Ja met koor en mooie texten.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
D'r is een heel gezellig kerstmis topic waar we allemaal samen zingen
Zwartquote:
Hoi kameraadquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:24 schreef Dirkh het volgende:
Heee, Dago!
Je bent zwart, dat ziet er anders uit. Damn.
Wat denk je van mij dan, geen knopjes, geen notes, helemaal niets meer.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:24 schreef Dirkh het volgende:
Heee, Dago!
Dago is cool.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:24 schreef Dirkh het volgende:
Heee, Dago!
cold turkey...quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat denk je van mij dan, geen knopjes, geen notes, helemaal niets meer.
Geen voorbeeldfunctie.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:28 schreef Tessje het volgende:
[..]
cold turkey...
Gelukkig heb je je... uhm... ja.. wat heb je nu nog?
Ik heb jouw notes gelezen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:28 schreef Conflict het volgende:
ik heb notes
Ja.quote:
quote:
quote:
Het ziet er echt niet uit hequote:Op zaterdag 25 december 2004 00:24 schreef Dirkh het volgende:
Heee, Dago!
Zijn het er zoveelquote:
Roodquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 08:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik had tessje en crop nog niet gedag gezegd. Ik heb zelf immers voor de laatste gestemt..
Maar je mag weer legaal baggeren, je mening geven, crewleden afzeiken, yvonne uitschelden voor ouwe graftak bijvoorbeeld, structureel zeiken in FB, gewoon een topic openen voor het leuk. En het belangrijkste : Je mag weer met bier op achter de PC!quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:46 schreef jogy het volgende:
Ik voel me zo... naakt.
Ha, ik zal overwinnen. Je hebt je plaats afgestaan aan mij. Dit is het begin van het einde, mwoehahahahahahahahaquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:46 schreef jogy het volgende:
Ik voel me zo... naakt.
Mocht dat eerst niet dan?quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar je mag weer legaal baggeren, je mening geven, crewleden afzeiken, yvonne uitschelden voor ouwe graftak bijvoorbeeld, structureel zeiken in FB, gewoon een topic openen voor het leuk. En het belangrijkste : Je mag weer met bier op achter de PC!
JIJ OOK FIJNE KERSTDAGEN MAANVISJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:43 schreef Maanvis het volgende:
FIJNE KERSTDAGEN MODERATORTJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och het mocht natuurlijk wel, maar of je de daaropvolgende 1000 zweepslagen door yvonne, en de anale verkrachting door danny het waard vond?quote:
ODOLS - De finale! Stemtopic!quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:59 schreef Lolalala het volgende:
Hallo
Even een paar vraagjes hoor, ik dacht huh?
Croupouque en Tessje zijn mod, waar staat dat stem topic?
De stemming is al voorbij. Je kon van zaterdag tot dinsdagavond 8 uur stemmen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:59 schreef Lolalala het volgende:
Hallo
Even een paar vraagjes hoor, ik dacht huh?
Croupouque en Tessje zijn mod, waar staat dat stem topic?
Ik hoef(de) niet te stemmen, ik wilde alleen weten waar dat stem topic wasquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
De stemming is al voorbij. Je kon van zaterdag tot dinsdagavond 8 uur stemmen.
Zie post van Tiemie danquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:08 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik hoef(de) niet te stemmen, ik wilde alleen weten waar dat stem topic was
Ik had dat topic al eerder gezien, maar ik dacht dat het een geintje wasquote:
Je weet het nooit in onzinquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:10 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik had dat topic al eerder gezien, maar ik dacht dat het een geintje was
Aha... Nou succes allebei.
Dat zou jij wel willen weten he, viezerikquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:39 schreef Jerruh het volgende:
jogy!
BEn je ook naakt of voel je je alleen maar zo?.
Virtueel naakt, maar voor de rest volledig gekleed, Jer. Sorriequote:Op zaterdag 25 december 2004 16:39 schreef Jerruh het volgende:
jogy!
BEn je ook naakt of voel je je alleen maar zo?.
sloeberquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Virtueel naakt, maar voor de rest volledig gekleed, Jer. Sorrie.
Done.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:27 schreef Stuart het volgende:
Mag de TT plz worden aangepast naar nummer 40![]()
Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies # 40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |