Brrrrr...quote:Op maandag 3 januari 2005 13:57 schreef Mindlight het volgende:
Snel weer terug gegaan naar de oude layout. Wat een verademing!
Ik ben intussen zo gewend geraakt aan die nieuwe lay-out dat ik de oude niet meer mis.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:57 schreef Mindlight het volgende:
Ow, mindere ervaring. Maar meestal duurt het inderdaad een anderhalf uur voordat de reizigers er uit mogen. Zelfs als je op een station staat. Misschien ook wel logisch.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:58 schreef golfer het volgende:
Bericht van hardwerkende Bluezz uit Utrecht: haar heenreis was nogal vertraagd omdat iemand zich bij het Amstelstation voor de trein waar zij in zat had geworpen en al met al duurde het een uur voordat de lijkschouwer klaar was en ze de trein daar uitmochten.
Bah, das minder.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:58 schreef golfer het volgende:
Bericht van hardwerkende Bluezz uit Utrecht: haar heenreis was nogal vertraagd omdat iemand zich bij het Amstelstation voor de trein waar zij in zat had geworpen en al met al duurde het een uur voordat de lijkschouwer klaar was en ze de trein daar uitmochten.
heerlijk hequote:Op maandag 3 januari 2005 13:57 schreef Mindlight het volgende:
Ohh nee van missen was ook niet echt sprake, maar nu hij er weer is snel gebruik ervan makenquote:Op maandag 3 januari 2005 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben intussen zo gewend geraakt aan die nieuwe lay-out dat ik de oude niet meer mis.
Firefox is inderdaad erg relaxed. Maar die gebruikte ik al een tijd.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk he
k zit nu dus sinds één dag op firefox en de oude lay out en tis dik genieten
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Condoom doorgeslikt :( Mjah ..............
Firefox werkt erg primaquote:Op maandag 3 januari 2005 14:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Firefox is inderdaad erg relaxed. Maar die gebruikte ik al een tijd.![]()
hier nog 1...net ff geprobeert, snel weer terug |!quote:Op maandag 3 januari 2005 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben intussen zo gewend geraakt aan die nieuwe lay-out dat ik de oude niet meer mis.
klinkt goedquote:Op maandag 3 januari 2005 14:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd met je aankoop Spidey
Ik heb zojuist in de aanbieding een koekjespistool bij Appie gekocht...
valt nu reuze mee hoor.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Die oude lay-out
Jammer dat ie vreselijk traag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |