ruilen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
*klaag*
Heb liever een slotje eigenlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:06 schreef Tiemie het volgende:
Zolang ie "open" is heb ik er geen problemen mee.![]()
Ik denk het wel. Als die van hem nooit nat wordt, dan is er een klein probleem.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:05 schreef Viper_74 het volgende:
Zeker nog maagd of niet
Dat past beter zeker?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Heb liever een slotje eigenlijk
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik wil gewoon ff in het algemeen klagen over vrouwen en hun kut.
Dan is ie aan het schimmelen dan issie aan het bloeden dan issie aan het uitdrogen dan issie weer nat. Ik vind het zo irritant, vies en stom. Waarom niet gewoon normaal doen ?
Mijn lul is altijd hetzelfde of stijf of slap. Simpel. Waarom moeten vrouwen weer speciaal doen.
ik dacht, he zie ik mikequote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:16 schreef Intergalactrick het volgende:
Kut he![]()
homoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik wil gewoon ff in het algemeen klagen over vrouwen en hun kut.
Dan is ie aan het schimmelen dan issie aan het bloeden dan issie aan het uitdrogen dan issie weer nat. Ik vind het zo irritant, vies en stom. Waarom niet gewoon normaal doen ?
Mijn lul is altijd hetzelfde of stijf of slap. Simpel. Waarom moeten vrouwen weer speciaal doen.
Ik dacht ook gelijk: "he, wat post Mike opeens onmikiaans."quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik dacht, he zie ik mike
idd, dat ook nog eensquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dacht ook gelijk: "he, wat post Mike opeens onmikiaans."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |