1 topic per keer vanaf 12 uur voor het kliekje van Stuart...quote:
gij wonderschoon vrouwwezen,quote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Blijkbaar lulde ik uit mijn nek en mag dat niet, zie quote hier ergens boven..
Das bull, we mochten een SC na 00:00 en dat zonder aantallen, maar de ingelikte zullen wel weer hun zin krijgen zoals altijdquote:Op zondag 9 januari 2005 01:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, dat mag en je hebt nog gelijk ook.
Eén topic per nacht en dat is al geweest. Einde verhaal dusch.
Hoi tessjequote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
1 topic per keer vanaf 12 uur voor het kliekje van Stuart...
Andere users mogen ergens anders slowchatten..
De SC topics van 12 uur staan er om bekend dat het nergens over gaat.. Als je leuk wilt slowchatten zoek je een leuk topic en ga je daar verder, of voor mijn part maak je er zelf een.
Voor vanavond is het in ieder geval over met de slowchat..
Wat jij wilquote:Op zondag 9 januari 2005 01:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Anders blijf ik gewoon even.
Die mensen die _wel_ iets toevoegen aan FOK!, bedoel je.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das bull, we mochten een SC na 00:00 en dat zonder aantallen, maar de ingelikte zullen wel weer hun zin krijgen zoals altijd
Euh? Dus het is een officiele kliekjesreeks waar mensen geweerd mogen worden?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat het mod worden iemand zo kan veranderenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
De SC topics van 12 uur staan er om bekend dat het nergens over gaat.. Als je leuk wilt slowchatten zoek je een leuk topic en ga je daar verder, of voor mijn part maak je er zelf een.
Voor vanavond is het in ieder geval over met de slowchat..
Volgens mij moet er nog een topic gewist worden:quote:Op zondag 9 januari 2005 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Euh? Dus het is een officiele kliekjesreeks waar mensen geweerd mogen worden?
is dat van belang in onzin ?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die mensen die _wel_ iets toevoegen aan FOK!, bedoel je.
Ik heb een stel posts van jou nagelezen en kan concluderen dat jij het in dit geval niet over jezelf hebtquote:Op zondag 9 januari 2005 01:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die mensen die _wel_ iets toevoegen aan FOK!, bedoel je.
alle 90k?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb een stel posts van jou nagelezen en kan concluderen dat jij het in dit geval niet over jezelf hebt
Veel users kunnen de SC van dat kliekje niet waarderen..quote:Op zondag 9 januari 2005 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Euh? Dus het is een officiele kliekjesreeks waar mensen geweerd mogen worden?
Kuttopic, kutTS, duidelijke zaak.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Volgens mij moet er nog een topic gewist worden:
Huisregels Onzin voor je Leven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |