ik heb wel een abbo op MS .Net Magazinequote:Op donderdag 30 december 2004 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb eens ghewerkt met ASP maar daar heb ik nog nachtmerries van
I haven't been sleeping well latelyquote:Op donderdag 30 december 2004 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb eens ghewerkt met ASP maar daar heb ik nog nachtmerries van
je weet nu hoe het komt in elk gevalquote:Op donderdag 30 december 2004 12:35 schreef jackson het volgende:
[..]
I haven't been sleeping well lately
jahh... maar dat wist ik alwelquote:Op donderdag 30 december 2004 12:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
je weet nu hoe het komt in elk geval
me pa heeft ook zo'n abboquote:Op donderdag 30 december 2004 12:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik heb wel een abbo op MS .Net Magazine
gratis en voor niksquote:
geen ideequote:
is gratis anders had ik het nietquote:Op donderdag 30 december 2004 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee
ik heb eindelijk de images dir van mijn webserver een beetje georganiseerd...
nu moeten er nog vrijwilligers komen die willen chekcen op dubbele plaatjes![]()
![]()
kwam door het opruimen van images dirquote:Op donderdag 30 december 2004 12:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
is gratis anders had ik het niet
en je avater doet het niet...
smoesjesquote:Op donderdag 30 december 2004 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]
kwam door het opruimen van images dir
doet het nu weer
we zullen zien...quote:Op donderdag 30 december 2004 12:54 schreef SHERMAN het volgende:
en René zal zo ook wel wat posten denk ik zo
Ze kwamen beide online op msn...quote:
a ha dacht dat je helderziend was...quote:Op donderdag 30 december 2004 13:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ze kwamen beide online op msn...
ben ik stiekem ookquote:Op donderdag 30 december 2004 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
a ha dacht dat je helderziend was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |