Noem het wat je wilt, maar toch is het over met de SC voor vanavond.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das bull, we mochten een SC na 00:00 en dat zonder aantallen, maar de ingelikte zullen wel weer hun zin krijgen zoals altijd
Je moet ze ook ALLEMAAL lezen. Context enzo.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb een stel posts van jou nagelezen en kan concluderen dat jij het in dit geval niet over jezelf hebt
Een nieuwe regel dus, die beperking van één topicquote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
1 topic per keer vanaf 12 uur voor het kliekje van Stuart...
Andere users mogen ergens anders slowchatten..
De SC topics van 12 uur staan er om bekend dat het nergens over gaat.. Als je leuk wilt slowchatten zoek je een leuk topic en ga je daar verder, of voor mijn part maak je er zelf een.
Voor vanavond is het in ieder geval over met de slowchat..
Zo te horen niet, nee. Er worden steeds nieuwe regeltjes verzonnen om alle baggeraars tevreden te houden. Struisvogelpoltiek heet zoiets.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kuttopic, kutTS, duidelijke zaak.
Seriously, dat hele verhaal slaat absoluut niet meer op dit ONZ.
Succes dan maar.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef PDD het volgende:
[..]
Je moet ze ook ALLEMAAL lezen. Context enzo.
laat dat verdomde vanavond gedeelte nou eens wegquote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Noem het wat je wilt, maar toch is het over met de SC voor vanavond..
Nee hoor, ik log bij elke post opnieuw in. En dan wissel ik wel eens van user.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef Ruis het volgende:
[..]
ah, is t haal je ouwe account-uit-de-drek-nacht?
Het is anders wel altijd dezelfde die het komt vergallen. Diegene heeft ze eigen reeksje, maar dat blijkt allemaal niet ter zake te doenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
Veel users kunnen de SC van dat kliekje niet waarderen..
Vandaar... Iedereen is welkom, maar ga het niet vergallen ajb..
De helft was genoeg om me dit oordeel te laten vormenquote:
Wees blij dat je in ieder geval al 1 topic krijgt met je nieuwe (en dus eigenlijk niet toegestane) reeks.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef Stuart het volgende:
Een nieuwe regel dus, die beperking van één topic![]()
nou, ik ben er alleen bang voor dat die andere relnicht ook terugkeert....quote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef PDD het volgende:
[..]
Nee hoor, ik log bij elke post opnieuw in. En dan wissel ik wel eens van user.
Heb je er last van?
Dat schrijf ik volgens mij nergens?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een nieuwe regel dus, die beperking van één topic![]()
Sorry, ik zal MSN wel even uitzetten. Sorry, C.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Croupouque het volgende:
Ja zeg, zit ik ook een keer met een bloedmooie jongedame te chatten.
Adem in, adem uit, iedereen.
je geeft me teveel eer, zonder JK, Q en t-t was t nooit geluktquote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is anders wel altijd dezelfde die het komt vergallen. Diegene heeft ze eigen reeksje, maar dat blijkt allemaal niet ter zake te doen![]()
Man, ga verder chatten. Niks aan de hand hier.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Croupouque het volgende:
Een echt mod hoort op het forum te zijn .quote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Croupouque het volgende:
Er was er maar éénquote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat schrijf ik volgens mij nergens?
Vanaf 12 uur, 1 topic per keer..
er staat nergens dat er na 1 topic opgehouden moet worden, er staat daarentegen wel dat er 1 sc per keer open mag.. Geen 3 tegelijk..
Alleen jij post continu dat soort ranzige plaatjes Martijnquote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef Ruis het volgende:
[..]
je geeft me teveel eer, zonder JK, Q en t-t was t nooit gelukt
Niet als er bloedmooie dames in het spel zijn.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Een echt mod hoort op het forum te zijn .
Tuurlijk, ik heb altijd mijn visuals nog.quote:
El!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef elcastel het volgende:
Krijg nou wat !! Heb ik hier eentopic met Qyroz, Inso, PDD én MUUS !.
Is dit trouwens het slowchattopic ?
het zit diep he!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:16 schreef Ruis het volgende:
[..]
nou, ik ben er alleen bang voor dat die andere relnicht ook terugkeert....
Dit is het nieuwe SC inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef elcastel het volgende:
ELLLLLLLLLLLLLLLL!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef elcastel het volgende:
Tuurlijk, als PP en QyRoZ er posten en het samen om zeep helpen zijn de andere users sowieso de dupequote:Op zondag 9 januari 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Noem het wat je wilt, maar toch is het over met de SC voor vanavond..
vanwaar die voornaam fetish in ene?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen jij post continu dat soort ranzige plaatjes Martijn![]()
Maar dat was wel duidelijk volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2005 01:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat schrijf ik volgens mij nergens?
Vanaf 12 uur, 1 topic per keer..
er staat nergens dat er na 1 topic opgehouden moet worden, er staat daarentegen wel dat er 1 sc per keer open mag.. Geen 3 tegelijk..
Het gaat mij erom dat ik nergens geschreven had dat het er maar 1 per avond was...quote:
Een held?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij bent voor mij wat ik blijkbaar voor stuart ben
Ga jij terug naar je msn vensterquote:Op zondag 9 januari 2005 01:19 schreef Croupouque het volgende:
Het is al gezegd, en daar blijft het bij: Geen slowchattopic meer vandaag.
Wat een kinderachtig gedoe allemaal, zeg.
We blijven niet bezig..quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Maar dat was wel duidelijk volgens mij![]()
Maar ik snap dan niet waarom die posts dan niet verwijderd kunnen worden ?
Oezeknoezedoezemoezzzzz !!quote:Op zondag 9 januari 2005 01:19 schreef Insomaniac het volgende:
ELLLLLLLLLLLLLLLL!!
Hartje, liefje, duifje!
een leuk topic bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef MUUS het volgende:
Hey, ik heb een idee!. Waarom gaat iedereen niet gewoon een leuk topic zoeken en daar in mee posten ipv hier!!
.
Revolutio-fucking-nair!.
Kinderachtig?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:19 schreef Croupouque het volgende:
Het is al gezegd, en daar blijft het bij: Geen slowchattopic meer vandaag.
Wat een kinderachtig gedoe allemaal, zeg.
Luister naar deze zinnige mevrouw.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef MUUS het volgende:
Hey, ik heb een idee!. Waarom gaat iedereen niet gewoon een leuk topic zoeken en daar in mee posten ipv hier!!
.
Revolutio-fucking-nair!.
Ik heb het toch niet over vanavondquote:Op zondag 9 januari 2005 01:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
We blijven niet bezig..
Voor vanavond is het over, einde discussie...
Sorry, ik ben niet meer zo incrowed dat ik alle fetishes van iedereen weet.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:20 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij bent voor mij wat ik blijkbaar voor stuart ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |