ik ook erg veel in digquote:Op donderdag 30 december 2004 11:31 schreef Jump het volgende:
[..]
je moet mijn geschiedenis eens bekijkentoch veel DIG
En nog een newbiequote:Op donderdag 30 december 2004 11:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
eerst 225 toen 500 en nou dit weer
en jij bent?quote:
ben dan ook een feedback hoerquote:Op donderdag 30 december 2004 11:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
het is bij mij voornamelijk dig
en trouwens jij bent ook vaak in feedback te vinden
iemand??quote:Op donderdag 30 december 2004 09:52 schreef mschol het volgende:
hoe doen jullie dat?
zo'n tellertje in je plaatje???
ok php en zo maar wil meer een beetje weten hoe je het aan moet pakken..
wil ik ook wel
en jullie discussie kan ik lastig volgen als de code is verwijderd
* mschol is stats freak
ik kom ook wel is in feedbackquote:
volgens mij ik ook wel, ik zou het niet weten, zal dan we in een stoffig verleden zijn geweest..quote:
ik zal je even het script mailen wat ik hebquote:
ik was er vroeger ook best wel vaak te vindenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij ik ook wel, ik zou het niet weten, zal dan we in een stoffig verleden zijn geweest..
thnx alvastquote:Op donderdag 30 december 2004 11:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik zal je even het script mailen wat ik heb
heeft cygnusx voor mij gemaakt er zit alleen een klein foutje in want het laatste teken valt half buiten beeld
je hebt mailquote:Op donderdag 30 december 2004 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
thnx alvast
en dat foutje sloop ik er waarschijnlijk wel uit...
Zal dit wel zijn zeker?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:44 schreef Jump het volgende:
sherman. ergens in een functie heb je 2 coordianten. de X en Y ( ten opzichte van de hoek linksboven). verminder ze eens alelbeiof enkel de X coordinaat
1 2 3 | imagestring($txtimg, 3, 25, $offset-1, $temp, $txtcolo); imagestring($txtimg, 3, 27, $offset+1, $temp, $txtcolo); imagestring($txtimg, 3, 26, $offset, $temp, $txtcolor); |
http://nl.php.net/manual/en/function.imagestring.phpquote:Op donderdag 30 december 2004 11:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zal dit wel zijn zeker?
[ code verwijderd ]
ik moet echt is php gaan leren
dat zijn zequote:Op donderdag 30 december 2004 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
http://nl.php.net/manual/en/function.imagestring.php
heb ik alquote:
whehehequote:Op donderdag 30 december 2004 11:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
heb ik al
op dit adres zat thunderbird nog standard
ja ik weet het, .biz is best erg maar mijn pa moest perse wat met onze achternaam hebben![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
whehehe
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/fok/plaatje.php![]()
moet eigenlijk de postitie nog wat aanpassen![]()
Lezenquote:
quote:
Tielquote:
hij staat nu wel duidelijk in beeldquote:Op donderdag 30 december 2004 12:08 schreef mschol het volgende:
zo vind ik em wel goed, zit nog steeds over een andere kleur na te denken..
die van jou wel ja maar dat vind ik dus lelijk...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hij staat nu wel duidelijk in beeld
* SHERMAN is even "ontbijten"
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:12 schreef jackson het volgende:
Kan 1 van jullie hier mij toevallig helpen aan een gastenboek gemaakt in ASP ?
Zou erg oke zijn
ach ik ga er vandaag nog wel even mee spelenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
die van jou wel ja maar dat vind ik dus lelijk...
enne dat noemen we brunchen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |