Jij moet eens in POL en NWS kijken hoeveel mensen er rond lopen die van helemaal niemand houden. Ik denk dat die topic maw voldoende relevantie heeft om de 300 vol te maken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, wijs me op mijn fout. Als ik iets over het hoofd heb gezien, kan je dat gewoon zeggen. Leg maar uit waarom ik dat topic onterecht heb gesloten.
Als ik, of wie dan ook, eerst de achterliggende gedacht van jou moet achterhalen is het sowieso al kansloos. Het moet namelijk wel toegankelijk zijn.
Maar, ik kan er volledig naast zitten en zal als jij mij kan vertellen, wat de achterliggende gedachte is, en dat dan ook in een wat duidelijkere bewoording plaatst in de OP, zal ik zeker het topic weer opengooien.
Okay, stop maar met de argumenten, ik ben overtuigd. Het was bagger dus.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:45 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jij moet eens in POL en NWS kijken hoeveel mensen er rond lopen die van helemaal niemand houden. Ik denk dat die topic maw voldoende relevantie heeft om de 300 vol te maken.
Is dit ook weer een proeve van die pogingen van je om gevat te zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, stop maar met de argumenten, ik ben overtuigd. Het was bagger dus.
Nee, dat was een duidelijke uitleg.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:50 schreef Stali. het volgende:
[..]
Is dit ook weer een proeve van die pogingen van je om gevat te zijn?
Je bent een schat hoor Bupa. Maar mail of msn dan evenquote:
Stomme doosquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:49 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je bent een schat hoor Bupa. Maar mail of msn dan even![]()
Dat is een stuk makkelijker..
Neequote:Op woensdag 29 december 2004 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Stomme doos
Had er 1 open gelatenanyway agente
maar waarom gooi je die SC op slotquote:
Er was al een slowchat topic. Eerst die vol, daarna gooi ik de andere openquote:Op woensdag 29 december 2004 02:30 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
maar waarom gooi je die SC op slot
oke er was er een , maar die was er OOK al VOORDAT die andere vol was
quote:Op woensdag 29 december 2004 02:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Er was al een slowchat topic. Eerst die vol, daarna gooi ik de andere open
Die andere modquote:Op woensdag 29 december 2004 15:18 schreef Kletz het volgende:
ik snap je niet dirkh. Totaal gevoelloos ben je over die ramp in azie evenals die andere mod.
Doet et jullie niets? of is et zo van eej het is toch niet in de buurt, dus boeiuh.
Relativeer eens huilie, humor moet kunnen! (quote:Op woensdag 29 december 2004 15:19 schreef Tokay het volgende:
Bedankt, MODjes van dienst, een beetje kritische post gaan editten in een topic dat m.i. té on-grappig voor woorden is.
Je snapt hetquote:Op woensdag 29 december 2004 15:19 schreef Tokay het volgende:
Was mijn post soms niet on-topic genoeg?
Je zegt het zelf al smaken over humor verschillenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:19 schreef Tokay het volgende:
Smaken over humor verschillen, maar dat jullie hier de gein van inzien... ik kan er met m'n kop niet bij.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:26 schreef Dirkh het volgende:
Het is een topic bedoeld met humoristsich bedoeld.
Gast bemoei je niet zo overal mee... en ga je zelf eens kontvingeren in plaats van een mod. met het likken van de rechter tepel van dirkh word je geen mod hoor.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:22 schreef knowall het volgende:
[..]
Relativeer eens huilie, humor moet kunnen! ()
[..]
Je snapt het
[..]
Je zegt het zelf al smaken over humor verschillen
Het topic werd door mij geopend dus ik voelde mij geroepen om te reagerenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:28 schreef Kletz het volgende:
[..]
Gast bemoei je niet zo overal mee...
Je kent me toch, ik lik me altijd in bij dequote:Op woensdag 29 december 2004 15:28 schreef Kletz het volgende:
en ga je zelf eens kontvingeren in plaats van een mod. met het likken van de rechter tepel van dirkh word je geen mod hoor.
quote:Op zondag 15 februari 2004 19:21 schreef Insomaniac het volgende:
Zoals bij velen bekend is OvjL mijn favoriete forum op fok. Waarom?
Er zien hier mensen met 'mijn soort humor' dwz mensen die;Graag tegen heilige huisjes aanschoppen Mensen die goed kunnen persifleren Mensen die graag de draak steken met gevoelige zaken Mensen die kunnen relativeren Al het bovenstaande met een geniaal gevoel voor humor uiten.
Kortom, mensen met een zwart gevoel voor humor.
Als er een topic geopend wordt over pedofilie, betekent dat niet dat de posters daar IRL pedofielen zijn of pedofilie goedkeuren.
Als er een topic geopend wordt over verkrachtingen, betekent dat niet dat TS en posters verkrachtingen promoten.
Net zoals grappen over buitenlanders, gehandicapten, bejaarden en weet ik wat.
Dus daarom de volgende mededeling aan de huilies in ONZ. Mensen met zwarte humor steken graag de draak met bepaalde zaken. Dat betekent NIET dat ze er werkelijk zo over denken. Dus laat je huilie-opmerkingen maar achterwege.
Natuurlijk zijn er zieke gasten die er écht zo over denken. Maar daar heeft een simpel humor-topic in ONZ geen invloed op. Ziek zijn die lui toch al.
Het kan best dat zwarte humor en absurdisme niet jouw ding zijn. Omdat je bv een moraalridder bent die alleen kan lachen om politiek correcte humor, of omdat je gewoon te simpel bent om het te snappen.
Dat geeft verder niets, maar ga dan geen humoristische topics verkloten met je 'slotje' geroep en gaan janken dat het grof is.
Smaken verschillen. En humor is een relatief begrip. Mijn humor hoeft niet jouw humor te zijn. Maar alsjeblieft.. dit is ONZIN voor je leven, dus relativeer een beetje. Bevalt een topic je absoluut niet, lees het dan niet.
Natuurlijk kan ik me voorstellen dat wanneer je ooit slachtoffer bent geweest van pedofilie, incest, verkrachting etc je er niet altijd om kan lachen. Zelf heb ik ook e.e.a. meegemaakt en maak er zelf de hardste grappen over. Dus als je er niet tegen kan, lees het dan niet. Haal je schouders op en sta er bij stil dat er mensen zijn met een 'ander' gevoel voor humor.
Zo. Ik heb mijn woordje gedaan en ga nu SuperUli en Bioslock verkrachten, om daarna Nouk en Yvonne slachtoffer te maken van zinloos geweld.
Fijne avond allen tezaam!.
Dag Tessje,quote:Op woensdag 29 december 2004 15:21 schreef Tessje het volgende:
Die andere mod
Zoals er al vaker gezegd is: Humor is vaak de beste manier om dingen te verwerken.. En als mensen dat zo willen doen mogen ze van mij hun gang gaan, ikzelf verwerk ook een hoop dingen met humor.
Als voorbeeld: Oma overleden
Niet iedereen is hetzelfde wat humor betreft, maar je kunt zulke topics ook vermijden.
Troost je met de gedachte dat hij alleen maar zo'n grote bek heeft omdat het internet is. IRL zou hij vast niet iedereen tot het bot lopen irriteren, want hij weet dondersgoed dat hij dan allang een slag voor zijn (bagger)hersen(s) gehad zou hebben.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:28 schreef Kletz het volgende:
[..]
Gast bemoei je niet zo overal mee... en ga je zelf eens kontvingeren in plaats van een mod. met het likken van de rechter tepel van dirkh word je geen mod hoor.
Het heeft niets met verwerken te maken!! Heb jij of iemand hier familie daar zitten dat is omgekomen? Niemand... het is gewoon ff natrappen hoe moeilijk die mensen het daar hebben en zwemvesten gaan posten om die op te sturen. Damn ik hoop voor je dat je de humor er van inziet als het hier gebeurd!! gaan we met z'n alle lachen om alle doden, waaronder jou familie en de mijne. Das lachuh!!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 15:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Die andere mod
Zoals er al vaker gezegd is: Humor is vaak de beste manier om dingen te verwerken.. En als mensen dat zo willen doen mogen ze van mij hun gang gaan, ikzelf verwerk ook een hoop dingen met humor.
Als voorbeeld: Oma overleden
Niet iedereen is hetzelfde wat humor betreft, maar je kunt zulke topics ook vermijden.
Ik zou nou niet bepaald stellen dat ik IRL tegen een stereotype fok!ker mij zachtaardiger zou uitdrukken, en verder heb ik nooit iemand echt uitgescholden/beledigd op fok! dus ik heb geen idee waar je naartoe wiltquote:Op woensdag 29 december 2004 15:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat hij alleen maar zo'n grote bek heeft omdat het internet is. IRL zou hij vast niet iedereen tot het bot lopen irriteren, want hij weet dondersgoed dat hij dan allang een slag voor zijn (bagger)hersen(s) gehad zou hebben.
Leve de anonimiteit zeker?
Net waren het nog, volgens jou, 20.000.000 mensen, zo zie je maar weer als je er over praat neemt de schade vanzelf afquote:Op woensdag 29 december 2004 15:33 schreef Kletz het volgende:
"ramp azie vernietigd bijna 80.000" mensen.
Een mantel der liefde is het niet, eerder een mantel van begrip. Ik schat je hoog genoeg in om te herkennen wat hier aan de hand is.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dag Tessje,
Het is zó makkelijk om te zeggen: "je kunt zulke topics ook vermijden."
Zo kun je immers alle rotzooi wel met de mantel der liefde bedekken...
Als ik er iets kritisch over zeg in dat betreffende topic, dan wordt dat gewoon weggehaald.
Humor is voor iedereen weer anders, ik weet het, maar wat is volgens jou de grappigheids-waarde van dit topic?
Mijns inziens is dit voor sommige lieden hier gewoon een mogelijkheid om weer eens lekker oliedom, quasi-lollig en lekker hufterig uit de hoek te mogen komen, en dat met jullie toestemmimg.
Is dit nou een mantel van onbegrip?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:38 schreef HTT-Thalan het volgende:
Knowall geilt op aandacht. Hij opent daarom allemaal topics met onderwerpen waarvan hij denkt dat het aandacht zal trekken. En daar geniet hij dan van. Hij is helemaal niet zo grappig als sommige mensen denken, en die hele overstroming zal hem worst zijn. Het is alleen wel actueel nieuws, en dat weet hij, dus weet hij ook dat er op gereageerd zal worden. Of dat dan positief of negatief is, zal hem zijn reet roesten,
Jij ziet een verschil tussen mijn topic en wat er nu gebeurt is, maar als het dicht bij je bed is ligt het net iets anders dan als het aan de andere kant van de wereld gebeurt. Zo simpel is het, tuurlijk leef ik mee en heb ik al geld gestort op giro 555, ik ben zelf niet harteloos hoor.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:33 schreef Kletz het volgende:
[..]
Het heeft niets met verwerken te maken!! Heb jij of iemand hier familie daar zitten dat is omgekomen? Niemand... het is gewoon ff natrappen hoe moeilijk die mensen het daar hebben en zwemvesten gaan posten om die op te sturen. Damn ik hoop voor je dat je de humor er van inziet als het hier gebeurd!! gaan we met z'n alle lachen om alle doden, waaronder jou familie en de mijne. Das lachuh!!!!
oja ik zie een verschil tussen "Oma overleden" en "ramp azie vernietigd bijna 80.000" mensen.
Wat begrijp je er niet aan? Ik geef net aan dat er veel mensen zijn die dingen verwerken met humor en dat ik ook zo iemand ben. Ik geef je er zelfs een voorbeeld van..quote:Op woensdag 29 december 2004 15:41 schreef Kletz het volgende:
kan iemand mij met knowall in een afgesloten hokje proppen?
Denk aan pulp fiction.
En tessje moet ik nou gaan lachen in je topic om dat je oma is overleden en haar nu beledigen nu ze dood is? wil je dat? of is dat niet grappig?
Moet je kijken!quote:Op woensdag 29 december 2004 15:41 schreef Kletz het volgende:
kan iemand mij met knowall in een afgesloten hokje proppen?
Knowallquote:Op woensdag 29 december 2004 15:44 schreef knowall het volgende:
[..]
Moet je kijken!
Duizenden mensen zijn er doodgegaan en mij maakt er een grap over!
Wat een klootzak!
Onzin kent veel regels: Te veel baggeren kan je een ban opleveren.. iemand doodwensen denk ik ook wel... Bedreigingen enzo. Noem maar op!!! alles kan met een ban beantwoord worden.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij ziet een verschil tussen mijn topic en wat er nu gebeurt is, maar als het dicht bij je bed is ligt het net iets anders dan als het aan de andere kant van de wereld gebeurt. Zo simpel is het, tuurlijk leef ik mee en heb ik al geld gestort op giro 555, ik ben zelf niet harteloos hoor.
Vergeet in ieder geval niet dat dit onzin is, en dan je daarom niet zwart wit tegen dingen aan moet gaan kijken. Voor het serieuze topic over deze ramp kun je kijken in nieuws.
Dirkh, wat denk je?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:48 schreef Kletz het volgende:
[..]
Onzin kent veel regels: Te veel baggeren kan je een ban opleveren.. iemand doodwensen denk ik ook wel... Bedreigingen enzo. Noem maar op!!! alles kan met een ban beantwoord worden.
Ik zeg niet dat desbetreffende TS een ban moet opgelegd worden, maar een de lol er van inzien van iets ernstigs wat recent gebeurd is, vind ik een kwalijke zaak. En jullie mods moeten echt een grens leggen, wat wel kan en wat niet.
Sterker nog ze gaan gewoon door!quote:Op woensdag 29 december 2004 15:48 schreef Kletz het volgende:
Edit: Dirkh. Dit heeft niets met zwarte humor te maken en er kan heel veel!!!! maar dit KAN gewoon niet... Ik snap niet dat mensen dat niet snappenn...
Dat was sarcastischquote:
Je verhaal is duidelijk en jouw mening.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:48 schreef Kletz het volgende:
[..]
Onzin kent veel regels: Te veel baggeren kan je een ban opleveren.. iemand doodwensen denk ik ook wel... Bedreigingen enzo. Noem maar op!!! alles kan met een ban beantwoord worden.
Ik zeg niet dat desbetreffende TS een ban moet opgelegd worden, maar de lol er van inzien van iets ernstigs wat recent gebeurd is, vind ik een kwalijke zaak. En jullie mods moeten echt een grens leggen, wat wel kan en wat niet.
Edit: Dirkh. Dit heeft niets met zwarte humor te maken en er kan heel veel!!!! maar dit KAN gewoon niet... Ik snap niet dat mensen dat niet snappenn...
Precies, wat dat betreft werkt het gedoe met modereren wel. Even een beetje meningen uitwisselen en dan hoef je het uiteindelijk niet perse met elkaar eens te zijn als het maar min of meer duidelijk is.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:03 schreef Kletz het volgende:
Het is klaar.
Je moet iemand aanspreken die er direkt mee bezig, dat is mij geleerd. Is hij/zij het er niet mee eens, dan is het jammer.
Geenszins onleuk genoegquote:Op woensdag 29 december 2004 16:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
is het leuk genoeg om aan de hoogstaande kwaliteitsnormen van Onzin te voldoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |