*plak!quote:
Hoi DPquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:20 schreef DeLeider het volgende:
Wat is dat toch steeds voor een gezeik over de SC, de laatste tijd is het ook ruk, maar tis ook wel grappig soms, en als je het vervelend vind kom je er toch gewoon niet, stelletje kuthuilies
Uhuh, en ik ben PP nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRR ik ben DP niet, echt niet![]()
Ik vond je al wat vroeg dit jaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:13 schreef Pool het volgende:
Waarom heeft geen van de modjes me erop gewezen dat mijn ijsbeer zijn kerstmuts nog opheeft?
Ik moet ook óveral zelf aan denken.![]()
Ja hoiquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoi, is dit de SC voor vannacht?
Er is niets van jou, dit topic is van ons allemaal,quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:22 schreef Dagonet het volgende:
Niet in mijn topic!
Ga ergens anders maar presidentje pesten.
Je gebruikt weer PI'squote:Op woensdag 5 januari 2005 10:23 schreef yvonne het volgende:
Er is niets van jou, dit topic is van ons allemaal,
iedereen mag in deze reeks posten
Oh mooiquote:
Ophoeren met je Static gedweep, als je het over soaps wil hebben ga je maar in SS&S zitten bij de rest van dat geneuzel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
Heeft iemand gisteren GTST nog gezien?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is niets van jou, dit topic is van ons allemaal,
iedereen mag in deze reeks posten
Waar kan ik doneren? Ik wou eigenlijk 100 euro op 555 storten, maar dit mopje maakte me zó aan het lachen, ik weet zeker dat jullie droogHoogstaande mopjes ook een hoop mensen blij maken in Azie, dat staat als een paal boven water.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:10 schreef Karboenkeltje het volgende:
Bovenstaande mop werd u aangeboden door het Instituut ter Behoud van Historische Slechte Moppen.
Word I.B.H.S.M. donateur!
Omdat ik een vergissing heb gemaakt, inderdaad een inschattingsfout van mij. Zodra de pagina geladen is, doe ik hem weer open. Mijn excuses.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:40 schreef Bioslock het volgende:
Dirkh, humorloze graflul. Waarom gooi je dat topic op slot?
Ja, net zoals bovenstaande PI.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:30 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wordt de "*snarf*" straks net zo'n irritant meeloopfenomeen als de "" ?
Met de "quote:
Het was bagger.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:06 schreef RealKnuckles het volgende:
Dirkh lul waarom gooide je me topic dicht
wat [dingus] zegtquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:05 schreef globuleux het volgende:
[SC] NachtBAR 3
Niet weer een avond, alsjeblieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |