Ben je eigenlijk nog gaan slapen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:13 schreef Bjoro het volgende:
zo...weer aan het werk...wat een K-nacht !
troest??quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Damn man, tranen in mijn ogen. Blijft zo ontzettend troest...
* Dos37 heeft ook heerlijk geslapenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:27 schreef pfaf het volgende:
Allemaal een rondje van Ray Allen, die met 35 punten Shaquille z'n eerste verlies in 15 wedstrijden heeft bezorgd.
Ben ik trouwens de enige die lekker geslapen heeft?
Wat triest dat die RTl-mail in dat bericht staat?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:29 schreef Spideyman het volgende:
[upd] 'Karen Mulder slachtoffer van ramp Azië'
Zou het nou waar zijn?
Het begint wel een heel hardnekkig gerucht te worden in ieder geval...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:29 schreef Spideyman het volgende:
Zou het nou waar zijn?
ik hoorde het ook vanacht bij mark in the dark op yorinfmquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:29 schreef Spideyman het volgende:
Zou het nou waar zijn?
ben om 6 uur gaan slapen, om 7:15 ging de wekker, heb ik een sms naar mijn collega gestuurd...sorry kon niet slapen kom wat later, toen was ik er om 10:15 uit..nog geen lekker nachtje, maar nu weer enigszins wakker...zit te wachten op de terugslag.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk nog gaan slapen?
je oefent t wakker zijn snachts alvast voor als de kleine er is.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben om 6 uur gaan slapen, om 7:15 ging de wekker, heb ik een sms naar mijn collega gestuurd...sorry kon niet slapen kom wat later, toen was ik er om 10:15 uit..nog geen lekker nachtje, maar nu weer enigszins wakker...zit te wachten op de terugslag.
DD heeft een kind als excuus
JM een blessure en ik ........ ????? echt geen idee
* just me gaat nu naar de dokterquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:30 schreef Blumchen het volgende:Goedermogen,..
Vandaag heerlijk een dagje vrij
ojee, beterschap en hoe nu verder?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:33 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis en ik heb dus een echte tennisarm
Je kan meedoen als je vanaf nu iedere week de toto van de Serie A invult in het topic. Het is voor het kleine wedstrijdelement wel fijn als je dat doet, anders wordt het oneerlijk. Vanaf Giornata 21 komen ook onderlinge wedstrijden aan de beurt. Als je mee wilt doen, kun je kiezen uit een vand e nog overgebleven clubs.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:30 schreef PyTh het volgende:allemaal
Kan ik daar ook aan meedoen als je daar normaal niet aan meedoet DD?
van het verhuizen overgehouden zeker, ik zit hier ook nog met mn verzwikte enkel, gaat al weer wat beter nu gelukkigquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:33 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis en ik heb dus een echte tennisarm
rustig aan doen met mijn linkerarm en misschien toch minder eigenwijs worden en hulp vragen als het nodig is..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee, beterschap en hoe nu verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |