100000 rows == laadtijdquote:Op donderdag 30 december 2004 01:26 schreef cygnusx het volgende:
zeg slarioux, dat ding heeft pas een laadtijd... (komt omdat hij nu dus bijna 100000 rows uit de database telt... via een loop waarbij $tel=$tel+1 (dat kan toch vast wel sneller? ofniet? )
quote:Op donderdag 30 december 2004 01:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]ik heb alleen al gestemd
was wel op ja maar dit was een mooie gelegenheid geweest
![]()
ja was ik al van plan hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 01:27 schreef cygnusx het volgende:
[..], op je werk of op school ofzo, overal op ja stemmen
kan niet via een mysql query het sneller geteld worden dan via een loop?quote:
1 2 3 4 5 | <?php $d1query = "SELECT datum FROM alles WHERE datum LIKE '01". $date ."%'"; $d1sql = mysql_query($d1query)or die(mysql_error()); $d1 = mysql_num_rows($d1sql); ?> |
In princiepe doet dat hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2004 01:29 schreef cygnusx het volgende:
[..]
kan niet via een mysql query het sneller geteld worden dan via een loop?
eigen huis is fijnquote:Op donderdag 30 december 2004 01:44 schreef cygnusx het volgende:
morgen komen mn ouders weer thuis, twas net zo rustig hier (ze waren op vakantie)
er is niemand andersquote:Op donderdag 30 december 2004 01:57 schreef cygnusx het volgende:
waag het niet om mijn topic voor morgen dat ikdr weer ben m al vol te hebben he !
Als er iets inefficient is, dan is het wel strings vergelijken in sql. Kun je niet gewoon de tijd in seconden gebruiken?quote:Op donderdag 30 december 2004 01:30 schreef cygnusx het volgende:
oh. dat had ik al
heb nu dus voor elke dag:
1 $d1query = "SELECT datum FROM alles WHERE datum LIKE '01". $date ."%'";
ben ik het mee eens devquote:Op donderdag 30 december 2004 06:42 schreef devzero het volgende:
Slowchat gaat zo snel tegenwoordig, even rustig iets volgen is er niet meer bij
wat een kut tijd dit zeg.
Mail mij de source eens? Nu wil ik weleens zien hoe jij 100000 rijen teltquote:Op donderdag 30 december 2004 01:26 schreef cygnusx het volgende:
zeg slarioux, dat ding heeft pas een laadtijd... (komt omdat hij nu dus bijna 100000 rows uit de database telt... via een loop waarbij $tel=$tel+1 (dat kan toch vast wel sneller? ofniet? )
eenschquote:Op donderdag 30 december 2004 10:29 schreef Jump het volgende:
cygnus, je bent weer "deeltje" vergeten![]()
quote:Dagcijfers van Woensdag 29 December 2004 (00:00 - 23:59)
1. SHERMAN 321
2. SpeedyGJ 227
9. mschol 132
22. cygnusx 91
40. Slarioux 65
69. QuietGuy 51
grrrrrquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 10:29 schreef Jump het volgende:
cygnus, je bent weer "deeltje" vergeten![]()
dag stuart shermanquote:
ik was het de vorige 2 keer vergeten hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien moet jij de deeltjes maar weer maken jump...
slar?
zou je de TT kunnen veranderen?
thnx alvast..
eerst 225 toen 500 en nou dit weerquote:Op donderdag 30 december 2004 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
spammerd![]()
das dus gewoon echt te erg eerst 500 en nu ruim 300
dat noem ik nou best wel een beledigingquote:
* mschol kijkt in postgeschiedenis van SHERMANquote:Op donderdag 30 december 2004 11:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dat noem ik nou best wel een belediging
want hij post werkelijk overal, ik houd het nog een beetje beperkt tot dig
maarre goeiemorge jaen ms natuurlijk ook
aantallen zijn geschatquote:Op donderdag 30 december 2004 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol kijkt in postgeschiedenis van SHERMAN
ik zie van alles hoor:
KLB zijn 2 posts ofzo
ONZ zijn er ook maar een paar
FB is 1 post
SEX zijn 2 posts
GC zijn er nu 5 ofzo in de stats topics
CUL zijn er 3 in een topic over ijs
C&H zijn er wel veel, komt door het defensietopic
GAM zijn er ook wel een stuk of 20 denk ik
PTA zijn er een stuk of 3
F&F zijn er 5
WGR is er 1
dus je bepeerkt je tot dig?? volgens mij niet ...
en nu heb ik het pas over pagina 1
je moet mijn geschiedenis eens bekijkenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol kijkt in postgeschiedenis van SHERMAN
ik zie van alles hoor:
KLB
ONZ
FB
SEX
GC
CUL
C&H
GAM
PTA
F&F
WGR
dus je bepeerkt je tot dig?? volgens mij niet ...
en nu heb ik het pas over pagina 1
het is bij mij voornamelijk digquote:Op donderdag 30 december 2004 11:31 schreef Jump het volgende:
[..]
je moet mijn geschiedenis eens bekijkentoch veel DIG
ik ook erg veel in digquote:Op donderdag 30 december 2004 11:31 schreef Jump het volgende:
[..]
je moet mijn geschiedenis eens bekijkentoch veel DIG
En nog een newbiequote:Op donderdag 30 december 2004 11:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
eerst 225 toen 500 en nou dit weer
en jij bent?quote:
ben dan ook een feedback hoerquote:Op donderdag 30 december 2004 11:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
het is bij mij voornamelijk dig
en trouwens jij bent ook vaak in feedback te vinden
iemand??quote:Op donderdag 30 december 2004 09:52 schreef mschol het volgende:
hoe doen jullie dat?
zo'n tellertje in je plaatje???
ok php en zo maar wil meer een beetje weten hoe je het aan moet pakken..
wil ik ook wel
en jullie discussie kan ik lastig volgen als de code is verwijderd
* mschol is stats freak
ik kom ook wel is in feedbackquote:
volgens mij ik ook wel, ik zou het niet weten, zal dan we in een stoffig verleden zijn geweest..quote:
ik zal je even het script mailen wat ik hebquote:
ik was er vroeger ook best wel vaak te vindenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij ik ook wel, ik zou het niet weten, zal dan we in een stoffig verleden zijn geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |