100000 rows == laadtijdquote:Op donderdag 30 december 2004 01:26 schreef cygnusx het volgende:
zeg slarioux, dat ding heeft pas een laadtijd... (komt omdat hij nu dus bijna 100000 rows uit de database telt... via een loop waarbij $tel=$tel+1 (dat kan toch vast wel sneller? ofniet? )
quote:Op donderdag 30 december 2004 01:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]ik heb alleen al gestemd
was wel op ja maar dit was een mooie gelegenheid geweest
![]()
ja was ik al van plan hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 01:27 schreef cygnusx het volgende:
[..], op je werk of op school ofzo, overal op ja stemmen
kan niet via een mysql query het sneller geteld worden dan via een loop?quote:
1 2 3 4 5 | <?php $d1query = "SELECT datum FROM alles WHERE datum LIKE '01". $date ."%'"; $d1sql = mysql_query($d1query)or die(mysql_error()); $d1 = mysql_num_rows($d1sql); ?> |
In princiepe doet dat hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2004 01:29 schreef cygnusx het volgende:
[..]
kan niet via een mysql query het sneller geteld worden dan via een loop?
eigen huis is fijnquote:Op donderdag 30 december 2004 01:44 schreef cygnusx het volgende:
morgen komen mn ouders weer thuis, twas net zo rustig hier (ze waren op vakantie)
er is niemand andersquote:Op donderdag 30 december 2004 01:57 schreef cygnusx het volgende:
waag het niet om mijn topic voor morgen dat ikdr weer ben m al vol te hebben he !
Als er iets inefficient is, dan is het wel strings vergelijken in sql. Kun je niet gewoon de tijd in seconden gebruiken?quote:Op donderdag 30 december 2004 01:30 schreef cygnusx het volgende:
oh. dat had ik al
heb nu dus voor elke dag:
1 $d1query = "SELECT datum FROM alles WHERE datum LIKE '01". $date ."%'";
ben ik het mee eens devquote:Op donderdag 30 december 2004 06:42 schreef devzero het volgende:
Slowchat gaat zo snel tegenwoordig, even rustig iets volgen is er niet meer bij
wat een kut tijd dit zeg.
Mail mij de source eens? Nu wil ik weleens zien hoe jij 100000 rijen teltquote:Op donderdag 30 december 2004 01:26 schreef cygnusx het volgende:
zeg slarioux, dat ding heeft pas een laadtijd... (komt omdat hij nu dus bijna 100000 rows uit de database telt... via een loop waarbij $tel=$tel+1 (dat kan toch vast wel sneller? ofniet? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |