Simpel antwoord:quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:40 schreef Conflict het volgende:
Waarom zit mijn topic op slot?
beantwoord jij mij vraag even....quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het is pas echt lachen als ze zich zo blijven gedragen terwijl ze aangelengde ranja drinken
Conflict opent geen bagger!quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Simpel antwoord:
Je opent gewoon teveel bagger!
Volgens mij waren er afspraken gemaakt Conflict.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:40 schreef Conflict het volgende:
Waarom zit mijn topic op slot?
Ja omdat jij ze steeds sluit...quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Simpel antwoord:
Je opent gewoon teveel bagger!
Ja, jullie hebben een afspraak!quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Volgens mij waren er afspraken gemaakt Conflict.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Conflict opent geen bagger!
hij is gewoon speciaal!.
schop!quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja omdat jij ze steeds sluit...
Dan moet ik telkens weer een nieuwe openen.... Willie Wortel!
ok... het is je vergeven.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Sorry Conflict, ik wist niet dat je speciaal was en géén bagger opende.
Wist je dat ik ook heel speciaal ben? Ik heb een zwijn als huisdier en heb Hannah Tokkie in de tuin.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
ok... het is je vergeven.
Niet meer doen he!![]()
open er een topic overquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wist je dat ik ook heel speciaal ben? Ik heb een zwijn als huisdier en heb Hannah Tokkie in de tuin.
Laten we dat maar niet doen want dan ben ik de hele dag bezig om Dirkh zijn topics te sluiten.quote:
ik ben tof.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:49 schreef Tessje het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen want dan ben ik de hele dag bezig om Dirkh zijn topics te sluiten.
Toen met PDD Was een goed topic.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Sorry Conflict, ik wist niet dat je speciaal was en géén bagger opende.
B a g g e rquote:
Kutmod.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Toen met PDD Was een goed topic.![]()
Strak planquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:26 schreef DarkFly het volgende:
Anders worden er alleen nog maar baggertopics geopend om te kijken met wat voor 'n geniale sluitingspost het topic gesloten wordt![/sup]
D'r is een heel gezellig kerstmis topic waar we allemaal samen zingenquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:45 schreef t-t het volgende:
Vroegâh, vroegâh konden we allemaal gezellig een topic openen om elkaar een fijn kerstfeest blabla toe te wensen, zonder dat we naar een hoerig centraal ongezellig topic werden verwezen .
Vroegâh ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |