Kom er gezellig bij zitten!quote:Hier zit je in het DIG-café! Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
De vorige delen en de statistieken van deze reeks kan je hier vinden.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG.
Wie had hem dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:36 schreef mschol het volgende:
damn me LAPO gemist...
Ik zal ook wel weer hoog eindigen in de hoeveel per dag lijstquote:Op donderdag 16 december 2004 14:37 schreef devzero het volgende:
niet alleen heb ik mijn "target" van 3900 gehaald. het lijkt er op als of ik de 4000 ook ga halen
een beetje traag vandaag? Staat in de post erbovenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee.. zou ik eff moeten kijken...
Hij zei net al dat zijn pc niet zo snel was, niet gaan pesten he! Dat mag nietquote:Op donderdag 16 december 2004 14:38 schreef devzero het volgende:
[..]
een beetje traag vandaag? Staat in de post erboven
Nu nog een script wat mijn muziek in de "wat draai je nu" reeks posts en dan haal ik stuart wel inquote:Op donderdag 16 december 2004 14:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal ook wel weer hoog eindigen in de hoeveel per dag lijst
dat bedoel ik, internet+pc wil niet opschieten...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:38 schreef devzero het volgende:
[..]
een beetje traag vandaag? Staat in de post erboven
zei ik dat?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij zei net al dat zijn pc niet zo snel was, niet gaan pesten he! Dat mag niet
Moet je niet naar Hengelo om je spulletjes in te pakkenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal ook wel weer hoog eindigen in de hoeveel per dag lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |