Was er geen gemiep over slowchat?quote:
Doe het lekker zelfquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
Zo was het gister ook al, en toen ik je verzocht mij de zooi voor je op te laten ruimen bleef ik maar zwart
En toen ik voorstelde dat je zelf de zooi zou sluiten, deed je ook al niks
* yvonne reeks sluiten gaatquote:
Je begrijpt natuurlijk wel dat het niet goed is voor je geloofwaardigheid als je ergens een jaar lang mee dreigt en het dan niet doet.quote:
post eens , die heb ik geloof ik nog nooit voorbij zien komenquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:53 schreef BrauN het volgende:
Ik heb nog een foto van een meisje in een badkuip. Met blokjes voor de kat.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:59 schreef Xlarge het volgende:
[..]
post eens , die heb ik geloof ik nog nooit voorbij zien komen
Dat zegt niets.quote:
quote:
Ik zei het toch! Toch?!quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:07 schreef Knut het volgende:
Tsss.
Alsof jij als admin geen verantwoordelijkheid hebt
Nope, nada, nientequote:Op woensdag 5 januari 2005 11:07 schreef Knut het volgende:
Tsss.
Ik schrok me rot!quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zei het toch! Toch?!
Zomaar, uit het niets! *Poeffff!
Is it a bird? Is it a plane? No! It's lurkmod! Coming soon to a baggertopic near you!
Okee yvonnequote:Op woensdag 5 januari 2005 11:07 schreef Knut het volgende:
Tsss.
Vrijdag pas, wel lezen he.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, nada, niente
Hup, ga verhuizen
Lul niet ventquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee yvonne
Geef nu maar toe dat je knut z'n account gehacked hebt. Heel flauw
Oeps sorry shark.bait, verkeerde accountquote:
Ach ja, knut's account lenen om autoriteit uit te stralen zou ongeveer hetzelfde zijn als shark.bait's account lenen om iets nuttigs te posten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oeps sorry shark.bait, verkeerde account
mn usericon wat doe jequote:Op woensdag 5 januari 2005 11:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ach ja, knut's account lenen om autoriteit uit te stralen zou ongeveer hetzelfde zijn als shark.bait's account lenen om iets nuttigs te posten.
Hoi Yvonne, hoe staat dat rood me?quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:41 schreef HTT-Thalan het volgende:
Yvonne, mag ik jouw account dan ook even lenen?
Leuk, mag ik nu mijn account weer terug? Krijgt shark.bait de zijne terug.quote:
Kutcookies ook altijdquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:17 schreef yvonne het volgende:
Oeps sorry shark.bait, verkeerde account
Nu blijf je mooi van dat rood af, raak er net aan gewendquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het staat je niet, HTT
Ik denk dat ik je beter eerst blauw maak, om te wennen.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Leuk, mag ik nu mijn account weer terug? Krijgt shark.bait de zijne terug.
Lieve Yvonne. Rood is bij benadering toch een veel te agressieve kleur. Ik zou liever voor rustgevend blauw gaan. Kun je dat even voor mij veranderen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu blijf je mooi van dat rood af, raak er net aan gewend, ow trouwens, je kunt het nu niet meer veranderen,
ik wel,
lief vragen
De anarchie is bier halen, denk ik.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:04 schreef livEliveD het volgende:
Maar waar blijft de anarchie nu?
Dat vind ie vast niet erg. Denk ik. En anders krijgt ie een weekban.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:00 schreef HTT-Thalan het volgende:
Sorry voor het lenen van je account, trouwens, SB. Zoiets doe ik normaal nooit..
Ik vind het wel erg! En die ban stop je maar daar waar het licht niet schijnt!quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat vind ie vast niet erg. Denk ik. En anders krijgt ie een weekban.
Oy, SB.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg! En die ban stop je maar daar waar het licht niet schijnt!
Doe mij er ook eentjequote:Op woensdag 5 januari 2005 12:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
De anarchie is bier halen, denk ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |