die traagheid is nog van fokquote:Op maandag 3 januari 2005 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Die oude lay-out
Jammer dat ie vreselijk traag is
Erg vaak gezien, blijft goed. Goed dat je het nog zegt want ik dacht dat hij morgen wasquote:Op maandag 3 januari 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
Mensen die vanavond nog een goede film willen zien
23:20 NED 2. Donnie Darko
Had hem al ingepland staan.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
ga hem denk ik ook opnemen gelukkig geen reclame meestal afknapper nummer 1 als er een mooie film op tv komtquote:Op maandag 3 januari 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
Same here. Mooi nummer op het einde ook, werd een aantal jaar nadat de film uit was pas een 'hit' in Nederland.quote:
Mad World van Gary Jules. Sloeg inderdaad pas erg laat aanquote:Op maandag 3 januari 2005 16:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Same here. Mooi nummer op het einde ook, werd een aantal jaar nadat de film uit was pas een 'hit' in Nederland.
douchen ookquote:Op maandag 3 januari 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
geduld is een schone zaak !
voor een paar euro heb je hem al op dvdquote:Op maandag 3 januari 2005 16:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ga hem denk ik ook opnemen gelukkig geen reclame meestal afknapper nummer 1 als er een mooie film op tv komt
Ja, die is vrij vreemd ja.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:27 schreef rubbereend het volgende:
k vraag me nog steeds in wat voor een post je deze smilie gebruikt:![]()
met dat luie zaad van mij sta ik nergens van te kijken !!quote:Op maandag 3 januari 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad Bjoro, maar we hopen voor je partner dat de bevalling niet in dit tempo gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |