwagen...
Vandaar die timer naast de deurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |