Paul de leeuwquote:Op woensdag 29 december 2004 23:48 schreef mschol het volgende:
[DIG SC Jukebox]Now playing: Paul de leeuw - Flappie
MIETJEEEEEE, MIETJEEEEEquote:Op woensdag 29 december 2004 23:52 schreef mschol het volgende:
[DIG SC Jukebox]Now playing: DJ's United - if i lose myself in this
ga straks maar maffenn ben moe van het fixen van 3 pc's vandaag...
das dan een compleet omnbekende versie ofzo?? ik heb hebm nooit gehoord en nooit van gehoord???quote:Op woensdag 29 december 2004 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Paul de leeuw
flappie was nog wel een grappig nummer, gezongen door joep
*snif*quote:Op woensdag 29 december 2004 23:53 schreef cygnusx het volgende:
[..]
MIETJEEEEEE, MIETJEEEEE
[afbeelding]
quote:
quote:
Ik bedoelde youp (van 't hek). Ken je die niet? Die schreef het nummer.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
das dan een compleet omnbekende versie ofzo?? ik heb hebm nooit gehoord en nooit van gehoord???
ow.. jaa die ken ik wel...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik bedoelde youp (van 't hek). Ken je die niet? Die schreef het nummer.
http://www.lyrics.ly/lyrics.php/Youp+van+%92t+Hek/Lyrics/Flappie
die heb ik ook ergens liggenquote:Op woensdag 29 december 2004 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik bedoelde youp (van 't hek). Ken je die niet? Die schreef het nummer.
http://www.lyrics.ly/lyrics.php/Youp+van+%92t+Hek/Lyrics/Flappie
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Plaatsen van plaatjes zonder tekst oid is wat mij betreft ook spam
[afbeelding]
in dat geval was dit wel een goede post ofniet dev..quote:Op woensdag 29 december 2004 23:58 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding]
Klopjacht
[afbeelding]
Is dat misverstand ook weer de wereld uit
[afbeelding]
Medemogelijk gemaakt door QG
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:59 schreef cygnusx het volgende:
spam is goed voedsel
ik was eerder op donderdagquote:Op donderdag 30 december 2004 00:00 schreef cygnusx het volgende:
naja, welkom op donderdag.. (teveel posts na mekaar)
huilliequote:Op donderdag 30 december 2004 00:00 schreef cygnusx het volgende:
teveel posts na mekaar
dom blond typetje???quote:Op donderdag 30 december 2004 00:01 schreef cygnusx het volgende:
eigenlijk ziet spam eruit als goedkoop voedsel
Consument: ik heb spam op mijn pc.
Winkel-medewerker: Ik heb kleenex tissues, volgende keer, koop kwaliteitsvoedsel ...
heb je het ooit wel eens gegeten dan, smacquote:Op woensdag 29 december 2004 23:59 schreef cygnusx het volgende:
spam is goed voedsel
spammerdquote:Op donderdag 30 december 2004 00:00 schreef cygnusx het volgende:
naja, welkom op donderdag.. (teveel posts na mekaar)
pak er dan eff photoshop ofzo bij...quote:Op donderdag 30 december 2004 00:03 schreef cygnusx het volgende:
Slarioux is weer gesignaleerd
[afbeelding]
aleen dan met slarioux..
kan nietquote:Op donderdag 30 december 2004 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
pak er dan eff photoshop ofzo bij...![]()
?quote:Op donderdag 30 december 2004 00:03 schreef cygnusx het volgende:
Slarioux is weer gesignaleerd
[afbeelding]
aleen dan met slarioux..
te lelijk... aleen fotosoep wil niet openen, mijn windows partitie ligt vol.. moet partitionmagic gebruiken om m ff te resizen, maar partitionmagic ziet de partitie ook nog eens als BAD, dus ik moet die hele troep maar eens formatterenquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 00:05 schreef devzero het volgende:
zo, doeij![]()
ik ga het volgende topic niet openen, want ik ga slapen
geen idee, slar, ik zag dit plaatje, ik denk euu ja... oke..quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 00:09 schreef cygnusx het volgende:
[..]
geen idee, slar, ik zag dit plaatje, ik denk euu ja... oke..
quote:Op donderdag 30 december 2004 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]doei
doei
ik denk dat ik em ook niet open...
(tenzij een mod mijn oude topic deel 58 naar 59 hernoemd??
en opend??
ik heb het er toch niet over dat ik ga maffen???quote:Op donderdag 30 december 2004 00:10 schreef cygnusx het volgende:
[..]Mietje
![]()
dat word dan dus slowchatten met slarioux?
nice...quote:Op donderdag 30 december 2004 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
MSpaint![]()
[afbeelding]
maar nu ga ik echt slapen
dat wil je serieus weten?quote:Op donderdag 30 december 2004 00:17 schreef cygnusx het volgende:
ben toch wel ff benieuwd wat slarioux vind (of mijn gedrag "verbeterd" is)
Ikquote:Op donderdag 30 december 2004 00:25 schreef cygnusx het volgende:
Sherman in de haus?ik verwachte dat jij al sliep
quote:
Ik stemde nog ja in die stomme poll van hemquote:Op donderdag 30 december 2004 00:24 schreef cygnusx het volgende:
en een nieuwe pagina
ik ben aleeeeeen
das niet bestquote:Op donderdag 30 december 2004 00:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik
Slapen
Gister was het 0315 en de nacht daarvoor 0230
vind je me niet meer lief?quote:Op donderdag 30 december 2004 00:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
Ik stemde nog ja in die stomme poll van hem
http://www.isotope244.com/games/ab/ackys-xp-breakout.htmlquote:Op donderdag 30 december 2004 00:28 schreef cygnusx het volgende:, zeg, mocht iemand toevallig Acky's XP Breakout voor de pocket PC hebben, dan mag hij dat heel graag ff melden!!
kan ik niet tegen (yeah i know; watje)quote:Op donderdag 30 december 2004 00:29 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ach, dat zijn soms ook mijn tijden
hoezo nietquote:
maybe straks weerquote:
mag jij ook wel vinden, ik vraag me alleenaf waaromquote:
waarom?? omdat ik dat vindquote:Op donderdag 30 december 2004 00:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
mag jij ook wel vinden, ik vraag me alleenaf waarom
eigenlijk wel ja, daarom probeerde ik het heel subtiel te zeggen...quote:Op donderdag 30 december 2004 00:30 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.isotope244.com/games/ab/ackys-xp-breakout.html
das een warez request mag niet, zelfs niet in SC
word je hard vanquote:Op donderdag 30 december 2004 00:29 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ach, dat zijn soms ook mijn tijden
nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 30 december 2004 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom?? omdat ik dat vind
van weinig slapen wordt je moe, doit verminderdt je productiviteit...
zo mooi lul verhaal verzonnen ben ik ook weer van hem af
hadf je dat in je vorige post paar deeltjes geleden ook moeten doen en niet moeten gaan mekkeren dat je de full version wilde hebben en dat je alleen de demo kon vinden...quote:Op donderdag 30 december 2004 00:34 schreef cygnusx het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, daarom probeerde ik het heel subtiel te zeggen...
dus?quote:
inderdaad... sorryquote:Op donderdag 30 december 2004 00:36 schreef mschol het volgende:
[..]
hadf je dat in je vorige post paar deeltjes geleden ook moeten doen en niet moeten gaan mekkeren dat je de full version wilde hebben en dat je alleen de demo kon vinden...
ik ga nog wel een keertje zoiets maken, weet alleen nog niet 100% hoe ik het moet aanpakken...quote:Op donderdag 30 december 2004 00:36 schreef SHERMAN het volgende:
mijn avater is al meer dan 21 keer opgevraagd nu
alleen ik krijg nog niet goed in mijn profiel
probeer je de niet geposte berichten van gistermiddag in te halen ofzo?quote:
uhm welke bedoel je?? deze:quote:Op donderdag 30 december 2004 00:38 schreef Slarioux het volgende:
Tief op met emo.gif. Echt een kutsmilie.
ik loop ook maar wat te klooien hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 00:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga nog wel een keertje zoiets maken, weet alleen nog niet 100% hoe ik het moet aanpakken...
overigens bven ik nu ook niet 100%
50% ligt in hibernation...
Dat lukt niemandquote:Op donderdag 30 december 2004 00:38 schreef cygnusx het volgende:
[..]
probeer je de niet geposte berichten van gistermiddag in te halen ofzo?
mha een beetjequote:Op donderdag 30 december 2004 00:38 schreef cygnusx het volgende:
[..]
probeer je de niet geposte berichten van gistermiddag in te halen ofzo?
wedden?quote:
merk ik jahquote:Op donderdag 30 december 2004 00:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik loop ook maar wat te klooien hoor
die moest toch juist gestimuleerd worden in gebruik?quote:
wil je nu zoon tellertje? net zoals ik heb?quote:Op donderdag 30 december 2004 00:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik loop ook maar wat te klooien hoor
doe is liefquote:
ik ben daar nu mee aan het spelen jaquote:Op donderdag 30 december 2004 00:41 schreef cygnusx het volgende:
[..]
wil je nu zoon tellertje? net zoals ik heb?
wie zegt dat het in DIG moet?quote:
hulp nodig?quote:Op donderdag 30 december 2004 00:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik ben daar nu mee aan het spelen ja
het gaat toch ergens overquote:Op donderdag 30 december 2004 00:42 schreef VeerMans het volgende:
jullie hadden eigenlijk een ban moeten krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |