Dank je wel. Het is een rare avond, Pool. Een rare avond.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:52 schreef Pool het volgende:
Croupouque, bedankt voor het uitroeien van alle salmonellatopics na mijn kipgourmetavond. Ik kreeg er al buikpijn van.![]()
Je doet sowieso wel goed werk trouwens.
Er zijn al zoveel kersttopics. Als je er al eentje opent, probeer er dan op zijn minst iets leuks van te maken zodat anderen mee kunnen doen ofzo.quote:
Ik hoop niet dat dit een TTT wordt dit zou mijns inziens een belediging zijn voor andere TTT topicsquote:Op zondag 26 december 2004 09:27 schreef Dark_Killah het volgende:
Matige naam grappen
TTT
Mooi topic?
Hij is wel leuk, maar een TTT vind ik het niet.quote:Op zondag 26 december 2004 09:27 schreef Dark_Killah het volgende:
Matige naam grappen
TTT
Mooi topic?
Problemen, Maanvis?quote:Op zondag 26 december 2004 13:37 schreef Maanvis het volgende:
Vage hints werken niet bij jou, hè Croupouque?
Misschien moet je hem even uitleggen.quote:Op zondag 26 december 2004 13:37 schreef Maanvis het volgende:
Vage hints werken niet bij jou, hè Croupouque?
Ben je nou werkelijk zo blind voor mijn suggesties?quote:Op zondag 26 december 2004 13:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Misschien moet je hem even uitleggen.
Ik zet al mijn slotjes met een glimlach, Maanvis.quote:Op zondag 26 december 2004 13:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben je nou werkelijk zo blind voor mijn suggesties?
Iew. Dat is wel een flinke smet op het modschap, dunkt me.quote:Op zondag 26 december 2004 13:46 schreef Croupouque het volgende:
Ware het niet dat je geen Posticons kunt gebruiken bij slotjes.
Ik schrok er dus ook behoorlijk van.quote:Op zondag 26 december 2004 18:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Iew. Dat is wel een flinke smet op het modschap, dunkt me.
" hoort bij mijn avatar als Peppie bij Kokkie.
" plaatsen en dan het slot zetten en eventueel de laatste posts wissen?
Eerst op slot gooien, en dan een reactie met "quote:Op zondag 26 december 2004 19:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik schrok er dus ook behoorlijk van.
Hopelijk vind ik binnenkort een manier waarop het wél kan, want de "[afbeelding]" hoort bij mijn avatar als Peppie bij Kokkie.
"-PI er achteraan?
quote:Op zondag 26 december 2004 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Oh kom op Dirkh, een beetje mensen subtiel aansporen om wat originelere titels te verzinnen is bagger?
Ik wist dat dit zou komen.quote:Op zondag 26 december 2004 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Oh kom op Dirkh, een beetje mensen subtiel aansporen om wat originelere titels te verzinnen is bagger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |