Ja inderdaad!quote:Op maandag 27 december 2004 00:09 schreef daReaper het volgende:
hitlers vrouw bakte graag eieren
nog zo'n enge link
Hij at ook weleens brood enzoquote:Op maandag 27 december 2004 00:09 schreef daReaper het volgende:
hitlers vrouw bakte graag eieren
nog zo'n enge link
Dat is een eitje. Hitler was een bekende Duitser, wat is typisch Duits? Jawel, worst. En hoe heet ik mijn worst het liefst? Jawel beste users op een snee brood!quote:
Ik lachtequote:Op maandag 27 december 2004 00:08 schreef knowall het volgende:
Dus ik zeg tegen de bakker: "Alles goed met Hitler?"
Snap je 'm? Het meervoud van bakker is bakkers, haal de eerste lettergreep weg en er staat kers, een kersenboom is een plant net als de wietplant, wiet+alcohol is een slechte combinatie, het plus-teken is een kruis net als het hakenkruis, en dat is het symbool van de nazi's, en wie is de meest bekende nazi allertijden? Jawel, Adolf Hitler.
Eng he, om te zien dat alles met elkaar samen hangt!
Nazi!quote:
En dan moet je nagaan dat ik journalistiek studeer. Er zijn journalisten die gesprekken hebben gehad met Prins Bernhard, die contacten onderhield met niemand minder dan: Hitler!quote:
quote:Op maandag 27 december 2004 01:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie had er nog meer zo'n beleid?
maar geen slotje...quote:Op maandag 27 december 2004 00:16 schreef Tessje het volgende:
Ga ergens anders grappig doen KA..
Die is er ondertussen af Paultjuhhhquote:Op maandag 27 december 2004 01:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
maar geen slotje...
zo is tessje he
Geef deze user een permban ik kan zijn kop echt niet uitstaan sorryquote:
Je bedoelt die Jim?quote:Op maandag 27 december 2004 02:22 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
Geef deze user een permban ik kan zijn kop echt niet uitstaan sorry
ik heb tegen niemand wat maar wel tegen deze kop
ja die bedoel ikquote:
Je bedoelt nu z'n reactie over Hitler of nog steeds Jim?quote:Op maandag 27 december 2004 02:28 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ja die bedoel ik
en de user waar dit een kloon van is mag van mij ook dood want iemand die zoiets creeert is in zijn hoofd ergens niet goed
die reactie over hitler intresseert me niks al was het een jood ik erger me gewoon aan die tyfus jimquote:Op maandag 27 december 2004 02:29 schreef pekel het volgende:
[..]
Je bedoelt nu z'n reactie over Hitler of nog steeds Jim?.
Oke. Eensch.quote:Op maandag 27 december 2004 02:30 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
die reactie over hitler intresseert me niks al was het een jood ik erger me gewoon aan die tyfus jim
Het barst van de Jimmen. Welke precies?quote:Op maandag 27 december 2004 02:30 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
die reactie over hitler intresseert me niks al was het een jood ik erger me gewoon aan die tyfus jim
Ze hebben beide dezelfde eigenschap: (Br¤eZ@h) Volk achter je krijgen.quote:Op maandag 27 december 2004 02:37 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Nu weten we ook wat Jim met Hitler heeft te maken
Ze konden allebei zingen!quote:Op maandag 27 december 2004 02:37 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Nu weten we ook wat Jim met Hitler heeft te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |