quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aww...nou gecondoleerd dan maar he. Een verlies blijft een verlies en ook al is het misschien verwacht, als het moment daar is, is het toch klote.
Sterkte![]()
Zeik maar tegen mij aanquote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:32 schreef Tessje het volgende:
Topic zegt het al... Vanacht is mijn oma overleden.. En nu wil ik het eigenlijk even van mij afschrijven aangezien er niemand online is om tegen te zeiken... Ze lag al in het ziekenhuis. Was acuut opgenomen maar had een opleving door het infuus.. Iedereen wist het al dat ze zou sterven, maar het blijft soms even moeilijk...
Ik heb vandaag een vrije dag en ga het lekker van me af winkelen Terwijl ik niet eens van winkelen houd
Broertjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:36 schreef bolk het volgende:
Ik werd net gebeld met hetzelfde nieuws idd, en verwachtte hier al een topic.
Wat kunnen sommige dingen toch raar lopen
Post je bifi eensquote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zeik maar tegen mij aan![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:36 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ben nog steeds wel verdrietig.. Maar aan de ene kant moet ik ook wel steeds om haar lachen
Dacht eerst van "Wat een service, pa en ma bellen me uit bed"quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:37 schreef Tessje het volgende:
[..]
Broertje
En anders doe ik 't welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:38 schreef Tessje het volgende:
[..]
Post je bifi eens![]()
De telefoon ging hier en ik had zo iets van: Ach ze wilt weten of ik me beter voel.. Wat schattig...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:38 schreef bolk het volgende:
[..]
Dacht eerst van "Wat een service, pa en ma bellen me uit bed"![]()
Oeh geld..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Goede rechtvaardiging om zonder schuldgevoelens schandalig veel geld uit te geven
*Tap tap tap*quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En anders doe ik 't wel
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Gecondoleerd, trouwens.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:39 schreef Tessje het volgende:
[..]
De telefoon ging hier en ik had zo iets van: Ach ze wilt weten of ik me beter voel.. Wat schattig...![]()
Is die ouwe krik dood![]()
Het blijft lastig
Ik heb een back en frontal versiequote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:40 schreef Tessje het volgende:
[..]
*Tap tap tap*
Ik wacht...
Voor of achter?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe es
Ja dankjewelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gecondoleerd, trouwens.![]()
Achter maar, al is het alleen maar om Tessje een beetje blij te krijgen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voor of achter?
Frontal.. En dan wel even een bifi topic in onzin makenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 07:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voor of achter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |