Ik kan niet beweren dat dat geenzins onvermijdelijk is.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik ben wel klaar hoor. Hoewel ik het idee heb dat soortgelijke uitwisselingen tussen Knowall en mij wel vaker plaats zullen vinden.
Ik zal niet nalaten om het te minderenquote:Op woensdag 29 december 2004 16:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
Niet zo vaak, Knowall.
Hij is net zo grappig en gevat als jij lelijk en eenzaam bent. Heel erg dus.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:24 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Hey jij bent grappig man..!!
HaHa
HahHAhahAHhahHAHAhhaHAHhaha
![]()
Heerlijk die verbitterde ex-modsquote:Op woensdag 29 december 2004 16:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is net zo grappig en gevat als jij lelijk en eenzaam bent. Heel erg dus.
En nu hup, je huiswerk maken want als je voor de 2e keer blijft zitten in 3VMBO wordt papa boos op je.
Ik hoop dat jij snel dood gaatquote:Op woensdag 29 december 2004 16:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is net zo grappig en gevat als jij lelijk en eenzaam bent. Heel erg dus.
En nu hup, je huiswerk maken want als je voor de 2e keer blijft zitten in 3VMBO wordt papa boos op je.
Lul.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:27 schreef knowall het volgende:
[..]
Heerlijk die verbitterde ex-mods
Zij gaat net zo snel dood als jij knap word en een vriendinnetje krijgtquote:Op woensdag 29 december 2004 16:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij snel dood gaat
anders pijp je inso ook nog ff... kan wel > chick with a dick.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:27 schreef knowall het volgende:
[..]
Heerlijk die verbitterde ex-mods
Originaliteit is nog steeds niet je sterkste kant.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:28 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij snel dood gaat
Tiet.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lul.
Drumstel.
Twee maanden terug mocht RealSukkel ook al dood van mij.
quote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zij gaat net zo snel dood als jij knap word en een vriendinnetje krijgt
Ze leeft voor eeuwig
Whehe.he!quote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zij gaat net zo snel dood als jij knap word en een vriendinnetje krijgt
Ze leeft voor eeuwig
Ik pijp iedere (ex-)mod als het maar mijn kansen op het modschap vergroot, dat weet je tochquote:Op woensdag 29 december 2004 16:29 schreef Kletz het volgende:
[..]
anders pijp je inso ook nog ff... kan wel > chick with a dick.
Ik heb mijn eigen kantoor, ben baas van de helpdeskafdeling, mag mijn eigen tijd indelen, nieuwe pc met tft en een goed salaris.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:31 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]dat zeg je met je 1e lijns Visual Basic Helpdeskmedewerker
![]()
PC geek
en nog een slaafjesfunctie ook
Ge-wel-di-ge Feedback!quote:Op woensdag 29 december 2004 16:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen kantoor, ben baas van de helpdeskafdeling, mag mijn eigen tijd indelen, nieuwe pc met tft en een goed salaris.
Vertel jij mij eens waarom deze functie in jouw ogen zo on-begerenswaardig is
Volgens mij ben jij gewoon jaloers dat je zelf niet werkt en van mijn belastingcenten leeft
gastje: Hoe oud ben je en waar kom je vandaan? Want in je profiel staat niets. Ik zou best wel eens een biertje met je willen drinken... of ben je nog niet oud genoeg?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:42 schreef knowall het volgende:
[..]
Ge-wel-di-ge Feedback!
We nemen het mee naar achteren!
Ik mag van mijn mamma niet met humorloze enge mannetjes bier drinken.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:49 schreef Kletz het volgende:
[..]
gastje: Hoe oud ben je en waar kom je vandaan? Want in je profiel staat niets. Ik zou best wel eens een biertje met je willen drinken... of ben je nog niet oud genoeg?
ok dan het eerste gedeelte van mijn vraag; Hoe oud ben je en waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:52 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik mag van mijn mamma niet met humorloze enge mannetjes bier drinken.
Niet dat het je iets aangaat of dat ik me geroepen voel om te antwoorden, maar ik ben benieuwd wat erop volgt; 18, Limburgquote:Op woensdag 29 december 2004 16:54 schreef Kletz het volgende:
[..]
ok dan het eerste gedeelte van mijn vraag; Hoe oud ben je en waar kom je vandaan?
Als dat ervoor zorgt dat ie niet bij Fok kan dan betaal ik het bier + vervoer welquote:Op woensdag 29 december 2004 16:49 schreef Kletz het volgende:
gastje: Hoe oud ben je en waar kom je vandaan? Want in je profiel staat niets. Ik zou best wel eens een biertje met je willen drinken... of ben je nog niet oud genoeg?
www.cu2.nl veel plezierquote:Op woensdag 29 december 2004 16:57 schreef Kletz het volgende:
Wat zijn je hobby's en wat doe je voor werk school?
Daar is de voorzitter van mijn fanclub alquote:Op woensdag 29 december 2004 16:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als dat ervoor zorgt dat ie niet bij Fok kan dan betaal ik het bier + vervoer wel
Bekend fenomeen: Echte fans krijg je pas na je doodquote:Op woensdag 29 december 2004 16:59 schreef knowall het volgende:
Daar is de voorzitter van mijn fanclub al
Bekend fenoneem: art. 289 Srquote:Op woensdag 29 december 2004 17:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bekend fenomeen: Echte fans krijg je pas na je dood
Hoi Lieverd! Heb je nog genueckt? Ikke welquote:Op woensdag 29 december 2004 17:03 schreef Tessje het volgende:
Kappen nu met die slowchat in FB.
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
mensen, modjes, kun je die josti van een Knowall ff in je FB topic houden, of iig uit t GPD?
Zeiltje in het oog houdt.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
mensen, modjes, kun je die josti van een Knowall ff in je FB topic houden, of iig uit t GPD?
Ja, goed plan.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
TTT;
FF, BS, SU, JK, IN, YV, BB, VAC, T, ZX, SX Rest... BIER!
Intussen is er al een nieuwe openquote:Op woensdag 29 december 2004 23:55 schreef rompompom het volgende:
Dirkh, gooi jij zo dat sc-topic weer open, of moeten we die van gisteren eerst volstouwen en dan die je net hebt dichtgegooid, of moeten we gewoon opnieuw beginnen?
Ja, die 0:00 wordt van beide kanten streng gehanteerdquote:Op donderdag 30 december 2004 00:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Intussen is er al een nieuwe open
Ah welja, niet te zwaar aan tillen. Wij proberen het van onze kant een beetje in toom te houden en dat werkt tot nu toe prima.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, die 0:00 wordt van beide kanten streng gehanteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |