De gedachte alleen al... Brrrrrrquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:54 schreef djenneke het volgende:
experimenteertopics
Niets van jouw bij hierquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:54 schreef djenneke het volgende:
Heb je een topic geopend, krijgt het geen enkele kans.... thanx Dirkh... ONZ noemen ze het toch? Moet je toch alles kunnen bespreken?
Zo jammer weer....
modjes mogen best wel eens wat experimenteertopics toelaten.... wie weet steekt er nog iemand wat van op....
![]()
Tijd om een moderator wegstem procedure in te voeren ofzo, of een veto-verbod, of gewoon iets..... mijn topics... wat doe je?
Gewoon elk topic dat ik openquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Over welke topics heb je het?
Heb je er voorbeelden van?
Na enig zoeken heb ik volgens mij het eerste topic, dat Dirkh gesloten heeft gevonden:quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:27 schreef Guidoweb5 het volgende:
Dirkh, hoe werd die gast in godsnaam Moderator
Sluit onnodig topicsquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:47 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Waarom haat iedereen Dirk, volgens mij issie best een toffe jongen!![]()
je vergeet onnodigquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sluit eigenlijk gewoon alle topics...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |