quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:59 schreef AMD64 het volgende:
tegen Globuleux
quote:
Ah. Okay. Dat is tenminste duidelijk.quote:
Niet te hard anders gaat ie huilen bij zn mammiequote:Op donderdag 6 januari 2005 01:01 schreef petre86 het volgende:
he globbieleux... jammer dat je ouders een weeskind hadden besteld zonder um eerst te zien..
nu zitten niet alleen zij maar ook wij met zo'n kneus als jou opgescheept..
Ja toch. Beter kan denk ik niet!quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:02 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Ah. Okay. Dat is tenminste duidelijk.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:02 schreef Adelante het volgende:
SC moet toch voor IEDEREEN openstaan?
zo niet, slotje!!!!111111111!!!!111!@
quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:02 schreef Adelante het volgende:
swchooieren om zijn pilletjes??quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:02 schreef DjDev het volgende:
[..]
Niet te hard anders gaat ie huilen bij zn mammie
Welkom hier globuleux!quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:02 schreef Adelante het volgende:
Hij mag ook best komen hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:02 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
swchooieren om zijn pilletjes??
misschien verhoogd mama wel de dosis
Je bent er tochquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:02 schreef Adelante het volgende:
Hoi, ik mag jou nu al niet!quote:
Zelf opruimenquote:
heaumeauquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:03 schreef globuleux het volgende:
Zie ze hier met z'n allen stoer aan 't doen zijnZonder jullie slowchatvriendjes zijn jullie niks. En elke keer als 1 van jullie aangevallen wordt, dan schreeuwen jullie huilend om hulp op msn
kun je misschien een andere avatar nemen, ik verwar je met tiemie nuquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:01 schreef petre86 het volgende:
he globbieleux... jammer dat je ouders een weeskind hadden besteld zonder um eerst te zien..
nu zitten niet alleen zij maar ook wij met zo'n kneus als jou opgescheept..
wie verschuilt zich hier nu dan? Een beetje onder een ander account gaan. Kutflikker krijg de tyfus man!quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:03 schreef globuleux het volgende:
Zie ze hier met z'n allen stoer aan 't doen zijnZonder jullie slowchatvriendjes zijn jullie niks. En elke keer als 1 van jullie aangevallen wordt, dan schreeuwen jullie huilend om hulp op msn
quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
kun je misschien een andere avatar nemen, ik verwar je met tiemie nu
Hoi, was jij niet die jongen met cup C?????quote:
Mag ik je MSN-adres?quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:03 schreef globuleux het volgende:
ik heb niemand van fok op msnquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:03 schreef globuleux het volgende:
Wardeering:10+quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:04 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
wie verschuilt zich hier nu dan? Een beetje onder een ander account gaan. Kutflikker krijg de tyfus man!
-C.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoi, was jij niet die jongen met cup C?????![]()
En over wie heb jij het dan? ik wil best een topic openen hoor waar wij 2en gezellig kunnen rellen, als je het niet aankan dat alles scers je afzeiken moet je hier niet komen! als je nou even onder je orginele account wat zegt kan ik teminste zien of je dood moet of niet.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:03 schreef globuleux het volgende:
oooohw, al lang weer opgelost... vandaag doet m'n lever pijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |