die traagheid is nog van fokquote:Op maandag 3 januari 2005 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Die oude lay-out
Jammer dat ie vreselijk traag is
Erg vaak gezien, blijft goed. Goed dat je het nog zegt want ik dacht dat hij morgen wasquote:Op maandag 3 januari 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
Mensen die vanavond nog een goede film willen zien
23:20 NED 2. Donnie Darko
Had hem al ingepland staan.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
ga hem denk ik ook opnemen gelukkig geen reclame meestal afknapper nummer 1 als er een mooie film op tv komtquote:Op maandag 3 januari 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
Same here. Mooi nummer op het einde ook, werd een aantal jaar nadat de film uit was pas een 'hit' in Nederland.quote:
Mad World van Gary Jules. Sloeg inderdaad pas erg laat aanquote:Op maandag 3 januari 2005 16:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Same here. Mooi nummer op het einde ook, werd een aantal jaar nadat de film uit was pas een 'hit' in Nederland.
douchen ookquote:Op maandag 3 januari 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
geduld is een schone zaak !
voor een paar euro heb je hem al op dvdquote:Op maandag 3 januari 2005 16:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ga hem denk ik ook opnemen gelukkig geen reclame meestal afknapper nummer 1 als er een mooie film op tv komt
Ja, die is vrij vreemd ja.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:27 schreef rubbereend het volgende:
k vraag me nog steeds in wat voor een post je deze smilie gebruikt:![]()
met dat luie zaad van mij sta ik nergens van te kijken !!quote:Op maandag 3 januari 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad Bjoro, maar we hopen voor je partner dat de bevalling niet in dit tempo gaat.
de Wouter Bos Smiley is dat draai mee met de windquote:Op maandag 3 januari 2005 17:27 schreef rubbereend het volgende:
k vraag me nog steeds in wat voor een post je deze smilie gebruikt:![]()
Veel slechter dan André Manuel kan het toch niet zijn hoop ik?quote:Op maandag 3 januari 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat ook eten.
NUHR was slecht trouwens, gisteren.
hehequote:Op maandag 3 januari 2005 18:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mad World.
Avond overigens, over 65 minuten moet ik weer eens schaken.
En alsde Wouter Bos smiley is, dan moet je hem ook de naam van D'66 laten dragen.
Nee, de SP over de plannen van dit kabinet:quote:
Ach, ik help al indirect mee aan de slachtofferhulp daar, dus je kan spammen wat je wiltquote:Op maandag 3 januari 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
Even spammen, wil je concreet iets overmaken voor de ramp:
http://www.prithipura2002.com/
Giro 666 ?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
PC doet het weer vriendje was er om hem weer aan de gang te krijgen. Volgens deze ITjer is ie nu echt terminaal, afspraak gemaakt om morgenavond met hem nieuwe onderdelen te gaan kopen. Vraag me niet wat allemaal maar iig een nieuwe harde schijf. Het geluid dat dat ding maakt schijnt niet normaal te zijn, iets dat ik al vermoedde. Gaat me volgens hem zo'n 250 euro kosten.
dat kreng is de hele dag al aan het bitchenquote:Op maandag 3 januari 2005 19:57 schreef rubbereend het volgende:
lagen we dr nou ff uit?
dat houdt in? Andre Hazes imitator? Bitterballen? Schaal met stukjes kaas, worst en komkommer die rondgaat?quote:Op maandag 3 januari 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
Vanavond Hollandsch avondje in the lakeside
HOOOOONDEEEEEEEEEERD EN TAAAAAAAACHCHCHTIIIIGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op maandag 3 januari 2005 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat houdt in? Andre Hazes imitator? Bitterballen? Schaal met stukjes kaas, worst en komkommer die rondgaat?
dadelijk de finale van het PDC kampioenschap Taylor vs Dudbridge
Ik kijk liever naar Ard en Keessie, qua Hollands avondje.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
Vanavond Hollandsch avondje in the lakeside
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |