Zo sprak de agent(e), maar daar wil het niet eens over hebbenquote:Ik denk dat het meer zegt over jouw intelligentie
Fok! heeft veel leden en er worden veel topics geopend in ONZ, dat er dan eens een topic bij zit waar jij de humor niet van inziet/snapt is onvermijdelijk, maar zoals hier en hier uit blijkt waren er meerdere users die het wel een leuk topic vonden.quote:en jouw humor dat je uberhaupt zo'n topic opent.
Het topic liep goed en er werd ontopic gepost en zoals eerder vermeld vermaakten zich meerdere users ermee. Genoeg redenen dus om het topic open te laten, iets wat waarschijnlijk elke andere ONZ-mod ook gedaan zou hebben.quote:Maar dat terzijde. Het had nooit wat kunnen worden met dat topic.
Dat jij elk topic ziet als een SC-topic betekent niet dat het ook daadwerkelijk een SC-topis is. Als ik wil slowchatten dan kan ik het topic dat daarvoor bedoeld is moeiteloos vinden hoor (door in jouw posthistorie te kijkenquote:En er is al een SC topic, dan ga je daar maar zitten.
meestal opent hij bagger maar dit keer vond ik het welliswaar geen TTT maar er was over nagedacht en best humorvol om meteen dicht te tiefen is ook zo wat.quote:
quote:Op maandag 27 december 2004 00:45 schreef knowall het volgende:
[..]
Zo sprak de agent(e), maar daar wil het niet eens over hebben
[..]
Fok! heeft veel leden en er worden veel topics geopend in ONZ, dat er dan eens een topic bijzit waar jij de humor niet van inziet/snapt is onvermijdelijk, maar zoals hier en hier uit blijkt waren er meerdere users die het wel een leuk topic vonden.
[..]
Het topic liep goed en er werd ontopic gepost en zoals eerder vermeld vermaakten zich meerdere users ermee. Genoeg redenen dus om het topic open te laten, iets wat waarschijnlijk elke andere ONZ-mod ook gedaan zou hebben.
Het topic liep goed? Daar valt over te twisten, als jij nu eerst een weekje bij Bupatih of Pool in de leer ging praten we daar verder over. En ik weet vrijwel zeker dat mijn collega's hem nog sneller dichtgegooid hadden. Ik heb hem zelfs nog even aangekeken
[..]
Dat jij elk topic ziet als een SC-topic betekent niet dat het ook daadwerkelijk een SC-topis is. Als ik wil slowchatten dan kan ik het topic dat daarvoor bedoeld is moeiteloos vinden hoor (door in jouw posthistorie te kijken), maar dit was geen SC-topic.
Hier botsen onze meningen weer. Het hoeft niet per se SC te zijn, maar het was wel bagger. Bagger kan soms wel eens leuk zijn, maar hier zag ik de humor absoluut niet van in.
Bij deze dus een verzoek van mij om het topic opnieuw te openen
Waar wil je dan heen met het topic? Hitler humor?
Ik ben het 100% eensquote:Op maandag 27 december 2004 00:49 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
meestal opent hij bagger maar dit keer vond ik het welliswaar geen TTT maar er was over nagedacht en best humorvol om meteen dicht te tiefen is ook zo wat.
haha liever niet want als dat bekend word(t) komen ook op al mijn topics direct een slotjequote:Op maandag 27 december 2004 00:54 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik ben het 100% eens![]()
Ben jij eigenlijk een kloon van mij? En zo nee zou je dan willen overwegen om er 1 van mij te worden?![]()
Hitler humor is anders best populair,quote:Waar wil je dan heen met het topic? Hitler humor?
Dus?quote:Op maandag 27 december 2004 00:58 schreef p-etr-a het volgende:
Zelfs ik vond het een leuk topic, Tessje.
Dus.
Tess, je springt er wel uit met je avatarquote:
Waar het mij eigenlijk om gaat is dat dit topic een grote kans heeft om te escaleren.quote:Op maandag 27 december 2004 01:00 schreef tommy4487 het volgende:
als je al deze reacties zo bekijkt blijkt dat er wel mensen zijn die het leuk vonden dus nu verpest jij het dus eigenlijk voor een heleboel anderen omdat jij het niet leuk vond. Je hoeft er niet in te posten hoor als je een topic niet leuk vind laat je het gewoon links liggen en hoef je het niet meteen op slot te doen.
quote:Op maandag 27 december 2004 00:53 schreef Tessje het volgende:
Het topic liep goed? Daar valt over te twisten, als jij nu eerst een weekje bij Bupatih of Pool in de leer ging praten we daar verder over. En ik weet vrijwel zeker dat mijn collega's hem nog sneller dichtgegooid hadden. Ik heb hem zelfs nog even aangekeken
Het topic liep goed, er werd immers ontopic gepost en zoals eerder vermeld vermaakten zich meerdere users ermee. En Bupatih en Pool openen misschien in jouw ogen leuke topics, maar dat betekent nog lang niet dat iedereen deze topics leuk vindt, en al helemaal niet dat een topic met een andere soort humor minder leuk/grappig/origineel is.
Als jij het topic echt nog een kans had gegeven dan had je gezien dat er ontopic gepost werd en dat meerdere users het een leuk topic vonden.
[..]
Hier botsen onze meningen weer. Het hoeft niet per se SC te zijn, maar het was wel bagger. Bagger kan soms wel eens leuk zijn, maar hier zag ik de humor absoluut niet van in.
Precies mijn punt! Jij zag er weliswaar de humor niet van in, maar zat andere users wel en dat maakt het een geschikt topic om open te laten en dan doet jouw mening er echt niet toe. Jouw collega's zullen vast vaker topics open laten die zij verder niet humoristisch vinden maar waarvan zij inzien dat andere users het wel leuk vinden, en het daarom open laten.
Bij deze dus een verzoek van mij om het topic opnieuw te openen
Waar wil je dan heen met het topic? Hitler humor?
Nu kan ik toch echt alleen concluderen dat je totaal hersendood bent, aangezien het topic totaal geen vorm van Hitler-humor was, en op de post voor de sluit post (die overigen ook als humoristisch gezien kan worden) had het topic er ook totaal geen schijn van om een Hitler humor topic te worden.
En ook al was dit wel het geval, wat dus niet het geval was, dan is dat nog geen reden om het topic op slot te doen
Join the club!quote:Op maandag 27 december 2004 00:58 schreef p-etr-a het volgende:
Zelfs ik vond het een leuk topic, Tessje.
Dus.
Lees gewoon voor de gein de post boven je eens..quote:
Ik kan onmogelijk instaan voor posts van andere users.quote:Op maandag 27 december 2004 01:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Lees gewoon voor de gein de post boven je eens..
Geef mij maar je woord..
zeg het maar tegen haar knowall het word geen nazi topicquote:Op maandag 27 december 2004 01:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Lees gewoon voor de gein de post boven je eens..
Geef mij maar je woord..
Gelukkig heb je daar een Tessje voor die dan fijn de postings kan verwijderenquote:Op maandag 27 december 2004 01:06 schreef knowall het volgende:
Ik kan onmogelijk instaan voor posts van andere users.
Juist!quote:Op maandag 27 december 2004 01:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar een Tessje voor die dan fijn de postings kan verwijderen
Okay, dan gooi ik hem open. Maar zodra het de verkeerde kant uit gaat...quote:Op maandag 27 december 2004 01:06 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik kan onmogelijk instaan voor posts van andere users.
Ik geef alleen aan dat het niet mijn intentie was om een topic te openen dat zou 'escaleren' noch had dit topic de schijn om te escaleren.
quote:Op maandag 27 december 2004 01:10 schreef Tessje het volgende:
[..]
Okay, dan gooi ik hem open. Maar zodra het de verkeerde kant uit gaat...
En ik geef hierbij nog een keer aan dat ik de verwachting had dat dit topic juist wel zou escaleren..
Dus we hebben een soort van compromis.
quote:Op maandag 27 december 2004 01:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar een Tessje voor die dan fijn de postings kan verwijderen
Oh dat heet tegenwoordig offtopic?quote:Op maandag 27 december 2004 01:12 schreef Tessje het volgende:
Offtopic verwijderd
raar nee joh hoe kom je er bijquote:Op maandag 27 december 2004 01:24 schreef Loedertje het volgende:
Iets anders, wat hebben jullie rare FB topics hier zeg
Done Stuartquote:Op maandag 27 december 2004 01:26 schreef Stuart het volgende:
Tessje, kan je de de TT svp aanpassen van: All my life I have been searching for something... [SC]
naar: All my life I have been searching for something... [SC]
Thanks alvast![]()
Opbokkenquote:Op maandag 27 december 2004 01:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kun je niet beter met je andere knopje gaan spelen?![]()
Dat gaat niet. Ik hou niet zo van twee tieten die in mijn rug zouden prikkenquote:Op maandag 27 december 2004 02:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ga ff rustig zitten.
[afbeelding]
volgens mij is het de bedoeling dat je je hoofd ertussen legt...quote:Op maandag 27 december 2004 02:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Ik hou niet zo van twee tieten die in mijn rug zouden prikken
Neequote:Op maandag 27 december 2004 02:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Is het goed als ik een topic open om te kijken welk plaatje het geilst is?
Ik wou de keuze geven tussen:
goatse
tubgirl
tubgirl2
lemonparty
pain2.jpg
larvaeboob (in screenshots)
harlequinfetus
Er staan redelijk wat bekenden tussenquote:Op maandag 27 december 2004 02:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens allemaal gezien?
De Fa muts komt de ONZ Mod uit de shit trekken.quote:Op maandag 27 december 2004 02:10 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
volgens mij is het de bedoeling dat je je hoofd ertussen legt...
dan hoop ik dat ze een stevig touw bij zich heeft...quote:Op maandag 27 december 2004 02:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De Fa muts komt de ONZ Mod uit de shit trekken.![]()
Een stel PMS forummutsen en dan krijg je dat.quote:Op maandag 27 december 2004 02:21 schreef tommy4487 het volgende:
waarom gaat spel hier moeilijke zinnen goed (sc) nou weer dichtdat gebash viel best mee. We mochten het niet meer slowchatten dus deden we het daar en nou word(t) die gesloten wat wil je nou percies?
Je leert het welquote:Op maandag 27 december 2004 02:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een stel PMS forummutsen en dan krijg je dat.![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 02:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een stel PMS forummutsen en dan krijg je dat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |