Dank je wel. Het is een rare avond, Pool. Een rare avond.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:52 schreef Pool het volgende:
Croupouque, bedankt voor het uitroeien van alle salmonellatopics na mijn kipgourmetavond. Ik kreeg er al buikpijn van.![]()
Je doet sowieso wel goed werk trouwens.
Er zijn al zoveel kersttopics. Als je er al eentje opent, probeer er dan op zijn minst iets leuks van te maken zodat anderen mee kunnen doen ofzo.quote:
Ik hoop niet dat dit een TTT wordt dit zou mijns inziens een belediging zijn voor andere TTT topicsquote:Op zondag 26 december 2004 09:27 schreef Dark_Killah het volgende:
Matige naam grappen
TTT
Mooi topic?
Hij is wel leuk, maar een TTT vind ik het niet.quote:Op zondag 26 december 2004 09:27 schreef Dark_Killah het volgende:
Matige naam grappen
TTT
Mooi topic?
Problemen, Maanvis?quote:Op zondag 26 december 2004 13:37 schreef Maanvis het volgende:
Vage hints werken niet bij jou, hè Croupouque?
Misschien moet je hem even uitleggen.quote:Op zondag 26 december 2004 13:37 schreef Maanvis het volgende:
Vage hints werken niet bij jou, hè Croupouque?
Ben je nou werkelijk zo blind voor mijn suggesties?quote:Op zondag 26 december 2004 13:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Misschien moet je hem even uitleggen.
Ik zet al mijn slotjes met een glimlach, Maanvis.quote:Op zondag 26 december 2004 13:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben je nou werkelijk zo blind voor mijn suggesties?
Iew. Dat is wel een flinke smet op het modschap, dunkt me.quote:Op zondag 26 december 2004 13:46 schreef Croupouque het volgende:
Ware het niet dat je geen Posticons kunt gebruiken bij slotjes.
Ik schrok er dus ook behoorlijk van.quote:Op zondag 26 december 2004 18:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Iew. Dat is wel een flinke smet op het modschap, dunkt me.
" hoort bij mijn avatar als Peppie bij Kokkie.
" plaatsen en dan het slot zetten en eventueel de laatste posts wissen?
Eerst op slot gooien, en dan een reactie met "quote:Op zondag 26 december 2004 19:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik schrok er dus ook behoorlijk van.
Hopelijk vind ik binnenkort een manier waarop het wél kan, want de "[afbeelding]" hoort bij mijn avatar als Peppie bij Kokkie.
"-PI er achteraan?
quote:Op zondag 26 december 2004 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Oh kom op Dirkh, een beetje mensen subtiel aansporen om wat originelere titels te verzinnen is bagger?
Ik wist dat dit zou komen.quote:Op zondag 26 december 2004 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Oh kom op Dirkh, een beetje mensen subtiel aansporen om wat originelere titels te verzinnen is bagger?
Hoe doe ik het dan?quote:Op zondag 26 december 2004 22:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wist dat dit zou komen.
Subtiel aansporen doe je niet door zelf bagger te openen. Ookal is dat met een knipoog. Dat is namelijk datgene wat de baggeraars als argument gebruiken. De knipoog en de humor.
Goede vraag. Ik denk dat je daar geen sluitend antwoord op kan verwachten. Bagger bestrijd je niet met bagger.quote:
Ik zie geen topic report van jou, tenzij je het anoniem hebt gedaan.quote:Op zondag 26 december 2004 22:13 schreef Dagonet het volgende:
Oh, iemand nog naar dat topicreport gekeken die ik net geplaatst heb? Daar wil ik eigenlijk wel wat feedback op.
Het was waarschijnlijk idd anoniem, en nu vraag ik dus ook om FBquote:Op zondag 26 december 2004 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie geen topic report van jou, tenzij je het anoniem hebt gedaan.
En op TR geef ik sowieso geen reactie anders dan het uitvoeren zonder dat te melden dat er een TR is geplaatst. Dat is nou eenmaal de functie van TR en het verschil met FB.
Jou persoonlijke mening over andermans topics doen mij niks. Ieder heeft hier het recht om zijn eigen manier van humor te etaleren.quote:Op zondag 26 december 2004 22:19 schreef Dagonet het volgende:
En een slotje helpt ook niet.
Daarbij ging het mij totaal eigenlijk niet eens om de bagger maar om de 500 inspiratieloze 'post *hier*...' topics die op zich misschien niet hilarisch zijn maar net geen bagger.
Die titels alleen al
Ha! Gooi hem zelf maar in CUL..quote:Op zondag 26 december 2004 22:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk idd anoniem, en nu vraag ik dus ook om FB
Er loopt sinds maart al een topic met het verzoek tot terugkoppeling over TR's in RFD en een paar gesloten topics in FB daarover.
Dat was de mijne iddquote:Op zondag 26 december 2004 22:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ha! Gooi hem zelf maar in CUL..
Ohw wacht
als dat jouw TR was trouwens hoor..
Ja en?quote:Op zondag 26 december 2004 22:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk idd anoniem, en nu vraag ik dus ook om FB
Er loopt sinds maart al een topic met het verzoek tot terugkoppeling over TR's in RFD en een paar gesloten topics in FB daarover.
Da's niet geheel waar, behoorlijk zwarte humor gaat ook op slot tenslottequote:Op zondag 26 december 2004 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jou persoonlijke mening over andermans topics doen mij niks. Ieder heeft hier het recht om zijn eigen manier van humor te etaleren.
Ik ben net zo inspiratieloos als de gemiddelde topictitel momenteel.quote:Als een bepaald soort humor jou niet bevalt, dan nodig ik je van harte uit om een topic te openen met humor die jou wel bevalt. Kritiek op anderen is makkelijker dan het zelf goed proberen te doen.
quote:Op zondag 26 december 2004 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat was de mijne idd
Normaal gesproken vink ik dat anoniem weg, ik was iets te snel.
quote:Op zondag 26 december 2004 22:28 schreef Dirkh het volgende:
Kom op Dagonet, dit is ver onder jouw maat.
quote:Op zondag 26 december 2004 22:21 schreef Dirkh het volgende:
Kritiek op anderen is makkelijker dan het zelf goed proberen te doen.
Zwarte humor gaat op slot als iedereen de humor ontgaat. Klopt.quote:Op zondag 26 december 2004 22:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's niet geheel waar, behoorlijk zwarte humor gaat ook op slot tenslotte
[..]
Ik ben net zo inspiratieloos als de gemiddelde topictitel momenteel.
jep daarom zijn ze ook mod geworden om open te kunnen zijn naar de users toequote:Op maandag 27 december 2004 00:03 schreef knowall het volgende:
Is dit het topic waar ik met al mijn vragen over het sexleven van de moderators terecht kan?
Neequote:Op maandag 27 december 2004 00:03 schreef knowall het volgende:
Is dit het topic waar ik met al mijn vragen over het sexleven van de moderators terecht kan?
Het sloeg nergens op, je probeert alleen maar een rel uit te lokken met je topic, en zag jij enigszins humor erin? Nee dus.. Dicht.quote:Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef knowall het volgende:
Waarom moet hier een slotje op?
Ik heb een keer moeite gedaan voor een topic
En dan zet een of andere ********* *** er een slotje op!?!?!
Bij deze een vriendelijk () verzoek naar de desbetreffende moderator om haar slotje van een reden (die in de sluitpost gegeven is) te voorzien!
WTF, dan ben ik nu toch heeeel benieuwd hoe ik in hemelsnaam een rel zou willen uitlokken met DAT topicquote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het sloeg nergens op, je probeert alleen maar een rel uit te lokken met je topic,
Ja en gezien deze reactie was ik niet de enigequote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef Tessje het volgende:
en zag jij enigszins humor erin?
Met je hitler annex swastika gedoe etc.quote:Op maandag 27 december 2004 00:27 schreef knowall het volgende:
[..]
WTF, dan ben ik nu toch heeeel benieuwd hoe ik in hemelsnaam een rel zou willen uitlokken met DAT topic![]()
![]()
[..]
Ja en gezien deze reactie was ik niet de enige![]()
![]()
geen humorquote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het sloeg nergens op, je probeert alleen maar een rel uit te lokken met je topic, en zag jij enigszins humor erin? Nee dus.. Dicht.
quote:Op maandag 27 december 2004 00:29 schreef Tessje het volgende:
Met je hitler annex swastika gedoe etc.
Ik heb al een voorbeeld gegeven dat andere users het topic ook leuk vonden, en alleen omdat jij de humor van het topic niet inzag (het niet herkennen van andere soorten humor geeft trouwens blijk van een gebrekkige intelligentie, maar dat terzijde) betekent niet dat niemand de humor ervan inziet.quote:Op maandag 27 december 2004 00:29 schreef Tessje het volgende:
En je hebt je antwoord, als je een echt leuk topic opent zal ik niet moeilijk erover doen.
aantal users die het een leuk topic vonden:= aantal users die het een leuk topic vonden + 1:`)quote:Op maandag 27 december 2004 00:30 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
geen humor![]()
kijk eens naar die post boven je sluitpost,
leuker dan dit wordt het vannacht niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |