Het was bagger.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:06 schreef RealKnuckles het volgende:
Dirkh lul waarom gooide je me topic dicht
wat [dingus] zegtquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:05 schreef globuleux het volgende:
[SC] NachtBAR 3
Niet weer een avond, alsjeblieft
In het betreffende feedback irc kanaal. Ik vermoed dat je gekicked bent uit #onz.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:34 schreef redarrowsfan het volgende:
Waar mag ik zeuren als ik er voor de zoveelste keer op irc word uitgetieft?...zonder reden...?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je gekicked bent uit #onz.
quote:Dan kan je terecht in #feedbackonz
Daar zitten de moderators die je wel te woord willen staan.
stuur effe een mailtje naar PaarsePaashaas@fok.nlquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:37 schreef redarrowsfan het volgende:
ja uit #onz...maar er is is niemand daar in die feedback waar ik even bij kan gaan zeuren..handig
Wij staan altijd voor je klaar, je zegt het maar. U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:40 schreef redarrowsfan het volgende:
tis al opgelost..
Dat is nog maar sinds kort.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:09 schreef petre86 het volgende:
sinds wanneer wordt er door yvonne in onz bepaalt welke sfeer er in een topic moet hangen waarin zij niet meepost??
ONZSC - Met z'n allen op Globuleux
ja geen wonder dat ie niet werkt, vergeet ff m'n underscorequote:Op donderdag 6 januari 2005 00:38 schreef Tiemie het volgende:
[..]
stuur effe een mailtje naar PaarsePaashaas@fok.nl
oy, antwoord ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:44 schreef Ruis het volgende:
wat ik me afvroeg Dirkh, hoe bevalt dat nou, ONZ in je eentje modden?
Oh, ik had de vraag gemist tussen al dat bagger er tussendoor.quote:
Gewoon een paar schroefjes verstoppen, dan is hij veel langer bezig met z'n kast in elkaar te zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:54 schreef Dirkh het volgende:
En mijn fantopics van vannacht zijn allemaal gesloten door een ander
Dat is ook nog iets waar aan gewerkt moet worden.
Ikea-Knut?quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon een paar schroefjes verstoppen, dan is hij veel langer bezig met z'n kast in elkaar te zetten.
Hoi Dirkh, lief vriendje van mequote:Conflict zien we voorlopig even niet meer, en daar sluit ik met genoegen dit bagger topic.
Dirkh is geen lief vriendje, Dirkh is een pisnicht.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoi Dirkh, lief vriendje van me }{/literal)
Ik heb aan iedereen een hekel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n hekel aan me had![]()
indrukwekkendquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:37 schreef globuleux het volgende:
Ik ga hier slowchatten
met wie ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:37 schreef globuleux het volgende:
Ik ga hier slowchatten
schijt een beer in t bos?quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil je nog blauw worden? Er komt vast een vacature binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |