ja, Tessje bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik permiteer me zo nu en dan eens een flinke fout.
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:41 schreef Dirkh het volgende:
Tot zover deze feedback, over dat onderwerp.
zuig je weer!quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ga 's dood ofzo, kansloos figuur dat je dr bent
groot woord voor een nacht-josti..quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:51 schreef knowall het volgende:
[..]
Probeer je hiermee te insinueren dat ik homo ben?!?!?
ZUIGERD!
dag en nacht josti hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
groot woord voor een nacht-josti..
Verklaar U nader.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
maar nee, ik insinueer eerder dat je je gedraagt als een wijf.....
zelfkennis is okayquote:
nou, je blijft doordrammenquote:Verklaar U nader.
Je bent juist een wijf als je daarover gaat zeurenquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
nou, je blijft doordrammen
Ik heb bepaalde plaatjes verwijderd.. Ik kijk het nog even aanquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:12 schreef Dagonet het volgende:
post hier mensen die hun lichaam verneuken
Ik weet het niet hoor, maar er gáát iemand een keer behoorlijk de fout in in dit topic uiteindelijk, tenzij je er bovenop zit. Echt iets leuks is er denk ik niet uit te halen en de grens tussen policy en eroverheen is wel érg makkelijk te overschrijden.
Banpreventie slotje?
Oeh! Ik zal Isa even sms-en dan, die heeft er vast ook nog wel een paar.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:19 schreef Dagonet het volgende:
Oeh! Ik zal Isa even sms-en dan, die heeft er vast ook nog wel een paar.
Hmmm, schopje LIF dan? Medisch topic enzo?quote:Op dinsdag 28 december 2004 02:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja en dan krijgt ze weer een ban
Opgeruimt en weer open JKquote:Op dinsdag 28 december 2004 02:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat moet ik met sluitrechten?
**afteltopic**
waaromquote:
Je bent op zoek naar een linkje en opent daar zelfs een topic over.quote:
Wist niet dat die er wasquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar een linkje en opent daar zelfs een topic over.
Als je een link nodig hebt, kan je op zoek gaan in de Funny links topics, of google of weet ik waar.
Daar hoef je dus geen topic voor te openen. Het voegt niks toe aan Onzin. Daarom het slotje.
Ik heb je verzoekje meteen verwijderd, je snapt het niet helemaal denk ik.quote:
Heerlijke feestdagen, namens FOK!quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:59 schreef livEliveD het volgende:
Waar is het officiele "De onzin crew wenst iedereen een zalig 2005" topic.
We kunnen toch gewoon net doen of iedereen elkaar mag?
Maakt niet uit JK, ik ben zelf ook nog emotioneel de weg kwijt nu ik weet dat die krullebol terug komtquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sorry dat ik dramaqueende.
Ik was hun posts al aan het nalopen. Kom zo bij jouw topicquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
Wil iemand even de offtopic reacties van Dildo en Boeman uit mijn topic verwijderen?
[Feedback] De FoK! Flamedesk.
Dank u![]()
Moet dat?quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef Dagonet het volgende:
Post hier jou visie van een willekeurige user
Als je de titel dan toch aanpast, mag dan op z'n minst die lelijke taalfout er alsjeblieft uit?
Neh, komt te dicht bij de realiteit.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:23 schreef Dagonet het volgende:voor Dhrek.
Kan iemand trouwens z'n avatar groen shoppen? Met van die rare oortjes.
Dat eerste snap ik niet helemaal, waarom zou ik je moet mailen?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:13 schreef Stali. het volgende:
Dirkh, ik ben blij want anders zou je mij ook nog mailen.
Maar onderbouw eens waarom je zo'n hekel aan mij hebt? Of vind je jezelf slechts gevat?
Er zat anders een diepere filosofische betekenis achter en dat jij dat niet begrijpt is erg jammer maar dat betekent nog niet dat het bagger is, vriend (van een ander).quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik niet helemaal, waarom zou ik je moet mailen?
Maar je topic is gewoon gesloten omdat het bagger is en heb die gesloten op de manier die ik passend vond bij de TT en de OP, dus een poging om gevat te doen. Zoals je al aangaf.
Okay, wijs me op mijn fout. Als ik iets over het hoofd heb gezien, kan je dat gewoon zeggen. Leg maar uit waarom ik dat topic onterecht heb gesloten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:20 schreef Stali. het volgende:
[..]
Er zat anders een diepere filosofische betekenis achter en dat jij dat niet begrijpt is erg jammer maar dat betekent nog niet dat het bagger is, vriend (van een ander).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |