zelfs Never Mind The Buzzcocks vielquote:Op maandag 3 januari 2005 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
En vanmiddag bij Claudia als antwoord op mijn vraag of dit een 'Shooting Stars' variant is nog ontkennend antwoorden ook
Ja, ze noemden zo'n beetje elke show!quote:Op maandag 3 januari 2005 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfs Never Mind The Buzzcocks viel
kun je het beste zorgen dat het krat al leeg is voordat je gaat kijken !quote:Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, ze noemden zo'n beetje elke show!
Maar ik blijf het een shooting stars kloon vinden. En daar kan je in Nederland met deze twee wel eens de goeie voor te pakken hebben. Ik gun ze nog even de tijd. Misschien de volgende keer eens kijken met een krat bier erbij
Dat was wel de bedoeling!quote:Op maandag 3 januari 2005 23:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je het beste zorgen dat het krat al leeg is voordat je gaat kijken !
Barney,eat your heart outquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:17 schreef rubbereend het volgende:Phil Taylor, bier op zijn kosten, dat kan er wel af
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Barney kan echt nooit tippen aan Phil, wat een legende is The Power!
Klopt,althans als je alleen puur naar deze bond kijktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:44 schreef tong80 het volgende:
Wat de BBC-verslaggever zegt.
'Barney dominated the Dartsworld for the past decade.'
Wie is deze vreemdling steeds maarquote:
ja mooi he, en in deze context helemaal goedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:07 schreef Spideyman het volgende:
All around me are familiar faces, worn out places, worn out faces....
prachtig einde, krijg er altijd weer kippenvel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |