It sure is.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja mooi he, en in deze context helemaal goed
Trusteh!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:11 schreef Spideyman het volgende:
It sure is.
Nou ik ga maar pitten, hopen dat ik maar niet ga dromen van rare konijnen.
![]()
jammer is dat Taylor en van Barneveld nu pas weer tegen elkaar gaan spelen 1,5 jaar geleden waren ze beide beter...... maarjaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt,althans als je alleen puur naar deze bond kijkt
is goed, moet k ook wel ff mn MSN aanzettenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:47 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend voeg me eens toe op MSN. tong800.com
6e van de 14 paaldanseressen:?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:57 schreef Blumchen het volgende:we waren zesde van de 14
Whehe beter dan t zandmannetje
Ja doe es.. het kroos is opquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:
is goed, moet k ook wel ff mn MSN aanzetten
Kroost kost alleen maar geld is mijn ervaring, dus liever niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:21 schreef rubbereend het volgende:
kroos kopen?
dan hou k de t zelfquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Kroost kost alleen maar geld is mijn ervaring, dus liever niet.![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:
De DVD toch maar gekeken van Donnie Darko, heb toch moeite met sommige dingen in die film
verloren van Blümchenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:25 schreef Da_Sandman het volgende:
De DVD toch maar gekeken van Donnie Darko, heb toch moeite met sommige dingen in die film
quote:
quote:
Dan nog vind ik heb sexyquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Die foto van je in je fotoboek van 10 jaar geleden?
![]()
Ja klopt, jullie speelden beter vals dan wijquote:
Oh.. das nie .. ik gebruikte mijn vrouwelijke charmes...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja klopt, jullie speelden beter vals dan wij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |