1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | <?php function selectIco() { $date = date("D"); switch($date) { case "Mon": return $srcimg = "Mon.jpg"; break; case "Tue": return $srcimg = "Tue.jpg"; break; case "Wen": return $srcimg = "Wen.jpg"; break; case "Thu": return $srcimg = "Thu.jpg"; break; case "Fri": return $srcimg = "Fri.jpg"; break; case "Sat": return $srcimg = "Sat.jpg"; break; case "Sun": return $srcimg = "Sun.jpg"; break; } } ?> |
spannendquote:Op donderdag 30 december 2004 14:28 schreef mschol het volgende:
heb straks een dynamisch plaatjuh!!
afhankelijk welke dag:
[ code verwijderd ]
simpeler kan het niet
* SHERMAN krijgt ideequote:Op donderdag 30 december 2004 14:28 schreef Renesite het volgende:
moah, sierpakket, 2 pakjes speciale dingen en ik heb nog paar slof van vorig jaar![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:28 schreef mschol het volgende:
heb straks een dynamisch plaatjuh!!
afhankelijk welke dag:
[ code verwijderd ]
simpeler kan het niet
moet het de hele tijd van haar gezicht?quote:Op donderdag 30 december 2004 14:33 schreef mschol het volgende:
ik moet alleen kiezen welke ik zal nemen om te roeleren:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
heb geen andere...quote:Op donderdag 30 december 2004 14:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
moet het de hele tijd van haar gezicht?
er moet toch wel wat leuks zijn te vinden?quote:
dan moet je zondag komen kijkenquote:Op donderdag 30 december 2004 14:39 schreef cygnusx het volgende:
http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/FOK/user_icon/hilaryduff9.jpg is leuk
Ga je een img includen? Zal php leuk vindenquote:Op donderdag 30 december 2004 14:40 schreef cygnusx het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Kort genoeg?
ja okee weet nou ook wel dat het korter kon...quote:Op donderdag 30 december 2004 14:40 schreef cygnusx het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Kort genoeg?
het werkt al (hij draait nu op plaatje thu.jpg)quote:
heb ik volgensmij al eens eerder gedaan, moet je volgensmij nog wel ff de header erbij versturen maar volgensmij moet dat wel werken hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 14:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ga je een img includen? Zal php leuk vinden
ja, bij mij liep de server ook niet goed,.. hij staat in amerika ergens dus vandaar dat ik eerst de tijd - 6 uur moest doen..quote:Op donderdag 30 december 2004 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
het werkt al (hij draait nu op plaatje thu.jpg
vanavond na 0:00 weten we het zeker(moet de tijd van me server natuurlijk wel goed lopen
)
we zullen zienquote:Op donderdag 30 december 2004 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
het werkt al (hij draait nu op plaatje thu.jpg
vanavond na 0:00 weten we het zeker(moet de tijd van me server natuurlijk wel goed lopen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |