Intussen is er al een nieuwe openquote:Op woensdag 29 december 2004 23:55 schreef rompompom het volgende:
Dirkh, gooi jij zo dat sc-topic weer open, of moeten we die van gisteren eerst volstouwen en dan die je net hebt dichtgegooid, of moeten we gewoon opnieuw beginnen?
Ja, die 0:00 wordt van beide kanten streng gehanteerdquote:Op donderdag 30 december 2004 00:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Intussen is er al een nieuwe open
Ah welja, niet te zwaar aan tillen. Wij proberen het van onze kant een beetje in toom te houden en dat werkt tot nu toe prima.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, die 0:00 wordt van beide kanten streng gehanteerd
Het newbievoorsteltopic is in GC.quote:Op donderdag 30 december 2004 02:13 schreef engessa het volgende:
Waarom?
Ik vroeg me al af waar je wasquote:Op donderdag 30 december 2004 02:14 schreef Dagonet het volgende:
Diepzinnige filosofische vragen midden in de nacht Engessa
A) Het was geen voorsteltopic maar een welkomstopic. Groot verschil.quote:Op donderdag 30 december 2004 02:14 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het newbievoorsteltopic is in GC.
Verder is er al een slowchattopic en daar kan verder in geslowchat worden.
A) Een biertopic dusquote:Op donderdag 30 december 2004 02:16 schreef engessa het volgende:
[..]
A) Het was geen voorsteltopic maar een welkomstopic. Groot verschil.
B) De huidige onz sc is van bedroevend laag nivo.
Soms heb je dat. Maar goed, hier mag het *niet* gezellig worden, laten we gauw naar de SC gaan...quote:Op donderdag 30 december 2004 02:14 schreef Dagonet het volgende:
Diepzinnige filosofische vragen midden in de nacht Engessa
quote:Op donderdag 30 december 2004 02:18 schreef engessa het volgende:
[..]
Soms heb je dat. Maar goed, hier mag het *niet* gezellig worden, laten we gauw naar de SC gaan...
ff wachten!quote:Op donderdag 30 december 2004 18:43 schreef FlyingFox het volgende:
*** Het beste ONZ-topic van 2004! * kwart finale! *** kan dicht!
Da hèd'ik effe gedoan moat. Veur den bakker.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:43 schreef FlyingFox het volgende:
*** Het beste ONZ-topic van 2004! * kwart finale! *** kan dicht!
Nee, maar ik ben nu ook maar sporadisch aanwezig. In de weekeinden ben ik er in ieder geval wél.quote:
Ja, en /join #onz.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:59 schreef Tessje het volgende:
C. Je bent er
Kun je even op irc komen ajb?![]()
En het nut van deze geweldige post over jouw geweldige topic is?quote:Op donderdag 30 december 2004 22:00 schreef Skv het volgende:
dirkh, je bent echt een lul
Hoerkadaver verveling
eh, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:45 schreef Dagonet het volgende:
Had ik al hoi gezegd vandaag?
Ah, okay. Dank.quote:
Let goooo let goooo.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:59 schreef Dirkh het volgende:
Verdomme.
Ik heb ook nog geen hoi gezegd. Maar dat doe ik normaal ook nooit.
Ik vertik het nu dus ook om hoi te zeggen.
kom op.. neem die grote stap in je leven.. dìt is een gigantisch belangrijk moment..quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:59 schreef Dirkh het volgende:
Verdomme.
Ik heb ook nog geen hoi gezegd. Maar dat doe ik normaal ook nooit.
Ik vertik het nu dus ook om hoi te zeggen.
Wat zeg jij hoi op een nichterige manierquote:
Die ondertitel is nog nooit veranderd en nu dus ook niet, jij.. jij.. jij mierenneukerquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:18 schreef Dagonet het volgende:
Tessje, je ondertitel verneukt de layout..
Hoogste tijd dat er eens wat van gezegd wordt dan.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:29 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die ondertitel is nog nooit veranderd en nu dus ook niet, jij.. jij.. jij mierenneuker
En op zwart staan was blijkbaar het word van december 2004...quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat er eens wat van gezegd wordt dan.
Bij deze.
Aanpassen is hét woord van 2005.
Junkie.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
En op zwart staan was blijkbaar het word van december 2004...
Waarin moet ik het dan veranderen Dago?
Ik zal het mee naar achteren nemen, okay?quote:
Wat ga jij met die junkie daarachter doen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zal het mee naar achteren nemen, okay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |