Wat ben je toch ook een schatjequote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
ben ik dan niet goed Geintegreergd![]()
Dat doet me denken aan een aflevering van Kopspijkers, waarin aan een man van Somalische afkomst werd gevraagd of hij geïntegreerd was.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
Wel geworden jaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:30 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je weet vast wel wat ik hierop wil zeggen of niet?
Pure slowchat en postopkrikken geworden..
jah ik heb ook nooit bericht gehadquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een aflevering van Kopspijkers, waarin aan een man van Somalische afkomst werd gevraagd of hij geïntegreerd was.
"Nee", was zijn antwoord. "Ik heb nooit bericht gehad".
Inderdaat, Belagelijk!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
ik heb goede woorden voor jou opkomen voor Mekiquote:
iblies samme Ruis , neem eens een cususia voor Eigen zaken als eerstquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:51 schreef Ruis het volgende:
godsamme Meki, neem eens een cursus "zinsbouw voor beginners"
Yesquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb goede woorden voor jou opkomen voor Meki
![]()
erg goed van jou
![]()
![]()
ik denk jou te gaan benoemen tot Marketing Manager van Meki Holding
Verwijder dan gewoon al die troep van Meki. Er komt werkelijkwaar ook niks zinnigs uit die mongool.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:59 schreef Croupouque het volgende:
Vrienden, laten we het nu maar weer houden bij hetgene waar dit topic voor bedoeld is, namelijk ONZ-Feedback.
Ik verslikte me even in mn cola ;')quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:01 schreef t-t het volgende:
[..]
Verwijder dan gewoon al die troep van Meki. Er komt werkelijkwaar ook niks zinnigs uit die mongool.
Ja maar hee, als dát het criterium is houden we hier geen posts meer over.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:01 schreef t-t het volgende:
[..]
Verwijder dan gewoon al die troep van Meki. Er komt werkelijkwaar ook niks zinnigs uit die mongool.
je kijkt zielig maar je hebt een grote mondquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:01 schreef t-t het volgende:
[..]
Mongool? Het is toch gewoon een kloon?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:01 schreef t-t het volgende:
[..]
Hij heeft een groot hart hoor meki, niet vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
je kijkt zielig maar je hebt een grote mond![]()
oowquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft een groot hart hoor meki, niet vergeten
Jammer van dat even.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik verslikte me even in mn cola ;')
en ik plaats ze niet voor niets weer, hèquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:20 schreef Croupouque het volgende:
Ik haal ze natuurlijk niet voor niets weg, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |