Weinig anders verder te beleven op het forum.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Golfer heb je turbo op je rolator gezet?? Je was er zo snel bij
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Weinig anders verder te beleven op het forum.
Als je die speer 180 (meter ver) kunt gooien heb je wel meteen een niet te verbeteren wereldrecord.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:36 schreef rubbereend het volgende:
k heb speren meegenomen, mag k die ook gebruiken?
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je die speer 180 (meter ver) kunt gooien heb je wel meteen een niet te verbeteren wereldrecord.
quote:Op maandag 3 januari 2005 01:36 schreef Blumchen het volgende:
Pff.. wakker gbeld door Sand..
Zo van Kom naar t cafe het is gezellie
Mannen
Laatste whiskietje neemt.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
wat een stilte hier, k neem zelf nog maar een biertje
prachtig hequote:Op maandag 3 januari 2005 01:38 schreef mitt het volgende:
oude lay-out en normale snelheid.
wat een luxe
06-303020 *50 cent per minuutquote:Op maandag 3 januari 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Laatste whiskietje neemt.
Helaas Blumchens telefoonnummer niet heeft, anders had ik die ook nog even wakker gebeld.
tong belt elke avond even voor het slapen gaanquote:
's nachtsquote:Op maandag 3 januari 2005 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tong belt elke avond even voor het slapen gaan
Nee.. whehe.. ik heb wel zin.. Maar dan moet ik weer met de taxi enzo.. En wil liever gewoon in bed liggen...quote:
Uiteraard en er verbaasd achterkomend dat telefoonnummers in Nederland tegenwoordig uit 10 cijfers bestaan en maar niet snappen dat ie tuut-tuut-tuut hoort.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:43 schreef rubbereend het volgende:
tong belt elke avond even voor het slapen gaan
Ja maar van dat tuut-tuut-tuut word ik zo rustig en ontspannen.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard en er verbaasd achterkomend dat telefoonnummers in Nederland tegenwoordig uit 10 cijfers bestaan en maar niet snappen dat ie tuut-tuut-tuut hoort.
Brandweerwagen weer langstuurt.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:46 schreef tong80 het volgende:
Ja maar van dat tuut-tuut-tuut word ik zo rustig en ontspannen.
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 02:13 schreef MaxPower het volgende:
Hahaaaa wat is die oude layout lelijk!
quote:
Mogge.quote:Op maandag 3 januari 2005 09:06 schreef Eilanden het volgende:
Goedemorgen op deze eerste maandagochtend van het nieuwe jaar
lief hoor zo'n Fop(pe)-speen !!!!!quote:
quote:Sem en Sanne populairste namen in 2004
RIJSWIJK - Sem was het afgelopen jaar de populairste naam voor pasgeboren jongens. Meisjes krijgen het vaakst de naam Sanne, gevolgd door Lotte, Emma en Anne. Dit blijkt uit onderzoek van voornaamdeskundige Emma van Nifterick.
De populariteit van Sem is opmerkelijk. De naam kwam in 2003 voor het eerst in de toptwintig binnen op de zesde plaats. Van Nifterick: "Dit is een enorme piek".
Bekende Nederlander
De onderzoekster denkt dat de naam vaak gekozen wordt, omdat SBS6-presentatrice Wendy van Dijk haar zoontje Sem noemde. "Het helpt zeker als een bekende Nederlander een bepaalde naam gebruikt."
De naam Sem wordt gevolgd door de al jaren populaire jongensnamen Daan, Thomas en Tim. Ouders kiezen vaak een korte, krachtige stoere naam voor hun zoon, aldus Van Nifterick.
De naam Sanne staat al sinds 1998 stevig op de eerste plek. "Het is een heel neutrale naam. Je kan je er geen buil aan vallen om deze naam te kiezen", zegt Van Nifterick.
Origineel
Originele namen komen ook voor. Van Nifterick bespeurt een opkomst van merknamen als voornaam. "Namen als Diesel, Ola of Ray-Ban zag je jaren geleden niet."
Van Nifterick stelt wel dat het slechts gaat om enkele tientallen per jaar. "Het zijn toch nog vaak eenlingen met zulke namen. Een trend zou ik het nog niet willen noemen."
Van Nifterick verkrijgt haar gegevens van de Sociale Verzekeringsbank, de instantie die de kinderbijslag uitkeert. Zeker 95 procent van alle kinderen valt hieronder. Jaarlijks worden ongeveer 200.000 baby's geboren.
De naam Moham(m)ed is al ruim twintig jaar in Amsterdam de populairste naam onder jongens. Toch is het aantal te klein om in de nationale toptwintig te komen.
In de grote steden wonen veel allochtonen, maar in de andere delen van Nederland is het percentage laag.
Ook eindigt de naam hoog omdat beide spellingen voor de naam - met enkele of dubbele m - meegeteld zijn. In de nationale lijst worden variaties op dezelfde naam apart geteld.
de namen die wij nu voor ogen hebben staan er gelukkig niet tussen !!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:08 schreef rubbereend het volgende:je kind naar een zonnenbrillenmerk noemen
k had toch wel Ajax verwachtquote:Op maandag 3 januari 2005 12:12 schreef VoreG het volgende:
Ik ga mijn kind Umbro, of Ralph Lauren of Chanel noemen!
Ik moet ook om zijn gezondheid denken, dit is niet echt een geschikte plek voor die naamquote:
*kijkt naar icoontje....ja, jij ook vrolijk kerstfeestquote:Op maandag 3 januari 2005 12:45 schreef Vom het volgende:
Hallo Hools
Ik kan nu pas weer internetten, lag er sinds woensdag uit, nog een gelukkig nieuwjaar in ieder geval
ik universal, of paramount of disney denk ikquote:Op maandag 3 januari 2005 12:12 schreef VoreG het volgende:
Ik ga mijn kind Umbro, of Ralph Lauren of Chanel noemen!
ik gok bij pascal minimaal op de voorletters...D.V.D.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:15 schreef pascalheister het volgende:
ik universal, of paramount of disney denk ik
Grolsch nog beterquote:Op maandag 3 januari 2005 13:30 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat k mijn kind dan Heineken noem, maar Hertog Jan klinkt leuker
Oepsquote:Op maandag 3 januari 2005 12:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*kijkt naar icoontje....ja, jij ook vrolijk kerstfeest
quote:
much betterquote:
quote:
beugeltje dan maar?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]binnen 6 minuten is hij ingekopt, k had niet anders verwacht.
Brrrrr...quote:Op maandag 3 januari 2005 13:57 schreef Mindlight het volgende:
Snel weer terug gegaan naar de oude layout. Wat een verademing!
Ik ben intussen zo gewend geraakt aan die nieuwe lay-out dat ik de oude niet meer mis.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:57 schreef Mindlight het volgende:
Ow, mindere ervaring. Maar meestal duurt het inderdaad een anderhalf uur voordat de reizigers er uit mogen. Zelfs als je op een station staat. Misschien ook wel logisch.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:58 schreef golfer het volgende:
Bericht van hardwerkende Bluezz uit Utrecht: haar heenreis was nogal vertraagd omdat iemand zich bij het Amstelstation voor de trein waar zij in zat had geworpen en al met al duurde het een uur voordat de lijkschouwer klaar was en ze de trein daar uitmochten.
Bah, das minder.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:58 schreef golfer het volgende:
Bericht van hardwerkende Bluezz uit Utrecht: haar heenreis was nogal vertraagd omdat iemand zich bij het Amstelstation voor de trein waar zij in zat had geworpen en al met al duurde het een uur voordat de lijkschouwer klaar was en ze de trein daar uitmochten.
heerlijk hequote:Op maandag 3 januari 2005 13:57 schreef Mindlight het volgende:
Ohh nee van missen was ook niet echt sprake, maar nu hij er weer is snel gebruik ervan makenquote:Op maandag 3 januari 2005 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben intussen zo gewend geraakt aan die nieuwe lay-out dat ik de oude niet meer mis.
Firefox is inderdaad erg relaxed. Maar die gebruikte ik al een tijd.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk he
k zit nu dus sinds één dag op firefox en de oude lay out en tis dik genieten
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Condoom doorgeslikt :( Mjah ..............
Firefox werkt erg primaquote:Op maandag 3 januari 2005 14:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Firefox is inderdaad erg relaxed. Maar die gebruikte ik al een tijd.![]()
hier nog 1...net ff geprobeert, snel weer terug |!quote:Op maandag 3 januari 2005 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben intussen zo gewend geraakt aan die nieuwe lay-out dat ik de oude niet meer mis.
klinkt goedquote:Op maandag 3 januari 2005 14:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd met je aankoop Spidey
Ik heb zojuist in de aanbieding een koekjespistool bij Appie gekocht...
valt nu reuze mee hoor.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Die oude lay-out
Jammer dat ie vreselijk traag is
die traagheid is nog van fokquote:Op maandag 3 januari 2005 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Die oude lay-out
Jammer dat ie vreselijk traag is
Erg vaak gezien, blijft goed. Goed dat je het nog zegt want ik dacht dat hij morgen wasquote:Op maandag 3 januari 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
Mensen die vanavond nog een goede film willen zien
23:20 NED 2. Donnie Darko
Had hem al ingepland staan.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
ga hem denk ik ook opnemen gelukkig geen reclame meestal afknapper nummer 1 als er een mooie film op tv komtquote:Op maandag 3 januari 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
Same here. Mooi nummer op het einde ook, werd een aantal jaar nadat de film uit was pas een 'hit' in Nederland.quote:
Mad World van Gary Jules. Sloeg inderdaad pas erg laat aanquote:Op maandag 3 januari 2005 16:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Same here. Mooi nummer op het einde ook, werd een aantal jaar nadat de film uit was pas een 'hit' in Nederland.
douchen ookquote:Op maandag 3 januari 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
geduld is een schone zaak !
voor een paar euro heb je hem al op dvdquote:Op maandag 3 januari 2005 16:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ga hem denk ik ook opnemen gelukkig geen reclame meestal afknapper nummer 1 als er een mooie film op tv komt
Ja, die is vrij vreemd ja.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:27 schreef rubbereend het volgende:
k vraag me nog steeds in wat voor een post je deze smilie gebruikt:![]()
met dat luie zaad van mij sta ik nergens van te kijken !!quote:Op maandag 3 januari 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad Bjoro, maar we hopen voor je partner dat de bevalling niet in dit tempo gaat.
de Wouter Bos Smiley is dat draai mee met de windquote:Op maandag 3 januari 2005 17:27 schreef rubbereend het volgende:
k vraag me nog steeds in wat voor een post je deze smilie gebruikt:![]()
Veel slechter dan André Manuel kan het toch niet zijn hoop ik?quote:Op maandag 3 januari 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat ook eten.
NUHR was slecht trouwens, gisteren.
hehequote:Op maandag 3 januari 2005 18:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mad World.
Avond overigens, over 65 minuten moet ik weer eens schaken.
En alsde Wouter Bos smiley is, dan moet je hem ook de naam van D'66 laten dragen.
Nee, de SP over de plannen van dit kabinet:quote:
Ach, ik help al indirect mee aan de slachtofferhulp daar, dus je kan spammen wat je wiltquote:Op maandag 3 januari 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
Even spammen, wil je concreet iets overmaken voor de ramp:
http://www.prithipura2002.com/
Giro 666 ?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
PC doet het weer vriendje was er om hem weer aan de gang te krijgen. Volgens deze ITjer is ie nu echt terminaal, afspraak gemaakt om morgenavond met hem nieuwe onderdelen te gaan kopen. Vraag me niet wat allemaal maar iig een nieuwe harde schijf. Het geluid dat dat ding maakt schijnt niet normaal te zijn, iets dat ik al vermoedde. Gaat me volgens hem zo'n 250 euro kosten.
dat kreng is de hele dag al aan het bitchenquote:Op maandag 3 januari 2005 19:57 schreef rubbereend het volgende:
lagen we dr nou ff uit?
dat houdt in? Andre Hazes imitator? Bitterballen? Schaal met stukjes kaas, worst en komkommer die rondgaat?quote:Op maandag 3 januari 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
Vanavond Hollandsch avondje in the lakeside
HOOOOONDEEEEEEEEEERD EN TAAAAAAAACHCHCHTIIIIGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op maandag 3 januari 2005 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat houdt in? Andre Hazes imitator? Bitterballen? Schaal met stukjes kaas, worst en komkommer die rondgaat?
dadelijk de finale van het PDC kampioenschap Taylor vs Dudbridge
Ik kijk liever naar Ard en Keessie, qua Hollands avondje.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
Vanavond Hollandsch avondje in the lakeside
Hoop dat je het nog op tijd door hebt gehadquote:Op maandag 3 januari 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
Donnie Darko is een van mijn lievelingsfilms
Bend it like Beckham komt woensdag nu op de BBC.
hele goede film iddquote:Op maandag 3 januari 2005 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Donnie Darko kijkt vanavond, lijkt me goed
en top werk geleverdquote:Op maandag 3 januari 2005 22:02 schreef JaWi het volgende:
N'avond.
* JaWi 2 uur lang coureuronderzoek gedaan heeft.
Tijd voor een biertje.
Ze schrijven dat er 40 vaste columnisten zijn, nou bij lange na niet.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe bedoel je dat MM? (slecht geďnformeerd)
ook hallo dan maarquote:Op maandag 3 januari 2005 22:13 schreef methodmich het volgende:
Leuk topic Bjoro, al is NRC slecht geďnformeerd.
* methodmich zit nog ff online, zo nog wat opzoeken voor m'n zwager op internet. Altijd even leuk om gedag te zeggen!
Oke, ik had het stuk van de NRC niet gelezen dus ik wist niet wat je ermee bedoelde. 40 comumnisten klopt zeker niet natuurlijk.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze schrijven dat er 40 vaste columnisten zijn, nou bij lange na niet.
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:39 schreef methodmich het volgende:
Straks nog even Mike & Thomas-show kijken op NL 3, benieuwd of dat wel leuk is, na het zwaar tegenvallende cabaret van vrijdag, zaterdag en zondag.
Niet best inderdaad, wel muzikaal af-en-toe.quote:
Doe het dan eensch naquote:
dat is Tic-Tac ook, maar om nou te zeggen dat ik daarvoor thuis blijfquote:Op maandag 3 januari 2005 23:17 schreef golfer het volgende:
Niet best inderdaad, wel muzikaal af-en-toe.
Lees je mijn posts nooit danquote:
muzikaal kloptquote:Ze zijn iig heel muzikaal
Ik geef ze nog een kansje volgende week....
En vanmiddag bij Claudia als antwoord op mijn vraag of dit een 'Shooting Stars' variant is nog ontkennend antwoorden ookquote:Op maandag 3 januari 2005 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet best inderdaad, wel muzikaal af-en-toe.
zelfs Never Mind The Buzzcocks vielquote:Op maandag 3 januari 2005 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
En vanmiddag bij Claudia als antwoord op mijn vraag of dit een 'Shooting Stars' variant is nog ontkennend antwoorden ook
Ja, ze noemden zo'n beetje elke show!quote:Op maandag 3 januari 2005 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfs Never Mind The Buzzcocks viel
kun je het beste zorgen dat het krat al leeg is voordat je gaat kijken !quote:Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, ze noemden zo'n beetje elke show!
Maar ik blijf het een shooting stars kloon vinden. En daar kan je in Nederland met deze twee wel eens de goeie voor te pakken hebben. Ik gun ze nog even de tijd. Misschien de volgende keer eens kijken met een krat bier erbij
Dat was wel de bedoeling!quote:Op maandag 3 januari 2005 23:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je het beste zorgen dat het krat al leeg is voordat je gaat kijken !
Barney,eat your heart outquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:17 schreef rubbereend het volgende:Phil Taylor, bier op zijn kosten, dat kan er wel af
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Barney kan echt nooit tippen aan Phil, wat een legende is The Power!
Klopt,althans als je alleen puur naar deze bond kijktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:44 schreef tong80 het volgende:
Wat de BBC-verslaggever zegt.
'Barney dominated the Dartsworld for the past decade.'
Wie is deze vreemdling steeds maarquote:
ja mooi he, en in deze context helemaal goedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:07 schreef Spideyman het volgende:
All around me are familiar faces, worn out places, worn out faces....
prachtig einde, krijg er altijd weer kippenvel van.
It sure is.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja mooi he, en in deze context helemaal goed
Trusteh!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef Spideyman het volgende:
It sure is.
Nou ik ga maar pitten, hopen dat ik maar niet ga dromen van rare konijnen.
![]()
jammer is dat Taylor en van Barneveld nu pas weer tegen elkaar gaan spelen 1,5 jaar geleden waren ze beide beter...... maarjaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt,althans als je alleen puur naar deze bond kijkt
is goed, moet k ook wel ff mn MSN aanzettenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:47 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend voeg me eens toe op MSN. tong800.com
6e van de 14 paaldanseressen:?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:57 schreef Blumchen het volgende:we waren zesde van de 14
Whehe beter dan t zandmannetje
Ja doe es.. het kroos is opquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:
is goed, moet k ook wel ff mn MSN aanzetten
Kroost kost alleen maar geld is mijn ervaring, dus liever niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:21 schreef rubbereend het volgende:
kroos kopen?
dan hou k de t zelfquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Kroost kost alleen maar geld is mijn ervaring, dus liever niet.![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:
De DVD toch maar gekeken van Donnie Darko, heb toch moeite met sommige dingen in die film
verloren van Blümchenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:
De DVD toch maar gekeken van Donnie Darko, heb toch moeite met sommige dingen in die film
quote:
quote:
Dan nog vind ik heb sexyquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Die foto van je in je fotoboek van 10 jaar geleden?
![]()
Ja klopt, jullie speelden beter vals dan wijquote:
Oh.. das nie .. ik gebruikte mijn vrouwelijke charmes...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja klopt, jullie speelden beter vals dan wij
Die deed Blümchen na?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat nou de rol is van dat dikke meisje in DD?
Ja DD, dan kun je niet plassen en niet poepenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:
DD?
Ja kan me echt zooo veel wijs maken.. Maar niet dat dik dik ben.. sorryquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:10 schreef rubbereend het volgende:
grif nie nee
weet jij waar deze smilie voor is bloemetje?quote:
nee..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet jij waar deze smilie voor is bloemetje?![]()
da's nou t mooie van de oude lay outquote:
*proest*quote:Op dinsdag 4 januari 2005 05:18 schreef tong80 het volgende:
Ja man is kicken.
Bjoro, ik heb een afspraak om half tien.
Maar ik ga er om half vier naar toe. 'Sorry meneer tong, hier stond half tien'
Tong : 'Geeft niks iedereen maakt fouten, kan gebeuren.'
Lekker geslapen Bjoor?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 05:09 schreef Bjoro het volgende:
shit...nog steeds wakker en om 7:15 gaat de wekker
Ze schrijven ook dan steenz een columnist is, terwijl hij/zij nieuws post.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze schrijven dat er 40 vaste columnisten zijn, nou bij lange na niet.
heel ontroerend...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/5650
Mooi filmpje, mooi filmpje.
Au. Een spier in je rug scheuren... hoe krijgt hij dat voor elkaar. brrrr.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:47 schreef Againzender het volgende:
Het raadsel waarom mijn collega nog niet op het werk was is ook weer opgelost: hij is vanmorgen door de politie van de snelweg gehaald omdat hij zo langzaam reed.
Hij had een spier in zijn rug gescheurd waardoor hij zijn been niet meer kon bewegen, en dat is erg lastig als je op de snelweg zit. Eén van de agenten heeft hem in zijn auto naar het ziekenhuis gereden, en nu zit hij met een enorme pot valium thuis. Het is alleen te behandelen met rust...
Die zijn we de komende weken kwijt ben ik bang
Hij heeft altijd al last van zijn rug gehad, zal er wel wat mee te maken hebben. Maar het blijft zeer vervelend natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Au. Een spier in je rug scheuren... hoe krijgt hij dat voor elkaar. brrrr.
Damn man, tranen in mijn ogen. Blijft zo ontzettend troest...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/5650
Mooi filmpje, mooi filmpje.
same herequote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:13 schreef Bjoro het volgende:
zo...weer aan het werk...wat een K-nacht !
k zei t tochquote:Op dinsdag 4 januari 2005 05:26 schreef tong80 het volgende:
Met de herhaling van Studio Sport gaat Tong slapen.
Wist niet dat Vanessa Atkinson z'n babe was.
Trutse
Ben je eigenlijk nog gaan slapen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:13 schreef Bjoro het volgende:
zo...weer aan het werk...wat een K-nacht !
troest??quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Damn man, tranen in mijn ogen. Blijft zo ontzettend troest...
* Dos37 heeft ook heerlijk geslapenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:27 schreef pfaf het volgende:
Allemaal een rondje van Ray Allen, die met 35 punten Shaquille z'n eerste verlies in 15 wedstrijden heeft bezorgd.
Ben ik trouwens de enige die lekker geslapen heeft?
Wat triest dat die RTl-mail in dat bericht staat?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:29 schreef Spideyman het volgende:
[upd] 'Karen Mulder slachtoffer van ramp Azië'
Zou het nou waar zijn?
Het begint wel een heel hardnekkig gerucht te worden in ieder geval...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:29 schreef Spideyman het volgende:
Zou het nou waar zijn?
ik hoorde het ook vanacht bij mark in the dark op yorinfmquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:29 schreef Spideyman het volgende:
Zou het nou waar zijn?
ben om 6 uur gaan slapen, om 7:15 ging de wekker, heb ik een sms naar mijn collega gestuurd...sorry kon niet slapen kom wat later, toen was ik er om 10:15 uit..nog geen lekker nachtje, maar nu weer enigszins wakker...zit te wachten op de terugslag.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk nog gaan slapen?
je oefent t wakker zijn snachts alvast voor als de kleine er is.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben om 6 uur gaan slapen, om 7:15 ging de wekker, heb ik een sms naar mijn collega gestuurd...sorry kon niet slapen kom wat later, toen was ik er om 10:15 uit..nog geen lekker nachtje, maar nu weer enigszins wakker...zit te wachten op de terugslag.
DD heeft een kind als excuus
JM een blessure en ik ........ ????? echt geen idee
* just me gaat nu naar de dokterquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:30 schreef Blumchen het volgende:Goedermogen,..
Vandaag heerlijk een dagje vrij
ojee, beterschap en hoe nu verder?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:33 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis en ik heb dus een echte tennisarm
Je kan meedoen als je vanaf nu iedere week de toto van de Serie A invult in het topic. Het is voor het kleine wedstrijdelement wel fijn als je dat doet, anders wordt het oneerlijk. Vanaf Giornata 21 komen ook onderlinge wedstrijden aan de beurt. Als je mee wilt doen, kun je kiezen uit een vand e nog overgebleven clubs.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:30 schreef PyTh het volgende:allemaal
Kan ik daar ook aan meedoen als je daar normaal niet aan meedoet DD?
van het verhuizen overgehouden zeker, ik zit hier ook nog met mn verzwikte enkel, gaat al weer wat beter nu gelukkigquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:33 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis en ik heb dus een echte tennisarm
rustig aan doen met mijn linkerarm en misschien toch minder eigenwijs worden en hulp vragen als het nodig is..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee, beterschap en hoe nu verder?
mijn biologische klok is volledig van slag...nu alquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
je oefent t wakker zijn snachts alvast voor als de kleine er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |