Niet als er bloedmooie dames in het spel zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Een echt mod hoort op het forum te zijn .
Tuurlijk, ik heb altijd mijn visuals nog.quote:
El!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef elcastel het volgende:
Krijg nou wat !! Heb ik hier eentopic met Qyroz, Inso, PDD én MUUS !.
Is dit trouwens het slowchattopic ?
het zit diep he!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Ruis het volgende:
[..]
nou, ik ben er alleen bang voor dat die andere relnicht ook terugkeert....
Dit is het nieuwe SC inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef elcastel het volgende:
ELLLLLLLLLLLLLLLL!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef elcastel het volgende:
Tuurlijk, als PP en QyRoZ er posten en het samen om zeep helpen zijn de andere users sowieso de dupequote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Noem het wat je wilt, maar toch is het over met de SC voor vanavond..
vanwaar die voornaam fetish in ene?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen jij post continu dat soort ranzige plaatjes Martijn![]()
Maar dat was wel duidelijk volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat schrijf ik volgens mij nergens?
Vanaf 12 uur, 1 topic per keer..
er staat nergens dat er na 1 topic opgehouden moet worden, er staat daarentegen wel dat er 1 sc per keer open mag.. Geen 3 tegelijk..
Het gaat mij erom dat ik nergens geschreven had dat het er maar 1 per avond was...quote:
Een held?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij bent voor mij wat ik blijkbaar voor stuart ben
Ga jij terug naar je msn vensterquote:Op zondag 9 januari 2005 01:19 schreef Croupouque het volgende:
Het is al gezegd, en daar blijft het bij: Geen slowchattopic meer vandaag.
Wat een kinderachtig gedoe allemaal, zeg.
We blijven niet bezig..quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Maar dat was wel duidelijk volgens mij![]()
Maar ik snap dan niet waarom die posts dan niet verwijderd kunnen worden ?
Oezeknoezedoezemoezzzzz !!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:19 schreef Insomaniac het volgende:
ELLLLLLLLLLLLLLLL!!
Hartje, liefje, duifje!
een leuk topic bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef MUUS het volgende:
Hey, ik heb een idee!. Waarom gaat iedereen niet gewoon een leuk topic zoeken en daar in mee posten ipv hier!!
.
Revolutio-fucking-nair!.
Kinderachtig?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:19 schreef Croupouque het volgende:
Het is al gezegd, en daar blijft het bij: Geen slowchattopic meer vandaag.
Wat een kinderachtig gedoe allemaal, zeg.
Luister naar deze zinnige mevrouw.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef MUUS het volgende:
Hey, ik heb een idee!. Waarom gaat iedereen niet gewoon een leuk topic zoeken en daar in mee posten ipv hier!!
.
Revolutio-fucking-nair!.
Ik heb het toch niet over vanavondquote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
We blijven niet bezig..
Voor vanavond is het over, einde discussie...
Sorry, ik ben niet meer zo incrowed dat ik alle fetishes van iedereen weet.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij bent voor mij wat ik blijkbaar voor stuart ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |