heel ontroerend...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/5650
Mooi filmpje, mooi filmpje.
Au. Een spier in je rug scheuren... hoe krijgt hij dat voor elkaar. brrrr.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:47 schreef Againzender het volgende:
Het raadsel waarom mijn collega nog niet op het werk was is ook weer opgelost: hij is vanmorgen door de politie van de snelweg gehaald omdat hij zo langzaam reed.
Hij had een spier in zijn rug gescheurd waardoor hij zijn been niet meer kon bewegen, en dat is erg lastig als je op de snelweg zit. Eén van de agenten heeft hem in zijn auto naar het ziekenhuis gereden, en nu zit hij met een enorme pot valium thuis. Het is alleen te behandelen met rust...
Die zijn we de komende weken kwijt ben ik bang
Hij heeft altijd al last van zijn rug gehad, zal er wel wat mee te maken hebben. Maar het blijft zeer vervelend natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Au. Een spier in je rug scheuren... hoe krijgt hij dat voor elkaar. brrrr.
Damn man, tranen in mijn ogen. Blijft zo ontzettend troest...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/5650
Mooi filmpje, mooi filmpje.
same herequote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:13 schreef Bjoro het volgende:
zo...weer aan het werk...wat een K-nacht !
k zei t tochquote:Op dinsdag 4 januari 2005 05:26 schreef tong80 het volgende:
Met de herhaling van Studio Sport gaat Tong slapen.
Wist niet dat Vanessa Atkinson z'n babe was.
Trutse
Ben je eigenlijk nog gaan slapen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:13 schreef Bjoro het volgende:
zo...weer aan het werk...wat een K-nacht !
troest??quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Damn man, tranen in mijn ogen. Blijft zo ontzettend troest...
* Dos37 heeft ook heerlijk geslapenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:27 schreef pfaf het volgende:
Allemaal een rondje van Ray Allen, die met 35 punten Shaquille z'n eerste verlies in 15 wedstrijden heeft bezorgd.
Ben ik trouwens de enige die lekker geslapen heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |