Kom er gezellig bij zitten!quote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen plaats geen 84 bereichten achter elkaar niet spammen
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG.
deze OP: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txtquote:[Slowchat Deeltje 57] Tot diep in de nacht
[Slowchat Deeltje 56] mschol & SHERMAN: Spamkings
[Slowchat deeltje 55] en we gaan verder
[Slowchat deeltje 54] Sneeeuuwww!
[Slowchat deeltje 53] Spam Attack :9
[Slowchat deeltje 52] Het is alles kerst wat de klok slaat..
[Slowchat deeltje 51] Hard op weg naar 2005!!
[Slowchat deeltje 50] Juubilleeeuum!!! *O*
[Slowchat deeltje 49] Kerstdiner?
[Slowchat deeltje 48] De goede voornemens voor 2005
[Slowchat deeltje 47] {naamloos document}
[Slowchat deeltje 46] bijna bijna...
[Slowchat deeltje 45] BC is cute
[Slowchat deeltje 44] 12+
[Slowchat deeltje 43]
[Slowchat deeltje 42] Vuurwerk vuurwerk!
[Slowchat deeltje 41] De grote verhuizing!
[Slowchat deeltje 40] Lekker eten!
[Slowchat deeltje 39] Lunch! Eetsmakelijk iedereen!
[Slowchat deeltje 38] Broodje Bal!
[Slowchat deeltje 37] Onderweg naar kerst
[Slowchat deeltje 36] Kom ook naar de meet
[Slowchat deeltje 35] Da's andere koffie!
[Slowchat deeltje 34] komt dat zien, komt dat zien :D
[Slowchat deeltje 33] BlueCurl, devzero, godlike02, marty26
[Slowchat deeltje 32] Troel! Renesite! Jump! Sherman! QG!
[Slowchat deeltje 31]
[Slowchat deeltje 30] powered by nerds
[Slowchat deeltje 29] Renesite is liev O+
[Slowchat deeltje 28] Koekie d'r bij?
[Slowchat deeltje 27] Bom en aanslagvrije zone
[Slowchat deeltje 26]
[Slowchat deeltje 25]
[Slowchat deeltje 24]
[Slowchat deeltje 23]
[Slowchat deeltje 22]
[Slowchat deeltje 21]
[Slowchat deeltje 20]
[Slowchat deeltje 19]
[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
Mijne pas 1.3 miljoen keerquote:Op donderdag 30 december 2004 00:36 schreef SHERMAN het volgende:
mijn avater is al meer dan 21 keer opgevraagd nu
alleen ik krijg nog niet goed in mijn profiel
ik log ook pas sinds netquote:
mijnes, vaak, zie mijn icoon maarquote:
Post eens?quote:Op donderdag 30 december 2004 00:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik log ook pas sinds net
Ben ook al weer gestopt want als ik dat ding als avater heb dan krijg je een vaag plaatje te zien
Welke is dat? Keith.png? Nu is het standaard iig supermênquote:Op donderdag 30 december 2004 00:44 schreef cygnusx het volgende:
[..]
mijnes, vaak, zie mijn icoon maar
(slar, ik heb dat icoontje wat jij nu hebt destijds nog gekozen via dat schermpje wat je toen had..)
maare, heb je al in mn poll gestemd?
komt ie weer met zijn pollquote:Op donderdag 30 december 2004 00:47 schreef cygnusx het volgende:
Poll: Mijn houding is verbeterdJa Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
die dus... wel eerlijk zijn he slar..
dat vuurbeest met je browser dr boven, heb ik toen voor gekozenquote:Op donderdag 30 december 2004 00:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Welke is dat? Keith.png? Nu is het standaard iig supermên.
mag dat niet dan?quote:Op donderdag 30 december 2004 00:48 schreef Slarioux het volgende:
Ja doei, als ik nu stem weet je gelijk wat ik er van vind
dat vinden wij allemaal niet erg hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 00:48 schreef Slarioux het volgende:
Ja doei, als ik nu stem weet je gelijk wat ik er van vind
ja idd, in het begin begonnen de mods te slowchatten, toen aleen wij, en nu word het weer een harmoniequote:
quote:
Hij is alleen stukquote:Op donderdag 30 december 2004 00:53 schreef cygnusx het volgende:
ik heb sherman ff geholpen met zn icoon, ik kan het niet aanzien dat er een plaatje met een kruisje telkens op fok staat ... dat irriteert me
ja , als je html code in je png plaatje wil proppen wel jaquote:
dreamweaver hequote:Op donderdag 30 december 2004 00:59 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ja , als je html code in je png plaatje wil proppen wel ja
ik verwacht dat hij morgen op deel 3 springt, dat ze m in mekaar aan het zetten zijn...quote:Status van bestelling:
Wij wachten op de levering van componenten alvorens wij uw order in productie kunnen nemen.
Pre-Productie tijd is afhankelijk van het bestelde systeem en de levertijd van de benodigde componenten. De verwachtte leverdatum wordt vermeld op uw orderbevestiging.
ram geheugen en een proc door een machine er in laten zetten?quote:Op donderdag 30 december 2004 01:05 schreef cygnusx het volgende:
voor de liefhebbers:
[..]
ik verwacht dat hij morgen op deel 3 springt, dat ze m in mekaar aan het zetten zijn...(is dat bij laptop niet fabriekswer? (aan de lopende band...) )?
lang bezig?quote:Op donderdag 30 december 2004 01:10 schreef Slarioux het volgende:
Woei, laat die code van dat icoontje eens zien? Hij's lang bezig
endless loopquote:Op donderdag 30 december 2004 01:10 schreef Slarioux het volgende:
Woei, laat die code van dat icoontje eens zien? Hij's lang bezig
heb jij fok nog niet gezien, die laad zijn php scriptjes ook niet echt snelquote:Op donderdag 30 december 2004 01:13 schreef Slarioux het volgende:
Ik browse naar dat phptje toe, en voor elke F5 moet ik een halve seconde, zo niet langer wachten. En da's lang.
Ik ben niet zo snel:9quote:Op donderdag 30 december 2004 01:13 schreef Slarioux het volgende:
Ik browse naar dat phptje toe, en voor elke F5 moet ik een halve seconde, zo niet langer wachten. En da's lang.
Oh jawel hoor. Tis alleen zo lullig dat dat anderhalf miljoen keer per dag isquote:Op donderdag 30 december 2004 01:13 schreef cygnusx het volgende:
[..]
heb jij fok nog niet gezien, die laad zijn php scriptjes ook niet echt snel![]()
ja oke..quote:Op donderdag 30 december 2004 01:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Tis alleen zo lullig dat dat anderhalf miljoen keer per dag is.
gemaakt met php hequote:Op donderdag 30 december 2004 01:23 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding]
mijn grafiekje van mijn icoon... aleen dan dat de server een andere GMT heeft, dus dat hij terwijl het nu al de volgende dag is daar nog niet aan begint...
quote:Op donderdag 30 december 2004 01:24 schreef cygnusx het volgende:
mijn dag is weer volmaakt zo
ik ga denk ik zo maar ns richting mn nest..
100000 rows == laadtijdquote:Op donderdag 30 december 2004 01:26 schreef cygnusx het volgende:
zeg slarioux, dat ding heeft pas een laadtijd... (komt omdat hij nu dus bijna 100000 rows uit de database telt... via een loop waarbij $tel=$tel+1 (dat kan toch vast wel sneller? ofniet? )
quote:Op donderdag 30 december 2004 01:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]ik heb alleen al gestemd
was wel op ja maar dit was een mooie gelegenheid geweest
![]()
ja was ik al van plan hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 01:27 schreef cygnusx het volgende:
[..], op je werk of op school ofzo, overal op ja stemmen
kan niet via een mysql query het sneller geteld worden dan via een loop?quote:
1 2 3 4 5 | <?php $d1query = "SELECT datum FROM alles WHERE datum LIKE '01". $date ."%'"; $d1sql = mysql_query($d1query)or die(mysql_error()); $d1 = mysql_num_rows($d1sql); ?> |
In princiepe doet dat hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2004 01:29 schreef cygnusx het volgende:
[..]
kan niet via een mysql query het sneller geteld worden dan via een loop?
eigen huis is fijnquote:Op donderdag 30 december 2004 01:44 schreef cygnusx het volgende:
morgen komen mn ouders weer thuis, twas net zo rustig hier (ze waren op vakantie)
er is niemand andersquote:Op donderdag 30 december 2004 01:57 schreef cygnusx het volgende:
waag het niet om mijn topic voor morgen dat ikdr weer ben m al vol te hebben he !
Als er iets inefficient is, dan is het wel strings vergelijken in sql. Kun je niet gewoon de tijd in seconden gebruiken?quote:Op donderdag 30 december 2004 01:30 schreef cygnusx het volgende:
oh. dat had ik al
heb nu dus voor elke dag:
1 $d1query = "SELECT datum FROM alles WHERE datum LIKE '01". $date ."%'";
ben ik het mee eens devquote:Op donderdag 30 december 2004 06:42 schreef devzero het volgende:
Slowchat gaat zo snel tegenwoordig, even rustig iets volgen is er niet meer bij
wat een kut tijd dit zeg.
Mail mij de source eens? Nu wil ik weleens zien hoe jij 100000 rijen teltquote:Op donderdag 30 december 2004 01:26 schreef cygnusx het volgende:
zeg slarioux, dat ding heeft pas een laadtijd... (komt omdat hij nu dus bijna 100000 rows uit de database telt... via een loop waarbij $tel=$tel+1 (dat kan toch vast wel sneller? ofniet? )
eenschquote:Op donderdag 30 december 2004 10:29 schreef Jump het volgende:
cygnus, je bent weer "deeltje" vergeten![]()
quote:Dagcijfers van Woensdag 29 December 2004 (00:00 - 23:59)
1. SHERMAN 321
2. SpeedyGJ 227
9. mschol 132
22. cygnusx 91
40. Slarioux 65
69. QuietGuy 51
grrrrrquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 10:29 schreef Jump het volgende:
cygnus, je bent weer "deeltje" vergeten![]()
dag stuart shermanquote:
ik was het de vorige 2 keer vergeten hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien moet jij de deeltjes maar weer maken jump...
slar?
zou je de TT kunnen veranderen?
thnx alvast..
eerst 225 toen 500 en nou dit weerquote:Op donderdag 30 december 2004 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
spammerd![]()
das dus gewoon echt te erg eerst 500 en nu ruim 300
dat noem ik nou best wel een beledigingquote:
* mschol kijkt in postgeschiedenis van SHERMANquote:Op donderdag 30 december 2004 11:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dat noem ik nou best wel een belediging
want hij post werkelijk overal, ik houd het nog een beetje beperkt tot dig
maarre goeiemorge jaen ms natuurlijk ook
aantallen zijn geschatquote:Op donderdag 30 december 2004 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol kijkt in postgeschiedenis van SHERMAN
ik zie van alles hoor:
KLB zijn 2 posts ofzo
ONZ zijn er ook maar een paar
FB is 1 post
SEX zijn 2 posts
GC zijn er nu 5 ofzo in de stats topics
CUL zijn er 3 in een topic over ijs
C&H zijn er wel veel, komt door het defensietopic
GAM zijn er ook wel een stuk of 20 denk ik
PTA zijn er een stuk of 3
F&F zijn er 5
WGR is er 1
dus je bepeerkt je tot dig?? volgens mij niet ...
en nu heb ik het pas over pagina 1
je moet mijn geschiedenis eens bekijkenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol kijkt in postgeschiedenis van SHERMAN
ik zie van alles hoor:
KLB
ONZ
FB
SEX
GC
CUL
C&H
GAM
PTA
F&F
WGR
dus je bepeerkt je tot dig?? volgens mij niet ...
en nu heb ik het pas over pagina 1
het is bij mij voornamelijk digquote:Op donderdag 30 december 2004 11:31 schreef Jump het volgende:
[..]
je moet mijn geschiedenis eens bekijkentoch veel DIG
ik ook erg veel in digquote:Op donderdag 30 december 2004 11:31 schreef Jump het volgende:
[..]
je moet mijn geschiedenis eens bekijkentoch veel DIG
En nog een newbiequote:Op donderdag 30 december 2004 11:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
eerst 225 toen 500 en nou dit weer
en jij bent?quote:
ben dan ook een feedback hoerquote:Op donderdag 30 december 2004 11:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
het is bij mij voornamelijk dig
en trouwens jij bent ook vaak in feedback te vinden
iemand??quote:Op donderdag 30 december 2004 09:52 schreef mschol het volgende:
hoe doen jullie dat?
zo'n tellertje in je plaatje???
ok php en zo maar wil meer een beetje weten hoe je het aan moet pakken..
wil ik ook wel
en jullie discussie kan ik lastig volgen als de code is verwijderd
* mschol is stats freak
ik kom ook wel is in feedbackquote:
volgens mij ik ook wel, ik zou het niet weten, zal dan we in een stoffig verleden zijn geweest..quote:
ik zal je even het script mailen wat ik hebquote:
ik was er vroeger ook best wel vaak te vindenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij ik ook wel, ik zou het niet weten, zal dan we in een stoffig verleden zijn geweest..
thnx alvastquote:Op donderdag 30 december 2004 11:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik zal je even het script mailen wat ik heb
heeft cygnusx voor mij gemaakt er zit alleen een klein foutje in want het laatste teken valt half buiten beeld
je hebt mailquote:Op donderdag 30 december 2004 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx alvast
en dat foutje sloop ik er waarschijnlijk wel uit...
Zal dit wel zijn zeker?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:44 schreef Jump het volgende:
sherman. ergens in een functie heb je 2 coordianten. de X en Y ( ten opzichte van de hoek linksboven). verminder ze eens alelbeiof enkel de X coordinaat
1 2 3 | imagestring($txtimg, 3, 25, $offset-1, $temp, $txtcolo); imagestring($txtimg, 3, 27, $offset+1, $temp, $txtcolo); imagestring($txtimg, 3, 26, $offset, $temp, $txtcolor); |
http://nl.php.net/manual/en/function.imagestring.phpquote:Op donderdag 30 december 2004 11:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zal dit wel zijn zeker?
[ code verwijderd ]
ik moet echt is php gaan leren
dat zijn zequote:Op donderdag 30 december 2004 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
http://nl.php.net/manual/en/function.imagestring.php
heb ik alquote:
whehehequote:Op donderdag 30 december 2004 11:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
heb ik al
op dit adres zat thunderbird nog standard
ja ik weet het, .biz is best erg maar mijn pa moest perse wat met onze achternaam hebben![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
whehehe
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/fok/plaatje.php![]()
moet eigenlijk de postitie nog wat aanpassen![]()
Lezenquote:
quote:
Tielquote:
hij staat nu wel duidelijk in beeldquote:Op donderdag 30 december 2004 12:08 schreef mschol het volgende:
zo vind ik em wel goed, zit nog steeds over een andere kleur na te denken..
die van jou wel ja maar dat vind ik dus lelijk...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hij staat nu wel duidelijk in beeld
* SHERMAN is even "ontbijten"
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef jackson het volgende:
Kan 1 van jullie hier mij toevallig helpen aan een gastenboek gemaakt in ASP ?
Zou erg oke zijn
ach ik ga er vandaag nog wel even mee spelenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
die van jou wel ja maar dat vind ik dus lelijk...
enne dat noemen we brunchen..
Jah.... zal een keer ff een topic erover openen... was ik al van plan maar denk misschien hebben jullie zo iets voor mequote:Op donderdag 30 december 2004 12:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/newtopicon.gif]afbeelding][/url]![]()
Klik, ik denk dat nummer 2 misschien wat is
Neem mij alsjeblieft niet zo serieusquote:Op donderdag 30 december 2004 12:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... zal een keer ff een topic erover openen... was ik al van plan maar denk misschien hebben jullie zo iets voor me
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ach ik ga er vandaag nog wel even mee spelen
zit nu aan het geroosterd brood
ik heb eens ghewerkt met ASP maar daar heb ik nog nachtmerries vanquote:Op donderdag 30 december 2004 12:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Neem mij alsjeblieft niet zo serieushet is nog vroeg
maar ik denk dat bijvoorbeeld hit nummer 2 wel wat is
maar volgens mij werkt iedereen hier in SC met php
dev zijn avater werd wel "random" gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2004 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]8
* mschol wil dynamisch plaatje, elke dag een ander
ik heb wel een abbo op MS .Net Magazinequote:Op donderdag 30 december 2004 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb eens ghewerkt met ASP maar daar heb ik nog nachtmerries van
I haven't been sleeping well latelyquote:Op donderdag 30 december 2004 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb eens ghewerkt met ASP maar daar heb ik nog nachtmerries van
je weet nu hoe het komt in elk gevalquote:Op donderdag 30 december 2004 12:35 schreef jackson het volgende:
[..]
I haven't been sleeping well lately
jahh... maar dat wist ik alwelquote:Op donderdag 30 december 2004 12:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
je weet nu hoe het komt in elk geval
me pa heeft ook zo'n abboquote:Op donderdag 30 december 2004 12:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik heb wel een abbo op MS .Net Magazine
gratis en voor niksquote:
geen ideequote:
is gratis anders had ik het nietquote:Op donderdag 30 december 2004 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee
ik heb eindelijk de images dir van mijn webserver een beetje georganiseerd...
nu moeten er nog vrijwilligers komen die willen chekcen op dubbele plaatjes![]()
![]()
kwam door het opruimen van images dirquote:Op donderdag 30 december 2004 12:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
is gratis anders had ik het niet
en je avater doet het niet...
smoesjesquote:Op donderdag 30 december 2004 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]
kwam door het opruimen van images dir
doet het nu weer
we zullen zien...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:54 schreef SHERMAN het volgende:
en René zal zo ook wel wat posten denk ik zo
Ze kwamen beide online op msn...quote:
a ha dacht dat je helderziend was...quote:Op donderdag 30 december 2004 13:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ze kwamen beide online op msn...
ben ik stiekem ookquote:Op donderdag 30 december 2004 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
a ha dacht dat je helderziend was...
Ook hoi jaquote:
quote:
Es gibt...quote:Op donderdag 30 december 2004 13:20 schreef mschol het volgende:
[..]
goed.
met jou?
heb een cijfertje in icon
whehehequote:Op donderdag 30 december 2004 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Es gibt...
Wou net zeggen, er zit wat op je kin![]()
Euh, het is bijna 2005, opzich wel een fijn iets, zwaai zwaai 2004!quote:Op donderdag 30 december 2004 13:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ook hoi ja
Alles verder goed opdat je brak bent na dan/
ja even zwaaienquote:Op donderdag 30 december 2004 13:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh, het is bijna 2005, opzich wel een fijn iets, zwaai zwaai 2004!
Jij ook alquote:
MS!!!!quote:Op donderdag 30 december 2004 13:29 schreef cygnusx het volgende:allemaal
rene
Sherman
... de rest wie dr is maar niet actief post zodat ik hun naam niet weet...
dat is meer draaien met je hand hequote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:29 schreef cygnusx het volgende:allemaal
rene
Sherman
Mschol
... de rest wie dr is maar niet actief post zodat ik hun naam niet weet...
dankzij hem heb jij ook een tellerquote:
inder daad ja, ik ben mijn icoon dondersmooi aan het maken, die word vetquote:Op donderdag 30 december 2004 13:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dankzij hem heb jij ook een teller
ik wacht in spanning afquote:Op donderdag 30 december 2004 13:35 schreef cygnusx het volgende:
[..]
inder daad ja, ik ben mijn icoon dondersmooi aan het maken, die word vet
Die van jou word er ook niet mooier op als er een getalletje bij komtquote:Op donderdag 30 december 2004 13:26 schreef cygnusx het volgende:
sherman...je icoontje,... wat doe je ... hij zag er eerst veel mooier uit
i know that...quote:Op donderdag 30 december 2004 13:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dankzij hem heb jij ook een teller
niet gezienquote:Op donderdag 30 december 2004 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
Spammerts
zeggen we mij niet meer gedag terug?
Hoiquote:Op donderdag 30 december 2004 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
Spammerts
zeggen we mij niet meer gedag terug?
Doei MS het was weer funquote:Op donderdag 30 december 2004 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gezien
doei doei
(of hoi hoi)
ik ga weg nu
Hij is mooiquote:Op donderdag 30 december 2004 13:49 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb nieuw icon
Wat vinden jullie???
Houden
of nieuwe nemen?
als ik hem niet neem is niet zo aardig
ja ik ga dr voor
laat jullie stem maar horen
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #40
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | <?php function selectIco() { $date = date("D"); switch($date) { case "Mon": return $srcimg = "Mon.jpg"; break; case "Tue": return $srcimg = "Tue.jpg"; break; case "Wen": return $srcimg = "Wen.jpg"; break; case "Thu": return $srcimg = "Thu.jpg"; break; case "Fri": return $srcimg = "Fri.jpg"; break; case "Sat": return $srcimg = "Sat.jpg"; break; case "Sun": return $srcimg = "Sun.jpg"; break; } } ?> |
spannendquote:Op donderdag 30 december 2004 14:28 schreef mschol het volgende:
heb straks een dynamisch plaatjuh!!
afhankelijk welke dag:
[ code verwijderd ]
simpeler kan het niet
* SHERMAN krijgt ideequote:Op donderdag 30 december 2004 14:28 schreef Renesite het volgende:
moah, sierpakket, 2 pakjes speciale dingen en ik heb nog paar slof van vorig jaar![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:28 schreef mschol het volgende:
heb straks een dynamisch plaatjuh!!
afhankelijk welke dag:
[ code verwijderd ]
simpeler kan het niet
moet het de hele tijd van haar gezicht?quote:Op donderdag 30 december 2004 14:33 schreef mschol het volgende:
ik moet alleen kiezen welke ik zal nemen om te roeleren:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
heb geen andere...quote:Op donderdag 30 december 2004 14:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
moet het de hele tijd van haar gezicht?
er moet toch wel wat leuks zijn te vinden?quote:
dan moet je zondag komen kijkenquote:Op donderdag 30 december 2004 14:39 schreef cygnusx het volgende:
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/FOK/user_icon/hilaryduff9.jpg is leuk
Ga je een img includen? Zal php leuk vindenquote:Op donderdag 30 december 2004 14:40 schreef cygnusx het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Kort genoeg?
ja okee weet nou ook wel dat het korter kon...quote:Op donderdag 30 december 2004 14:40 schreef cygnusx het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Kort genoeg?
het werkt al (hij draait nu op plaatje thu.jpg)quote:
heb ik volgensmij al eens eerder gedaan, moet je volgensmij nog wel ff de header erbij versturen maar volgensmij moet dat wel werken hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 14:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ga je een img includen? Zal php leuk vinden
ja, bij mij liep de server ook niet goed,.. hij staat in amerika ergens dus vandaar dat ik eerst de tijd - 6 uur moest doen..quote:Op donderdag 30 december 2004 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
het werkt al (hij draait nu op plaatje thu.jpg
vanavond na 0:00 weten we het zeker(moet de tijd van me server natuurlijk wel goed lopen
)
we zullen zienquote:Op donderdag 30 december 2004 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
het werkt al (hij draait nu op plaatje thu.jpg
vanavond na 0:00 weten we het zeker(moet de tijd van me server natuurlijk wel goed lopen
)
bij mij zal het om minuten gaanquote:Op donderdag 30 december 2004 14:48 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ja, bij mij liep de server ook niet goed,.. hij staat in amerika ergens dus vandaar dat ik eerst de tijd - 6 uur moest doen..
hij mag wel wat sneller ja...en wat rechterquote:Op donderdag 30 december 2004 14:56 schreef Renesite het volgende:
vind m wat minder geworden
Hij moet sneller
je kan rijmenquote:Op donderdag 30 december 2004 14:58 schreef mschol het volgende:
fok is weer trraag, maar goed dat ik wegga
laters
meer blootquote:Op donderdag 30 december 2004 15:01 schreef mschol het volgende:
als iemand nog meer ideeen heeft voor m';n avatar dan hoor ik het graag
hij beweegt nietquote:
en dan in de cel belanden voor kinderporno zekerquote:Op donderdag 30 december 2004 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet jij maar eff naar amerika gaan en paparazzietje spelen bij d'r huis...
je moet even als een loop opslaanquote:
dan laat je ze je pedopas zienquote:Op donderdag 30 december 2004 15:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
en dan in de cel belanden voor kinderporno zeker
jij cheat in je ico volgens mij, je gaat telkens met 5 omhoog....quote:Op donderdag 30 december 2004 15:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
je moet even als een loop opslaan
dan doet ie het de hele tijd, nu doet ie het maar 1 keertje
die werkt niet buiten NLquote:
Ik heb het zelfde script als jou dus dan zou jij het ook moeten hebben...maar ik post ook nog buiten dit topicquote:Op donderdag 30 december 2004 15:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij cheat in je ico volgens mij, je gaat telkens met 5 omhoog....
(heb 5x gerefreshd achterelkaar en telkens kwamen er 5 bij...
erg verdacht...
dan zal het wel stom toeval zijn ofzo...quote:Op donderdag 30 december 2004 15:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde script als jou dus dan zou jij het ook moeten hebben...maar ik post ook nog buiten dit topic
daar moet toch wel wat tiet te vinden zijn?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:13 schreef mschol het volgende:
ElmarO is aan het meelurken in SC
Hilary Duff Deel 6
ik denk het wel ja...quote:Op donderdag 30 december 2004 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zal het wel stom toeval zijn ofzo...
Zoiets bedoel je?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
daar moet toch wel wat tiet te vinden zijn?
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
[afbeelding]
Goedenmiddag btw.
Ja hoorquote:
Das mooiquote:
mooi zo!quote:Op donderdag 30 december 2004 15:29 schreef Renesite het volgende:
hmmm, zo, geen bewegende dingen meer
suc7quote:Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef ElmarO het volgende:
Ik ga er vandoor. Ga nu eten en zo werken.
quote:Op donderdag 30 december 2004 16:04 schreef cygnusx het volgende:ben ik weer, wat een geil hilaryduff plaatje
nee, hij is de helft van de tijd dood.. ik ben dr nog mee bezigquote:
ow oke..quote:Op donderdag 30 december 2004 16:11 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nee, hij is de helft van de tijd dood.. ik ben dr nog mee bezig
ze waren op vkaantiequote:Op donderdag 30 december 2004 16:21 schreef Renesite het volgende:
WTF.
Hahaha, portemonee kwijt, nerd
Maar hoezo, ouders zijn weer thuis, opbiechten bedoel je? boosheid?
jaa. maar nu zijn ze weer thuis, en meteen weer gezijkquote:Op donderdag 30 december 2004 16:39 schreef Renesite het volgende:
aaah, dus daarom zoveel vrijheid voor jou
lulligquote:Op donderdag 30 december 2004 16:17 schreef cygnusx het volgende:
dus.. ouders zijn weer thuis, en ik ben mn portomonee kwijt
wheheh lullig manquote:Op donderdag 30 december 2004 16:48 schreef cygnusx het volgende:
[..]
jaa. maar nu zijn ze weer thuis, en meteen weer gezijk![]()
Heeuuuu, Hoe lang staat die tekst van die positieve user volgens lucille wel niet in je tekst?quote:Op donderdag 30 december 2004 17:20 schreef SHERMAN het volgende:
ja ik ben er!!!
moet je ff kijken wanneer ze hem heeft gepostquote:Op donderdag 30 december 2004 17:21 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Heeuuuu, Hoe lang staat die tekst van die positieve user volgens lucille wel niet in je tekst?![]()
Lulligquote:Op donderdag 30 december 2004 16:48 schreef cygnusx het volgende:
[..]
jaa. maar nu zijn ze weer thuis, en meteen weer gezijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |