dus?quote:
inderdaad... sorryquote:Op donderdag 30 december 2004 00:36 schreef mschol het volgende:
[..]
hadf je dat in je vorige post paar deeltjes geleden ook moeten doen en niet moeten gaan mekkeren dat je de full version wilde hebben en dat je alleen de demo kon vinden...
ik ga nog wel een keertje zoiets maken, weet alleen nog niet 100% hoe ik het moet aanpakken...quote:Op donderdag 30 december 2004 00:36 schreef SHERMAN het volgende:
mijn avater is al meer dan 21 keer opgevraagd nu
alleen ik krijg nog niet goed in mijn profiel
probeer je de niet geposte berichten van gistermiddag in te halen ofzo?quote:
uhm welke bedoel je?? deze:quote:Op donderdag 30 december 2004 00:38 schreef Slarioux het volgende:
Tief op met emo.gif. Echt een kutsmilie.
ik loop ook maar wat te klooien hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 00:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga nog wel een keertje zoiets maken, weet alleen nog niet 100% hoe ik het moet aanpakken...
overigens bven ik nu ook niet 100%
50% ligt in hibernation...
Dat lukt niemandquote:Op donderdag 30 december 2004 00:38 schreef cygnusx het volgende:
[..]
probeer je de niet geposte berichten van gistermiddag in te halen ofzo?
mha een beetjequote:Op donderdag 30 december 2004 00:38 schreef cygnusx het volgende:
[..]
probeer je de niet geposte berichten van gistermiddag in te halen ofzo?
wedden?quote:
merk ik jahquote:Op donderdag 30 december 2004 00:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik loop ook maar wat te klooien hoor
die moest toch juist gestimuleerd worden in gebruik?quote:
wil je nu zoon tellertje? net zoals ik heb?quote:Op donderdag 30 december 2004 00:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik loop ook maar wat te klooien hoor
doe is liefquote:
ik ben daar nu mee aan het spelen jaquote:Op donderdag 30 december 2004 00:41 schreef cygnusx het volgende:
[..]
wil je nu zoon tellertje? net zoals ik heb?
wie zegt dat het in DIG moet?quote:
hulp nodig?quote:Op donderdag 30 december 2004 00:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik ben daar nu mee aan het spelen ja
het gaat toch ergens overquote:Op donderdag 30 december 2004 00:42 schreef VeerMans het volgende:
jullie hadden eigenlijk een ban moeten krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |