We gaan hier verder.quote:Op maandag 27 december 2004 01:51 schreef tommy4487 het volgende:
tja hier maar verder in FB mag het niet meer
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.quote:
quote:Op maandag 27 december 2004 01:55 schreef Markster het volgende:
[..]
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Gelukkig printscreen ik sneller dan m'n schaduw:quote:Op maandag 27 december 2004 01:55 schreef Markster het volgende:
[..]
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Het bericht is wegquote:Op maandag 27 december 2004 01:56 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Gelukkig printscreen ik sneller dan m'n schaduw:
[afbeelding]
Ik ben het hier volledig mee eens met haar selectieve slotjes beleidquote:Op maandag 27 december 2004 01:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Weetje, we zijn wel bang voor jou, maar niet voor tessje
Tessje is een kutmod
aangezien deze post in onzin is gepost hoeven we deze post niet geheel serieus te nemen en gaan we er vanuit dat deze post sarcastisch bedoelt is.quote:
Dat is ie nietquote:Op maandag 27 december 2004 02:01 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
aangezien deze post in onzin is gepost hoeven we deze post niet geheel serieus te nemen en gaan we er vanuit dat deze post sarcastisch bedoelt is.
jezus wat een msn gesprekquote:
ja gaat wel...quote:Op maandag 27 december 2004 02:04 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
jezus wat een msn gesprek
ja zeker met jou?![]()
En ik was nog wel goedgekeurdquote:
nuecken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |