Zo sprak de agent(e), maar daar wil het niet eens over hebbenquote:Ik denk dat het meer zegt over jouw intelligentie
Fok! heeft veel leden en er worden veel topics geopend in ONZ, dat er dan eens een topic bij zit waar jij de humor niet van inziet/snapt is onvermijdelijk, maar zoals hier en hier uit blijkt waren er meerdere users die het wel een leuk topic vonden.quote:en jouw humor dat je uberhaupt zo'n topic opent.
Het topic liep goed en er werd ontopic gepost en zoals eerder vermeld vermaakten zich meerdere users ermee. Genoeg redenen dus om het topic open te laten, iets wat waarschijnlijk elke andere ONZ-mod ook gedaan zou hebben.quote:Maar dat terzijde. Het had nooit wat kunnen worden met dat topic.
Dat jij elk topic ziet als een SC-topic betekent niet dat het ook daadwerkelijk een SC-topis is. Als ik wil slowchatten dan kan ik het topic dat daarvoor bedoeld is moeiteloos vinden hoor (door in jouw posthistorie te kijkenquote:En er is al een SC topic, dan ga je daar maar zitten.
meestal opent hij bagger maar dit keer vond ik het welliswaar geen TTT maar er was over nagedacht en best humorvol om meteen dicht te tiefen is ook zo wat.quote:
quote:Op maandag 27 december 2004 00:45 schreef knowall het volgende:
[..]
Zo sprak de agent(e), maar daar wil het niet eens over hebben
[..]
Fok! heeft veel leden en er worden veel topics geopend in ONZ, dat er dan eens een topic bijzit waar jij de humor niet van inziet/snapt is onvermijdelijk, maar zoals hier en hier uit blijkt waren er meerdere users die het wel een leuk topic vonden.
[..]
Het topic liep goed en er werd ontopic gepost en zoals eerder vermeld vermaakten zich meerdere users ermee. Genoeg redenen dus om het topic open te laten, iets wat waarschijnlijk elke andere ONZ-mod ook gedaan zou hebben.
Het topic liep goed? Daar valt over te twisten, als jij nu eerst een weekje bij Bupatih of Pool in de leer ging praten we daar verder over. En ik weet vrijwel zeker dat mijn collega's hem nog sneller dichtgegooid hadden. Ik heb hem zelfs nog even aangekeken
[..]
Dat jij elk topic ziet als een SC-topic betekent niet dat het ook daadwerkelijk een SC-topis is. Als ik wil slowchatten dan kan ik het topic dat daarvoor bedoeld is moeiteloos vinden hoor (door in jouw posthistorie te kijken), maar dit was geen SC-topic.
Hier botsen onze meningen weer. Het hoeft niet per se SC te zijn, maar het was wel bagger. Bagger kan soms wel eens leuk zijn, maar hier zag ik de humor absoluut niet van in.
Bij deze dus een verzoek van mij om het topic opnieuw te openen
Waar wil je dan heen met het topic? Hitler humor?
Ik ben het 100% eensquote:Op maandag 27 december 2004 00:49 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
meestal opent hij bagger maar dit keer vond ik het welliswaar geen TTT maar er was over nagedacht en best humorvol om meteen dicht te tiefen is ook zo wat.
haha liever niet want als dat bekend word(t) komen ook op al mijn topics direct een slotjequote:Op maandag 27 december 2004 00:54 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik ben het 100% eens![]()
Ben jij eigenlijk een kloon van mij? En zo nee zou je dan willen overwegen om er 1 van mij te worden?![]()
Hitler humor is anders best populair,quote:Waar wil je dan heen met het topic? Hitler humor?
Dus?quote:Op maandag 27 december 2004 00:58 schreef p-etr-a het volgende:
Zelfs ik vond het een leuk topic, Tessje.
Dus.
Tess, je springt er wel uit met je avatarquote:
Waar het mij eigenlijk om gaat is dat dit topic een grote kans heeft om te escaleren.quote:Op maandag 27 december 2004 01:00 schreef tommy4487 het volgende:
als je al deze reacties zo bekijkt blijkt dat er wel mensen zijn die het leuk vonden dus nu verpest jij het dus eigenlijk voor een heleboel anderen omdat jij het niet leuk vond. Je hoeft er niet in te posten hoor als je een topic niet leuk vind laat je het gewoon links liggen en hoef je het niet meteen op slot te doen.
quote:Op maandag 27 december 2004 00:53 schreef Tessje het volgende:
Het topic liep goed? Daar valt over te twisten, als jij nu eerst een weekje bij Bupatih of Pool in de leer ging praten we daar verder over. En ik weet vrijwel zeker dat mijn collega's hem nog sneller dichtgegooid hadden. Ik heb hem zelfs nog even aangekeken
Het topic liep goed, er werd immers ontopic gepost en zoals eerder vermeld vermaakten zich meerdere users ermee. En Bupatih en Pool openen misschien in jouw ogen leuke topics, maar dat betekent nog lang niet dat iedereen deze topics leuk vindt, en al helemaal niet dat een topic met een andere soort humor minder leuk/grappig/origineel is.
Als jij het topic echt nog een kans had gegeven dan had je gezien dat er ontopic gepost werd en dat meerdere users het een leuk topic vonden.
[..]
Hier botsen onze meningen weer. Het hoeft niet per se SC te zijn, maar het was wel bagger. Bagger kan soms wel eens leuk zijn, maar hier zag ik de humor absoluut niet van in.
Precies mijn punt! Jij zag er weliswaar de humor niet van in, maar zat andere users wel en dat maakt het een geschikt topic om open te laten en dan doet jouw mening er echt niet toe. Jouw collega's zullen vast vaker topics open laten die zij verder niet humoristisch vinden maar waarvan zij inzien dat andere users het wel leuk vinden, en het daarom open laten.
Bij deze dus een verzoek van mij om het topic opnieuw te openen
Waar wil je dan heen met het topic? Hitler humor?
Nu kan ik toch echt alleen concluderen dat je totaal hersendood bent, aangezien het topic totaal geen vorm van Hitler-humor was, en op de post voor de sluit post (die overigen ook als humoristisch gezien kan worden) had het topic er ook totaal geen schijn van om een Hitler humor topic te worden.
En ook al was dit wel het geval, wat dus niet het geval was, dan is dat nog geen reden om het topic op slot te doen
Join the club!quote:Op maandag 27 december 2004 00:58 schreef p-etr-a het volgende:
Zelfs ik vond het een leuk topic, Tessje.
Dus.
Lees gewoon voor de gein de post boven je eens..quote:
Ik kan onmogelijk instaan voor posts van andere users.quote:Op maandag 27 december 2004 01:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Lees gewoon voor de gein de post boven je eens..
Geef mij maar je woord..
zeg het maar tegen haar knowall het word geen nazi topicquote:Op maandag 27 december 2004 01:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Lees gewoon voor de gein de post boven je eens..
Geef mij maar je woord..
Gelukkig heb je daar een Tessje voor die dan fijn de postings kan verwijderenquote:Op maandag 27 december 2004 01:06 schreef knowall het volgende:
Ik kan onmogelijk instaan voor posts van andere users.
Juist!quote:Op maandag 27 december 2004 01:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar een Tessje voor die dan fijn de postings kan verwijderen
Okay, dan gooi ik hem open. Maar zodra het de verkeerde kant uit gaat...quote:Op maandag 27 december 2004 01:06 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk instaan voor posts van andere users.
Ik geef alleen aan dat het niet mijn intentie was om een topic te openen dat zou 'escaleren' noch had dit topic de schijn om te escaleren.
quote:Op maandag 27 december 2004 01:10 schreef Tessje het volgende:
[..]
Okay, dan gooi ik hem open. Maar zodra het de verkeerde kant uit gaat...
En ik geef hierbij nog een keer aan dat ik de verwachting had dat dit topic juist wel zou escaleren..
Dus we hebben een soort van compromis.
quote:Op maandag 27 december 2004 01:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar een Tessje voor die dan fijn de postings kan verwijderen
Oh dat heet tegenwoordig offtopic?quote:Op maandag 27 december 2004 01:12 schreef Tessje het volgende:
Offtopic verwijderd
raar nee joh hoe kom je er bijquote:Op maandag 27 december 2004 01:24 schreef Loedertje het volgende:
Iets anders, wat hebben jullie rare FB topics hier zeg
Done Stuartquote:Op maandag 27 december 2004 01:26 schreef Stuart het volgende:
Tessje, kan je de de TT svp aanpassen van: All my life I have been searching for something... [SC]
naar: All my life I have been searching for something... [SC]
Thanks alvast![]()
Opbokkenquote:Op maandag 27 december 2004 01:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kun je niet beter met je andere knopje gaan spelen?![]()
Dat gaat niet. Ik hou niet zo van twee tieten die in mijn rug zouden prikkenquote:Op maandag 27 december 2004 02:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ga ff rustig zitten.
[afbeelding]
volgens mij is het de bedoeling dat je je hoofd ertussen legt...quote:Op maandag 27 december 2004 02:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Ik hou niet zo van twee tieten die in mijn rug zouden prikken
Neequote:Op maandag 27 december 2004 02:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Is het goed als ik een topic open om te kijken welk plaatje het geilst is?
Ik wou de keuze geven tussen:
goatse
tubgirl
tubgirl2
lemonparty
pain2.jpg
larvaeboob (in screenshots)
harlequinfetus
Er staan redelijk wat bekenden tussenquote:Op maandag 27 december 2004 02:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens allemaal gezien?
De Fa muts komt de ONZ Mod uit de shit trekken.quote:Op maandag 27 december 2004 02:10 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
volgens mij is het de bedoeling dat je je hoofd ertussen legt...
dan hoop ik dat ze een stevig touw bij zich heeft...quote:Op maandag 27 december 2004 02:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De Fa muts komt de ONZ Mod uit de shit trekken.![]()
Een stel PMS forummutsen en dan krijg je dat.quote:Op maandag 27 december 2004 02:21 schreef tommy4487 het volgende:
waarom gaat spel hier moeilijke zinnen goed (sc) nou weer dichtdat gebash viel best mee. We mochten het niet meer slowchatten dus deden we het daar en nou word(t) die gesloten wat wil je nou percies?
Je leert het welquote:Op maandag 27 december 2004 02:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een stel PMS forummutsen en dan krijg je dat.![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 02:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een stel PMS forummutsen en dan krijg je dat.![]()
Verwijderen is klote.quote:Op maandag 27 december 2004 02:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik oefen voor als ik MOD wordt.![]()
Mods kunnen wel iets goed doenquote:Op maandag 27 december 2004 05:50 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Mooi woord..... 'era'......
Ik zeg; straf.quote:
Nee dat komt door piere, en verder heb je groot gelijk.quote:Op maandag 27 december 2004 09:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik stel tevens voor dat die zwaaismilie geschrapt wordt. Op één of andere manier heeft dat ding een onweerstaanbare aantrekkingskracht op zwakzinnigen. Komt waarschijnlijk door het vreselijk leuk bewegende handje. Ik zie ze al van pret over hun toetsenborden kwijlen als de idiootjes dat ding weer gebruiken.
Niet alleen Piere hoor. Ik zie overal van die idioten die twee woorden en een swaaismilie gebruiken en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben. Ook in de serieuzere fora (hoewel ik Onzin bloedserieus neem) heeft die zwaaismilie alleen maar waarde voor blagen die uitgediscusiëerd zijn en dan dat ding gebruiken.quote:Op maandag 27 december 2004 09:47 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee dat komt door piere, en verder heb je groot gelijk.
Ik wel, de moraalriddertjes zijn weer op verraad-/zeikpadquote:Op maandag 27 december 2004 09:54 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik snap het niet.
scheldwoorden nog welquote:Op maandag 27 december 2004 10:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
Zielige stakkers: "Ik doe iets fout, iemand anders zegt er wat van dus is hij een moraalridder."
Tragische figuren die hun schuld in de vorm van scheldwoorden projecteren.
Ik lees toch wat je hier post? Voldoende basis voor een oordeel met betrekking tot je waarde als Fok!-gebruiker.quote:Op maandag 27 december 2004 10:03 schreef piere het volgende:
Als er geen connectie is, hoezo denk jij dan over mij te kunnen oordelen?
Straf vragen, hoe kinderachtig kan je zijn.
Ja. Als je iemand iets noemt om er een waardeoordeel en etiketje aan te geven heet dat een scheldwoord. Zelfs als ik jou bijvoorbeeld " aap" noem is het een scheldwoord terwijl er natuurlijk niets mis is met het woord "aap". Moet ik je nog meer dingen die je niet weet uitleggen? Hoe je veters moet strikken? Ben je er al van op de hoogte dat het handig is om broek en onderbroek te laten zakken voor je gaat poepen?quote:Op maandag 27 december 2004 10:04 schreef piere het volgende:
[..]
scheldwoorden nog welteer zieltje?
Dan post je dat toch in dat topic waar ik naar verwees. (al is dat dan natuurlijk weer minder leuk)quote:Op maandag 27 december 2004 18:49 schreef Dagonet het volgende:
'domme Drekh! Ik wilde net nog gaan verhalen van het vliegdekschip, de Bijbel en de 10 M1A1 Abrams tanks die ik in m'n kerstpakket had en het telefoontje van het Witte Huis dat de post een kleine vergissing had gemaakt.
Maar goed, het is misschien maar beter zo.
Maar toch: [afbeelding]
Dat mis ik het meestquote:Op maandag 27 december 2004 18:53 schreef Dirkh het volgende:
Mis je trouwens nu niet de tijd dat je gewoon door de slotjes heen kon posten?
Neequote:Op maandag 27 december 2004 19:04 schreef knowall het volgende:
Is dit het topic waar ik al mijn vragen over het liefdesleven van de mods kwijt kan?
Dus daar moet ik een apart topic voor openen?quote:
Echt wel. Hoe is het trouwens met Do-It?quote:Op maandag 27 december 2004 19:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
Tjee, Arpanet... jij bent wel bezig met het verbasteren van namen, hè...
Tis geen hippie reeksquote:Op maandag 27 december 2004 20:02 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Subchange voor GPD aub.
Nieuwe: Pijproken is tof.
Gegroet,
Semi-Gpd-er.
Nee precies.quote:Op maandag 27 december 2004 20:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
t is ook geen reeks van tv kijke:rs
Ik voel me als een dood visje in het water en m'n onderbroek op mijn knieen. Ik had jou graag naast me gezien.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe voelt dat nou Dirkh, in je eentje een subforum moeten "modden"
Aha...quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik voel me als een dood visje in het water en m'n onderbroek op mijn knieen. Ik had jou graag naast me gezien.
Het zijn gewoon de feiten die ik hier benoem, dat jij dit ziet als zuigen zegt meer over jou dan over mij!quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:32 schreef Dirkh het volgende:
Knowall, sodemieter op met je gezuig.
Precies, het zegt meer over mij dan over jou. Ik kan tenminste nog een beetje maat houden. Ik zit niet eindeloos te zuigen. Ik ken mijn grensen. Ik open zo nu en dan eens een kuttopic. Ik plaats zo nu en dan een klote reactie. Ik plaats zo nu en dan een onterecht slotje.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:33 schreef knowall het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de feiten die ik hier benoem, dat jij dit ziet als zuigen zegt meer over jou dan over mij!
Ik weet exact wanneer ik fout bezig ben, het boeit alleen niksquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, het zegt meer over mij dan over jou. Ik kan tenminste nog een beetje maat houden. Ik zit niet eindeloos te zuigen. Ik ken mijn grenzen. Ik open zo nu en dan eens een kuttopic. Ik plaats zo nu en dan een klote reactie. Ik plaats zo nu en dan een onterecht slotje.
Kortom, ik weet wanneer ik fout bezig ben. Daar zou jij een voorbeeld aan kunnen nemen.
Daar zijn we het over eens.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:37 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik weet exact wanneer ik fout bezig ben, het boeit alleen niks
ja, Tessje bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik permiteer me zo nu en dan eens een flinke fout.
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:41 schreef Dirkh het volgende:
Tot zover deze feedback, over dat onderwerp.
zuig je weer!quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ga 's dood ofzo, kansloos figuur dat je dr bent
groot woord voor een nacht-josti..quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:51 schreef knowall het volgende:
[..]
Probeer je hiermee te insinueren dat ik homo ben?!?!?
ZUIGERD!
dag en nacht josti hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
groot woord voor een nacht-josti..
Verklaar U nader.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
maar nee, ik insinueer eerder dat je je gedraagt als een wijf.....
zelfkennis is okayquote:
nou, je blijft doordrammenquote:Verklaar U nader.
Je bent juist een wijf als je daarover gaat zeurenquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
nou, je blijft doordrammen
Ik heb bepaalde plaatjes verwijderd.. Ik kijk het nog even aanquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:12 schreef Dagonet het volgende:
post hier mensen die hun lichaam verneuken
Ik weet het niet hoor, maar er gáát iemand een keer behoorlijk de fout in in dit topic uiteindelijk, tenzij je er bovenop zit. Echt iets leuks is er denk ik niet uit te halen en de grens tussen policy en eroverheen is wel érg makkelijk te overschrijden.
Banpreventie slotje?
Oeh! Ik zal Isa even sms-en dan, die heeft er vast ook nog wel een paar.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:19 schreef Dagonet het volgende:
Oeh! Ik zal Isa even sms-en dan, die heeft er vast ook nog wel een paar.
Hmmm, schopje LIF dan? Medisch topic enzo?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja en dan krijgt ze weer een ban
Opgeruimt en weer open JKquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat moet ik met sluitrechten?
**afteltopic**
waaromquote:
Je bent op zoek naar een linkje en opent daar zelfs een topic over.quote:
Wist niet dat die er wasquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar een linkje en opent daar zelfs een topic over.
Als je een link nodig hebt, kan je op zoek gaan in de Funny links topics, of google of weet ik waar.
Daar hoef je dus geen topic voor te openen. Het voegt niks toe aan Onzin. Daarom het slotje.
Ik heb je verzoekje meteen verwijderd, je snapt het niet helemaal denk ik.quote:
Heerlijke feestdagen, namens FOK!quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:59 schreef livEliveD het volgende:
Waar is het officiele "De onzin crew wenst iedereen een zalig 2005" topic.
We kunnen toch gewoon net doen of iedereen elkaar mag?
Maakt niet uit JK, ik ben zelf ook nog emotioneel de weg kwijt nu ik weet dat die krullebol terug komtquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sorry dat ik dramaqueende.
Ik was hun posts al aan het nalopen. Kom zo bij jouw topicquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
Wil iemand even de offtopic reacties van Dildo en Boeman uit mijn topic verwijderen?
[Feedback] De FoK! Flamedesk.
Dank u![]()
Moet dat?quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef Dagonet het volgende:
Post hier jou visie van een willekeurige user
Als je de titel dan toch aanpast, mag dan op z'n minst die lelijke taalfout er alsjeblieft uit?
Neh, komt te dicht bij de realiteit.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:23 schreef Dagonet het volgende:voor Dhrek.
Kan iemand trouwens z'n avatar groen shoppen? Met van die rare oortjes.
Dat eerste snap ik niet helemaal, waarom zou ik je moet mailen?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:13 schreef Stali. het volgende:
Dirkh, ik ben blij want anders zou je mij ook nog mailen.
Maar onderbouw eens waarom je zo'n hekel aan mij hebt? Of vind je jezelf slechts gevat?
Er zat anders een diepere filosofische betekenis achter en dat jij dat niet begrijpt is erg jammer maar dat betekent nog niet dat het bagger is, vriend (van een ander).quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik niet helemaal, waarom zou ik je moet mailen?
Maar je topic is gewoon gesloten omdat het bagger is en heb die gesloten op de manier die ik passend vond bij de TT en de OP, dus een poging om gevat te doen. Zoals je al aangaf.
Okay, wijs me op mijn fout. Als ik iets over het hoofd heb gezien, kan je dat gewoon zeggen. Leg maar uit waarom ik dat topic onterecht heb gesloten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:20 schreef Stali. het volgende:
[..]
Er zat anders een diepere filosofische betekenis achter en dat jij dat niet begrijpt is erg jammer maar dat betekent nog niet dat het bagger is, vriend (van een ander).
Jij moet eens in POL en NWS kijken hoeveel mensen er rond lopen die van helemaal niemand houden. Ik denk dat die topic maw voldoende relevantie heeft om de 300 vol te maken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, wijs me op mijn fout. Als ik iets over het hoofd heb gezien, kan je dat gewoon zeggen. Leg maar uit waarom ik dat topic onterecht heb gesloten.
Als ik, of wie dan ook, eerst de achterliggende gedacht van jou moet achterhalen is het sowieso al kansloos. Het moet namelijk wel toegankelijk zijn.
Maar, ik kan er volledig naast zitten en zal als jij mij kan vertellen, wat de achterliggende gedachte is, en dat dan ook in een wat duidelijkere bewoording plaatst in de OP, zal ik zeker het topic weer opengooien.
Okay, stop maar met de argumenten, ik ben overtuigd. Het was bagger dus.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:45 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jij moet eens in POL en NWS kijken hoeveel mensen er rond lopen die van helemaal niemand houden. Ik denk dat die topic maw voldoende relevantie heeft om de 300 vol te maken.
Is dit ook weer een proeve van die pogingen van je om gevat te zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, stop maar met de argumenten, ik ben overtuigd. Het was bagger dus.
Nee, dat was een duidelijke uitleg.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:50 schreef Stali. het volgende:
[..]
Is dit ook weer een proeve van die pogingen van je om gevat te zijn?
Je bent een schat hoor Bupa. Maar mail of msn dan evenquote:
Stomme doosquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:49 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je bent een schat hoor Bupa. Maar mail of msn dan even![]()
Dat is een stuk makkelijker..
Neequote:Op woensdag 29 december 2004 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Stomme doos
Had er 1 open gelatenanyway agente
maar waarom gooi je die SC op slotquote:
Er was al een slowchat topic. Eerst die vol, daarna gooi ik de andere openquote:Op woensdag 29 december 2004 02:30 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
maar waarom gooi je die SC op slot
oke er was er een , maar die was er OOK al VOORDAT die andere vol was
quote:Op woensdag 29 december 2004 02:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Er was al een slowchat topic. Eerst die vol, daarna gooi ik de andere open
Die andere modquote:Op woensdag 29 december 2004 15:18 schreef Kletz het volgende:
ik snap je niet dirkh. Totaal gevoelloos ben je over die ramp in azie evenals die andere mod.
Doet et jullie niets? of is et zo van eej het is toch niet in de buurt, dus boeiuh.
Relativeer eens huilie, humor moet kunnen! (quote:Op woensdag 29 december 2004 15:19 schreef Tokay het volgende:
Bedankt, MODjes van dienst, een beetje kritische post gaan editten in een topic dat m.i. té on-grappig voor woorden is.
Je snapt hetquote:Op woensdag 29 december 2004 15:19 schreef Tokay het volgende:
Was mijn post soms niet on-topic genoeg?
Je zegt het zelf al smaken over humor verschillenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:19 schreef Tokay het volgende:
Smaken over humor verschillen, maar dat jullie hier de gein van inzien... ik kan er met m'n kop niet bij.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:26 schreef Dirkh het volgende:
Het is een topic bedoeld met humoristsich bedoeld.
Gast bemoei je niet zo overal mee... en ga je zelf eens kontvingeren in plaats van een mod. met het likken van de rechter tepel van dirkh word je geen mod hoor.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:22 schreef knowall het volgende:
[..]
Relativeer eens huilie, humor moet kunnen! ()
[..]
Je snapt het
[..]
Je zegt het zelf al smaken over humor verschillen
Het topic werd door mij geopend dus ik voelde mij geroepen om te reagerenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:28 schreef Kletz het volgende:
[..]
Gast bemoei je niet zo overal mee...
Je kent me toch, ik lik me altijd in bij dequote:Op woensdag 29 december 2004 15:28 schreef Kletz het volgende:
en ga je zelf eens kontvingeren in plaats van een mod. met het likken van de rechter tepel van dirkh word je geen mod hoor.
quote:Op zondag 15 februari 2004 19:21 schreef Insomaniac het volgende:
Zoals bij velen bekend is OvjL mijn favoriete forum op fok. Waarom?
Er zien hier mensen met 'mijn soort humor' dwz mensen die;Graag tegen heilige huisjes aanschoppen Mensen die goed kunnen persifleren Mensen die graag de draak steken met gevoelige zaken Mensen die kunnen relativeren Al het bovenstaande met een geniaal gevoel voor humor uiten.
Kortom, mensen met een zwart gevoel voor humor.
Als er een topic geopend wordt over pedofilie, betekent dat niet dat de posters daar IRL pedofielen zijn of pedofilie goedkeuren.
Als er een topic geopend wordt over verkrachtingen, betekent dat niet dat TS en posters verkrachtingen promoten.
Net zoals grappen over buitenlanders, gehandicapten, bejaarden en weet ik wat.
Dus daarom de volgende mededeling aan de huilies in ONZ. Mensen met zwarte humor steken graag de draak met bepaalde zaken. Dat betekent NIET dat ze er werkelijk zo over denken. Dus laat je huilie-opmerkingen maar achterwege.
Natuurlijk zijn er zieke gasten die er écht zo over denken. Maar daar heeft een simpel humor-topic in ONZ geen invloed op. Ziek zijn die lui toch al.
Het kan best dat zwarte humor en absurdisme niet jouw ding zijn. Omdat je bv een moraalridder bent die alleen kan lachen om politiek correcte humor, of omdat je gewoon te simpel bent om het te snappen.
Dat geeft verder niets, maar ga dan geen humoristische topics verkloten met je 'slotje' geroep en gaan janken dat het grof is.
Smaken verschillen. En humor is een relatief begrip. Mijn humor hoeft niet jouw humor te zijn. Maar alsjeblieft.. dit is ONZIN voor je leven, dus relativeer een beetje. Bevalt een topic je absoluut niet, lees het dan niet.
Natuurlijk kan ik me voorstellen dat wanneer je ooit slachtoffer bent geweest van pedofilie, incest, verkrachting etc je er niet altijd om kan lachen. Zelf heb ik ook e.e.a. meegemaakt en maak er zelf de hardste grappen over. Dus als je er niet tegen kan, lees het dan niet. Haal je schouders op en sta er bij stil dat er mensen zijn met een 'ander' gevoel voor humor.
Zo. Ik heb mijn woordje gedaan en ga nu SuperUli en Bioslock verkrachten, om daarna Nouk en Yvonne slachtoffer te maken van zinloos geweld.
Fijne avond allen tezaam!.
Dag Tessje,quote:Op woensdag 29 december 2004 15:21 schreef Tessje het volgende:
Die andere mod
Zoals er al vaker gezegd is: Humor is vaak de beste manier om dingen te verwerken.. En als mensen dat zo willen doen mogen ze van mij hun gang gaan, ikzelf verwerk ook een hoop dingen met humor.
Als voorbeeld: Oma overleden
Niet iedereen is hetzelfde wat humor betreft, maar je kunt zulke topics ook vermijden.
Troost je met de gedachte dat hij alleen maar zo'n grote bek heeft omdat het internet is. IRL zou hij vast niet iedereen tot het bot lopen irriteren, want hij weet dondersgoed dat hij dan allang een slag voor zijn (bagger)hersen(s) gehad zou hebben.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:28 schreef Kletz het volgende:
[..]
Gast bemoei je niet zo overal mee... en ga je zelf eens kontvingeren in plaats van een mod. met het likken van de rechter tepel van dirkh word je geen mod hoor.
Het heeft niets met verwerken te maken!! Heb jij of iemand hier familie daar zitten dat is omgekomen? Niemand... het is gewoon ff natrappen hoe moeilijk die mensen het daar hebben en zwemvesten gaan posten om die op te sturen. Damn ik hoop voor je dat je de humor er van inziet als het hier gebeurd!! gaan we met z'n alle lachen om alle doden, waaronder jou familie en de mijne. Das lachuh!!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 15:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die andere mod
Zoals er al vaker gezegd is: Humor is vaak de beste manier om dingen te verwerken.. En als mensen dat zo willen doen mogen ze van mij hun gang gaan, ikzelf verwerk ook een hoop dingen met humor.
Als voorbeeld: Oma overleden
Niet iedereen is hetzelfde wat humor betreft, maar je kunt zulke topics ook vermijden.
Ik zou nou niet bepaald stellen dat ik IRL tegen een stereotype fok!ker mij zachtaardiger zou uitdrukken, en verder heb ik nooit iemand echt uitgescholden/beledigd op fok! dus ik heb geen idee waar je naartoe wiltquote:Op woensdag 29 december 2004 15:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat hij alleen maar zo'n grote bek heeft omdat het internet is. IRL zou hij vast niet iedereen tot het bot lopen irriteren, want hij weet dondersgoed dat hij dan allang een slag voor zijn (bagger)hersen(s) gehad zou hebben.
Leve de anonimiteit zeker?
Net waren het nog, volgens jou, 20.000.000 mensen, zo zie je maar weer als je er over praat neemt de schade vanzelf afquote:Op woensdag 29 december 2004 15:33 schreef Kletz het volgende:
"ramp azie vernietigd bijna 80.000" mensen.
Een mantel der liefde is het niet, eerder een mantel van begrip. Ik schat je hoog genoeg in om te herkennen wat hier aan de hand is.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dag Tessje,
Het is zó makkelijk om te zeggen: "je kunt zulke topics ook vermijden."
Zo kun je immers alle rotzooi wel met de mantel der liefde bedekken...
Als ik er iets kritisch over zeg in dat betreffende topic, dan wordt dat gewoon weggehaald.
Humor is voor iedereen weer anders, ik weet het, maar wat is volgens jou de grappigheids-waarde van dit topic?
Mijns inziens is dit voor sommige lieden hier gewoon een mogelijkheid om weer eens lekker oliedom, quasi-lollig en lekker hufterig uit de hoek te mogen komen, en dat met jullie toestemmimg.
Is dit nou een mantel van onbegrip?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:38 schreef HTT-Thalan het volgende:
Knowall geilt op aandacht. Hij opent daarom allemaal topics met onderwerpen waarvan hij denkt dat het aandacht zal trekken. En daar geniet hij dan van. Hij is helemaal niet zo grappig als sommige mensen denken, en die hele overstroming zal hem worst zijn. Het is alleen wel actueel nieuws, en dat weet hij, dus weet hij ook dat er op gereageerd zal worden. Of dat dan positief of negatief is, zal hem zijn reet roesten,
Jij ziet een verschil tussen mijn topic en wat er nu gebeurt is, maar als het dicht bij je bed is ligt het net iets anders dan als het aan de andere kant van de wereld gebeurt. Zo simpel is het, tuurlijk leef ik mee en heb ik al geld gestort op giro 555, ik ben zelf niet harteloos hoor.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:33 schreef Kletz het volgende:
[..]
Het heeft niets met verwerken te maken!! Heb jij of iemand hier familie daar zitten dat is omgekomen? Niemand... het is gewoon ff natrappen hoe moeilijk die mensen het daar hebben en zwemvesten gaan posten om die op te sturen. Damn ik hoop voor je dat je de humor er van inziet als het hier gebeurd!! gaan we met z'n alle lachen om alle doden, waaronder jou familie en de mijne. Das lachuh!!!!
oja ik zie een verschil tussen "Oma overleden" en "ramp azie vernietigd bijna 80.000" mensen.
Wat begrijp je er niet aan? Ik geef net aan dat er veel mensen zijn die dingen verwerken met humor en dat ik ook zo iemand ben. Ik geef je er zelfs een voorbeeld van..quote:Op woensdag 29 december 2004 15:41 schreef Kletz het volgende:
kan iemand mij met knowall in een afgesloten hokje proppen?
Denk aan pulp fiction.
En tessje moet ik nou gaan lachen in je topic om dat je oma is overleden en haar nu beledigen nu ze dood is? wil je dat? of is dat niet grappig?
Moet je kijken!quote:Op woensdag 29 december 2004 15:41 schreef Kletz het volgende:
kan iemand mij met knowall in een afgesloten hokje proppen?
Knowallquote:Op woensdag 29 december 2004 15:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Moet je kijken!
Duizenden mensen zijn er doodgegaan en mij maakt er een grap over!
Wat een klootzak!
Onzin kent veel regels: Te veel baggeren kan je een ban opleveren.. iemand doodwensen denk ik ook wel... Bedreigingen enzo. Noem maar op!!! alles kan met een ban beantwoord worden.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij ziet een verschil tussen mijn topic en wat er nu gebeurt is, maar als het dicht bij je bed is ligt het net iets anders dan als het aan de andere kant van de wereld gebeurt. Zo simpel is het, tuurlijk leef ik mee en heb ik al geld gestort op giro 555, ik ben zelf niet harteloos hoor.
Vergeet in ieder geval niet dat dit onzin is, en dan je daarom niet zwart wit tegen dingen aan moet gaan kijken. Voor het serieuze topic over deze ramp kun je kijken in nieuws.
Dirkh, wat denk je?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:48 schreef Kletz het volgende:
[..]
Onzin kent veel regels: Te veel baggeren kan je een ban opleveren.. iemand doodwensen denk ik ook wel... Bedreigingen enzo. Noem maar op!!! alles kan met een ban beantwoord worden.
Ik zeg niet dat desbetreffende TS een ban moet opgelegd worden, maar een de lol er van inzien van iets ernstigs wat recent gebeurd is, vind ik een kwalijke zaak. En jullie mods moeten echt een grens leggen, wat wel kan en wat niet.
Sterker nog ze gaan gewoon door!quote:Op woensdag 29 december 2004 15:48 schreef Kletz het volgende:
Edit: Dirkh. Dit heeft niets met zwarte humor te maken en er kan heel veel!!!! maar dit KAN gewoon niet... Ik snap niet dat mensen dat niet snappenn...
Dat was sarcastischquote:
Je verhaal is duidelijk en jouw mening.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:48 schreef Kletz het volgende:
[..]
Onzin kent veel regels: Te veel baggeren kan je een ban opleveren.. iemand doodwensen denk ik ook wel... Bedreigingen enzo. Noem maar op!!! alles kan met een ban beantwoord worden.
Ik zeg niet dat desbetreffende TS een ban moet opgelegd worden, maar de lol er van inzien van iets ernstigs wat recent gebeurd is, vind ik een kwalijke zaak. En jullie mods moeten echt een grens leggen, wat wel kan en wat niet.
Edit: Dirkh. Dit heeft niets met zwarte humor te maken en er kan heel veel!!!! maar dit KAN gewoon niet... Ik snap niet dat mensen dat niet snappenn...
Precies, wat dat betreft werkt het gedoe met modereren wel. Even een beetje meningen uitwisselen en dan hoef je het uiteindelijk niet perse met elkaar eens te zijn als het maar min of meer duidelijk is.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:03 schreef Kletz het volgende:
Het is klaar.
Je moet iemand aanspreken die er direkt mee bezig, dat is mij geleerd. Is hij/zij het er niet mee eens, dan is het jammer.
Geenszins onleuk genoegquote:Op woensdag 29 december 2004 16:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
is het leuk genoeg om aan de hoogstaande kwaliteitsnormen van Onzin te voldoen?
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ah, dus je ontkent dat die topic niet te flauw is?
Nee, maar de maat wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:10 schreef Dirkh het volgende:Karboenkeltje en Knowall, gaan jullie nu weer beginnen? Is dat ene topic nog niet vol?
Ik kan niet beweren dat dat geenzins onvermijdelijk is.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik ben wel klaar hoor. Hoewel ik het idee heb dat soortgelijke uitwisselingen tussen Knowall en mij wel vaker plaats zullen vinden.
Ik zal niet nalaten om het te minderenquote:Op woensdag 29 december 2004 16:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
Niet zo vaak, Knowall.
Hij is net zo grappig en gevat als jij lelijk en eenzaam bent. Heel erg dus.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:24 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hey jij bent grappig man..!!
HaHa
HahHAhahAHhahHAHAhhaHAHhaha
![]()
Heerlijk die verbitterde ex-modsquote:Op woensdag 29 december 2004 16:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is net zo grappig en gevat als jij lelijk en eenzaam bent. Heel erg dus.
En nu hup, je huiswerk maken want als je voor de 2e keer blijft zitten in 3VMBO wordt papa boos op je.
Ik hoop dat jij snel dood gaatquote:Op woensdag 29 december 2004 16:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is net zo grappig en gevat als jij lelijk en eenzaam bent. Heel erg dus.
En nu hup, je huiswerk maken want als je voor de 2e keer blijft zitten in 3VMBO wordt papa boos op je.
Lul.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:27 schreef knowall het volgende:
[..]
Heerlijk die verbitterde ex-mods
Zij gaat net zo snel dood als jij knap word en een vriendinnetje krijgtquote:Op woensdag 29 december 2004 16:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij snel dood gaat
anders pijp je inso ook nog ff... kan wel > chick with a dick.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:27 schreef knowall het volgende:
[..]
Heerlijk die verbitterde ex-mods
Originaliteit is nog steeds niet je sterkste kant.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij snel dood gaat
Tiet.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lul.
Drumstel.
Twee maanden terug mocht RealSukkel ook al dood van mij.
quote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zij gaat net zo snel dood als jij knap word en een vriendinnetje krijgt
Ze leeft voor eeuwig
Whehe.he!quote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zij gaat net zo snel dood als jij knap word en een vriendinnetje krijgt
Ze leeft voor eeuwig
Ik pijp iedere (ex-)mod als het maar mijn kansen op het modschap vergroot, dat weet je tochquote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef Kletz het volgende:
[..]
anders pijp je inso ook nog ff... kan wel > chick with a dick.
Ik heb mijn eigen kantoor, ben baas van de helpdeskafdeling, mag mijn eigen tijd indelen, nieuwe pc met tft en een goed salaris.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:31 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]dat zeg je met je 1e lijns Visual Basic Helpdeskmedewerker
![]()
PC geek
en nog een slaafjesfunctie ook
Ge-wel-di-ge Feedback!quote:Op woensdag 29 december 2004 16:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen kantoor, ben baas van de helpdeskafdeling, mag mijn eigen tijd indelen, nieuwe pc met tft en een goed salaris.
Vertel jij mij eens waarom deze functie in jouw ogen zo on-begerenswaardig is
Volgens mij ben jij gewoon jaloers dat je zelf niet werkt en van mijn belastingcenten leeft
gastje: Hoe oud ben je en waar kom je vandaan? Want in je profiel staat niets. Ik zou best wel eens een biertje met je willen drinken... of ben je nog niet oud genoeg?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:42 schreef knowall het volgende:
[..]
Ge-wel-di-ge Feedback!
We nemen het mee naar achteren!
Ik mag van mijn mamma niet met humorloze enge mannetjes bier drinken.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:49 schreef Kletz het volgende:
[..]
gastje: Hoe oud ben je en waar kom je vandaan? Want in je profiel staat niets. Ik zou best wel eens een biertje met je willen drinken... of ben je nog niet oud genoeg?
ok dan het eerste gedeelte van mijn vraag; Hoe oud ben je en waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:52 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik mag van mijn mamma niet met humorloze enge mannetjes bier drinken.
Niet dat het je iets aangaat of dat ik me geroepen voel om te antwoorden, maar ik ben benieuwd wat erop volgt; 18, Limburgquote:Op woensdag 29 december 2004 16:54 schreef Kletz het volgende:
[..]
ok dan het eerste gedeelte van mijn vraag; Hoe oud ben je en waar kom je vandaan?
Als dat ervoor zorgt dat ie niet bij Fok kan dan betaal ik het bier + vervoer welquote:Op woensdag 29 december 2004 16:49 schreef Kletz het volgende:
gastje: Hoe oud ben je en waar kom je vandaan? Want in je profiel staat niets. Ik zou best wel eens een biertje met je willen drinken... of ben je nog niet oud genoeg?
www.cu2.nl veel plezierquote:Op woensdag 29 december 2004 16:57 schreef Kletz het volgende:
Wat zijn je hobby's en wat doe je voor werk school?
Daar is de voorzitter van mijn fanclub alquote:Op woensdag 29 december 2004 16:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als dat ervoor zorgt dat ie niet bij Fok kan dan betaal ik het bier + vervoer wel
Bekend fenomeen: Echte fans krijg je pas na je doodquote:Op woensdag 29 december 2004 16:59 schreef knowall het volgende:
Daar is de voorzitter van mijn fanclub al
Bekend fenoneem: art. 289 Srquote:Op woensdag 29 december 2004 17:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bekend fenomeen: Echte fans krijg je pas na je dood
Hoi Lieverd! Heb je nog genueckt? Ikke welquote:Op woensdag 29 december 2004 17:03 schreef Tessje het volgende:
Kappen nu met die slowchat in FB.
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
mensen, modjes, kun je die josti van een Knowall ff in je FB topic houden, of iig uit t GPD?
Zeiltje in het oog houdt.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
mensen, modjes, kun je die josti van een Knowall ff in je FB topic houden, of iig uit t GPD?
Ja, goed plan.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
TTT;
FF, BS, SU, JK, IN, YV, BB, VAC, T, ZX, SX Rest... BIER!
Intussen is er al een nieuwe openquote:Op woensdag 29 december 2004 23:55 schreef rompompom het volgende:
Dirkh, gooi jij zo dat sc-topic weer open, of moeten we die van gisteren eerst volstouwen en dan die je net hebt dichtgegooid, of moeten we gewoon opnieuw beginnen?
Ja, die 0:00 wordt van beide kanten streng gehanteerdquote:Op donderdag 30 december 2004 00:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Intussen is er al een nieuwe open
Ah welja, niet te zwaar aan tillen. Wij proberen het van onze kant een beetje in toom te houden en dat werkt tot nu toe prima.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, die 0:00 wordt van beide kanten streng gehanteerd
Het newbievoorsteltopic is in GC.quote:Op donderdag 30 december 2004 02:13 schreef engessa het volgende:
Waarom?
Ik vroeg me al af waar je wasquote:Op donderdag 30 december 2004 02:14 schreef Dagonet het volgende:
Diepzinnige filosofische vragen midden in de nacht Engessa
A) Het was geen voorsteltopic maar een welkomstopic. Groot verschil.quote:Op donderdag 30 december 2004 02:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het newbievoorsteltopic is in GC.
Verder is er al een slowchattopic en daar kan verder in geslowchat worden.
A) Een biertopic dusquote:Op donderdag 30 december 2004 02:16 schreef engessa het volgende:
[..]
A) Het was geen voorsteltopic maar een welkomstopic. Groot verschil.
B) De huidige onz sc is van bedroevend laag nivo.
Soms heb je dat. Maar goed, hier mag het *niet* gezellig worden, laten we gauw naar de SC gaan...quote:Op donderdag 30 december 2004 02:14 schreef Dagonet het volgende:
Diepzinnige filosofische vragen midden in de nacht Engessa
quote:Op donderdag 30 december 2004 02:18 schreef engessa het volgende:
[..]
Soms heb je dat. Maar goed, hier mag het *niet* gezellig worden, laten we gauw naar de SC gaan...
ff wachten!quote:Op donderdag 30 december 2004 18:43 schreef FlyingFox het volgende:
*** Het beste ONZ-topic van 2004! * kwart finale! *** kan dicht!
Da hèd'ik effe gedoan moat. Veur den bakker.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:43 schreef FlyingFox het volgende:
*** Het beste ONZ-topic van 2004! * kwart finale! *** kan dicht!
Nee, maar ik ben nu ook maar sporadisch aanwezig. In de weekeinden ben ik er in ieder geval wél.quote:
Ja, en /join #onz.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:59 schreef Tessje het volgende:
C. Je bent er
Kun je even op irc komen ajb?![]()
En het nut van deze geweldige post over jouw geweldige topic is?quote:Op donderdag 30 december 2004 22:00 schreef Skv het volgende:
dirkh, je bent echt een lul
Hoerkadaver verveling
eh, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:45 schreef Dagonet het volgende:
Had ik al hoi gezegd vandaag?
Ah, okay. Dank.quote:
Let goooo let goooo.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:59 schreef Dirkh het volgende:
Verdomme.
Ik heb ook nog geen hoi gezegd. Maar dat doe ik normaal ook nooit.
Ik vertik het nu dus ook om hoi te zeggen.
kom op.. neem die grote stap in je leven.. dìt is een gigantisch belangrijk moment..quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:59 schreef Dirkh het volgende:
Verdomme.
Ik heb ook nog geen hoi gezegd. Maar dat doe ik normaal ook nooit.
Ik vertik het nu dus ook om hoi te zeggen.
Wat zeg jij hoi op een nichterige manierquote:
Die ondertitel is nog nooit veranderd en nu dus ook niet, jij.. jij.. jij mierenneukerquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:18 schreef Dagonet het volgende:
Tessje, je ondertitel verneukt de layout..
Hoogste tijd dat er eens wat van gezegd wordt dan.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:29 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die ondertitel is nog nooit veranderd en nu dus ook niet, jij.. jij.. jij mierenneuker
En op zwart staan was blijkbaar het word van december 2004...quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat er eens wat van gezegd wordt dan.
Bij deze.
Aanpassen is hét woord van 2005.
Junkie.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
En op zwart staan was blijkbaar het word van december 2004...
Waarin moet ik het dan veranderen Dago?
Ik zal het mee naar achteren nemen, okay?quote:
Wat ga jij met die junkie daarachter doen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zal het mee naar achteren nemen, okay?
Maak jij straks even een nieuwe feedback aan en zet je hem meteen even sticky?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:48 schreef Dagonet het volgende:
Police brutality!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |