Omdat ik gisterochtend zo'n ranzige smaak in mijn mond had heb ik voor de gein een condoom met smaakje (aardbei) in mijn mond gestopt om te testen als dat de ranzige katersmaak zou doen laten verdwijnen. Toen plotseling de deurbel ging heb ik van schrik het condoom doorgeslikt. Nou ja, doorgeslikt, voor de helft. Het hangt nog ergens, net onder mijn adamsappel. Ik had gehoopt door middel van veel drinken het ding wel naar beneden zou stromen. Maar dat is dus niet het geval, ik moet zeggen dat het ademenen momenteel niet echt lekker gaat. Toch heb ik geen zin (schaam ik me) om er mee naar de dokter te gaan.. heeft iemand dit wel eens gehad, zo ja, welke trucjes kan ik nog meer uithalen om dat ding richting mijn maag/darmen te sturen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Maar serieus, blijf het proberen met water, en anders gewoon naar de dokter, is toch helemaal niet erg man . Hij heeft vast wel een tangetje o.i.d. Of zoals de volgende poster zegt: probeer over te geven, hoewel je kans hebt als de zaak helemaal geblokkeerd is dat het dan helemaal misloopt.
ik zou hem niet proberen verder je lichaam in te krijgen, straks blijft 'ie hangen op een dieper punt en kun je een heftigere behandeling ondergaan in het ziekenhuis dan het tangetje van de dokter
ontbijtkoek eten, daar zakt alles mee richting je maag. Maar eerst ff voor de zekerheid de huisarts bellen, voor het geval dat je de boel helemaal afsluit
Ik zou gewoon naar de dokter gaan. Zet die trots gewoon opzij. Net alsof je dokter keihard gaat lachen mss als je weg bent maar dan kan je iig weer veilig en normaal ademen
drinken lijkt me niet zo slim...stel dat het condoom met de opening naar boven is blijven hangen en het water er dus in stroomt...dan bolt ie op en zit je slokdarm strax dicht...ik zeg maar wat Het zou wolgens mij best kunnen als ie blijft hangen ergens nl...toch ff naar de dokter denk ik hoor...en daarna ook ff je hoofd laten nakijken...wie vreet er nou een condoom op om van de ranzige smaak in z'n mond af te komen Die condooms zijn al ranzig....
Ik denk dat je beter naar de dokter kunt gaan. Drinken of andere acties kan ervoor zorgen dat het condoom je luchtwegen blokkeert. Had je het condoom afgerolt toen je hem in je mond stopte? Vinger in de keel steken is een optie ik zou het eens proberen maar zodra je begint te stikken ren dan de straat op of zo en snel, veel succes laat weten hoe het afloopt
Zeg dat het een uit de hand gelopen weddenschap is, zo hoef je je niet zo erg te schamen.
Naja, mocht dit heel toevallig wél echt zijn (ik kan het me niet voorstellen): Kun je niet iets wat niet te scherp is en een kleine hoek maakt op het eind, bijvoorbeeld een ijzerdraadje (weet ik het), heel voorzichtig in je luchtpijp brengen en het er uit trekken? Maar, wordt nu niet al het spuug/slijm dat je doorslikt opgevangen? De dokter is misschien het verstandigste idee
Die dokter straks: "Als je er moeite mee hebt wil ik best wat foldertjes naar je toesturen hoor. Het is heel normaal. Op de televisie zijn een heleboel mensen het. Je moet gewoon accepteren zoals je bent en er voor uitkomen wanneer je er aan toe bent .... "
Jij: "Neehee .. het ging per-on-ge-luuuuuk .... !!!! "