ik verwacht dat hij morgen op deel 3 springt, dat ze m in mekaar aan het zetten zijn...quote:Status van bestelling:
Wij wachten op de levering van componenten alvorens wij uw order in productie kunnen nemen.
Pre-Productie tijd is afhankelijk van het bestelde systeem en de levertijd van de benodigde componenten. De verwachtte leverdatum wordt vermeld op uw orderbevestiging.
ram geheugen en een proc door een machine er in laten zetten?quote:Op donderdag 30 december 2004 01:05 schreef cygnusx het volgende:
voor de liefhebbers:
[..]
ik verwacht dat hij morgen op deel 3 springt, dat ze m in mekaar aan het zetten zijn...(is dat bij laptop niet fabriekswer? (aan de lopende band...) )?
lang bezig?quote:Op donderdag 30 december 2004 01:10 schreef Slarioux het volgende:
Woei, laat die code van dat icoontje eens zien? Hij's lang bezig
endless loopquote:Op donderdag 30 december 2004 01:10 schreef Slarioux het volgende:
Woei, laat die code van dat icoontje eens zien? Hij's lang bezig
heb jij fok nog niet gezien, die laad zijn php scriptjes ook niet echt snelquote:Op donderdag 30 december 2004 01:13 schreef Slarioux het volgende:
Ik browse naar dat phptje toe, en voor elke F5 moet ik een halve seconde, zo niet langer wachten. En da's lang.
Ik ben niet zo snel:9quote:Op donderdag 30 december 2004 01:13 schreef Slarioux het volgende:
Ik browse naar dat phptje toe, en voor elke F5 moet ik een halve seconde, zo niet langer wachten. En da's lang.
Oh jawel hoor. Tis alleen zo lullig dat dat anderhalf miljoen keer per dag isquote:Op donderdag 30 december 2004 01:13 schreef cygnusx het volgende:
[..]
heb jij fok nog niet gezien, die laad zijn php scriptjes ook niet echt snel![]()
ja oke..quote:Op donderdag 30 december 2004 01:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Tis alleen zo lullig dat dat anderhalf miljoen keer per dag is.
gemaakt met php hequote:Op donderdag 30 december 2004 01:23 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding]
mijn grafiekje van mijn icoon... aleen dan dat de server een andere GMT heeft, dus dat hij terwijl het nu al de volgende dag is daar nog niet aan begint...
quote:Op donderdag 30 december 2004 01:24 schreef cygnusx het volgende:
mijn dag is weer volmaakt zo
ik ga denk ik zo maar ns richting mn nest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |