Hoop dat je het nog op tijd door hebt gehadquote:Op maandag 3 januari 2005 16:13 schreef SCH het volgende:
Donnie Darko is een van mijn lievelingsfilms
Bend it like Beckham komt woensdag nu op de BBC.
hele goede film iddquote:Op maandag 3 januari 2005 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Donnie Darko kijkt vanavond, lijkt me goed
en top werk geleverdquote:Op maandag 3 januari 2005 22:02 schreef JaWi het volgende:
N'avond.
* JaWi 2 uur lang coureuronderzoek gedaan heeft.
Tijd voor een biertje.
Ze schrijven dat er 40 vaste columnisten zijn, nou bij lange na niet.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe bedoel je dat MM? (slecht geïnformeerd)
ook hallo dan maarquote:Op maandag 3 januari 2005 22:13 schreef methodmich het volgende:
Leuk topic Bjoro, al is NRC slecht geïnformeerd.
* methodmich zit nog ff online, zo nog wat opzoeken voor m'n zwager op internet. Altijd even leuk om gedag te zeggen!
Oke, ik had het stuk van de NRC niet gelezen dus ik wist niet wat je ermee bedoelde. 40 comumnisten klopt zeker niet natuurlijk.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze schrijven dat er 40 vaste columnisten zijn, nou bij lange na niet.
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:39 schreef methodmich het volgende:
Straks nog even Mike & Thomas-show kijken op NL 3, benieuwd of dat wel leuk is, na het zwaar tegenvallende cabaret van vrijdag, zaterdag en zondag.
Niet best inderdaad, wel muzikaal af-en-toe.quote:
Doe het dan eensch naquote:
dat is Tic-Tac ook, maar om nou te zeggen dat ik daarvoor thuis blijfquote:Op maandag 3 januari 2005 23:17 schreef golfer het volgende:
Niet best inderdaad, wel muzikaal af-en-toe.
Lees je mijn posts nooit danquote:
muzikaal kloptquote:Ze zijn iig heel muzikaal
Ik geef ze nog een kansje volgende week....
En vanmiddag bij Claudia als antwoord op mijn vraag of dit een 'Shooting Stars' variant is nog ontkennend antwoorden ookquote:Op maandag 3 januari 2005 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet best inderdaad, wel muzikaal af-en-toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |