de namen die wij nu voor ogen hebben staan er gelukkig niet tussen !!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:08 schreef rubbereend het volgende:je kind naar een zonnenbrillenmerk noemen
k had toch wel Ajax verwachtquote:Op maandag 3 januari 2005 12:12 schreef VoreG het volgende:
Ik ga mijn kind Umbro, of Ralph Lauren of Chanel noemen!
Ik moet ook om zijn gezondheid denken, dit is niet echt een geschikte plek voor die naamquote:
*kijkt naar icoontje....ja, jij ook vrolijk kerstfeestquote:Op maandag 3 januari 2005 12:45 schreef Vom het volgende:
Hallo Hools
Ik kan nu pas weer internetten, lag er sinds woensdag uit, nog een gelukkig nieuwjaar in ieder geval
ik universal, of paramount of disney denk ikquote:Op maandag 3 januari 2005 12:12 schreef VoreG het volgende:
Ik ga mijn kind Umbro, of Ralph Lauren of Chanel noemen!
ik gok bij pascal minimaal op de voorletters...D.V.D.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:15 schreef pascalheister het volgende:
ik universal, of paramount of disney denk ik
Grolsch nog beterquote:Op maandag 3 januari 2005 13:30 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat k mijn kind dan Heineken noem, maar Hertog Jan klinkt leuker
Oepsquote:Op maandag 3 januari 2005 12:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*kijkt naar icoontje....ja, jij ook vrolijk kerstfeest
quote:
much betterquote:
quote:
beugeltje dan maar?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]binnen 6 minuten is hij ingekopt, k had niet anders verwacht.
Brrrrr...quote:Op maandag 3 januari 2005 13:57 schreef Mindlight het volgende:
Snel weer terug gegaan naar de oude layout. Wat een verademing!
Ik ben intussen zo gewend geraakt aan die nieuwe lay-out dat ik de oude niet meer mis.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:57 schreef Mindlight het volgende:
Ow, mindere ervaring. Maar meestal duurt het inderdaad een anderhalf uur voordat de reizigers er uit mogen. Zelfs als je op een station staat. Misschien ook wel logisch.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:58 schreef golfer het volgende:
Bericht van hardwerkende Bluezz uit Utrecht: haar heenreis was nogal vertraagd omdat iemand zich bij het Amstelstation voor de trein waar zij in zat had geworpen en al met al duurde het een uur voordat de lijkschouwer klaar was en ze de trein daar uitmochten.
Bah, das minder.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:58 schreef golfer het volgende:
Bericht van hardwerkende Bluezz uit Utrecht: haar heenreis was nogal vertraagd omdat iemand zich bij het Amstelstation voor de trein waar zij in zat had geworpen en al met al duurde het een uur voordat de lijkschouwer klaar was en ze de trein daar uitmochten.
heerlijk hequote:Op maandag 3 januari 2005 13:57 schreef Mindlight het volgende:
Ohh nee van missen was ook niet echt sprake, maar nu hij er weer is snel gebruik ervan makenquote:Op maandag 3 januari 2005 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben intussen zo gewend geraakt aan die nieuwe lay-out dat ik de oude niet meer mis.
Firefox is inderdaad erg relaxed. Maar die gebruikte ik al een tijd.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk he
k zit nu dus sinds één dag op firefox en de oude lay out en tis dik genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |